Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני כרגע תלמיד במכללה בכיתה יד' לפני צבא.

היום הגיע לי מכתב מביטוח לאומי , המכתב הוא מכתב עיקול תוך 48 שעות של כרטיסי האשראי.

אני לא עובד בשום מקום אלא לומד בלבד.

החוב הוא כ2000 שקלים על שנתיים של לימודים (יג'-יד')

אני לומד ברשת עמל אם זה חשוב.

הבנתי שאני צריך להוציא "אישור לימוד" מבית הספר הנוכחי ומבית ספר השעבר (יג') באותה רשת פשוט סגרו שם את כיתת יד' לכן הועבר.

פניתי לביטוח לאומי ונאמר לי שכתלמיד ביג-יד , אני צריך לשלם סכום מסויים כל חודש לביטוח הלאומי.

אך אמרתי שלא קיבלתי שום דבר , ושום מכתב עד העיקול , אך נאמר לי שהייתי אמור לקבל הטרעות לגבי זה.

 

מחר אני ילך להוציא את "אישור הלימוד" משתי המכללות, ולגשת לביטוח הלאומי ולהביא להם את האישורים.

מה התהליך בעצם? האם אני יצטרך לשלם בכל זאת את החוב על מנת שלא יעקלו לי חשבונות הבנק עם החסכונות?.

 

אבקש כל יעוץ, לא מבין בזה דבר וזה המכתב הראשון שאני מקבל וההתעסקות הראשונה שלי עם ביטוח לאומי.

האם המכללה לא אמורה לשלם ביטוח לאומי על התלמידים?.

 

תודה לכולם מראש,

סטס.

פורסם

אם אני לא טועה רק אם יש לך כבר צו גיוס אתה לא צריך לשלם,

אם לא אתה צריך לשלם ואז ברגע הגיוס תקבל החזר.

כך לפחות הבנתי מחברי תלמידי המכללה הטכנולוגית של חיל האוויר.

פורסם

גם אם אתה נאלץ לשלם בסוף, תעמוד על כך שיפחיתו לך את הקנסות והעמלות פיגור וכל תוספות מהסוג הזה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אכלתה אותה.:-)

שום אישור לא יעזור לך,יש לי אפילו אישור מצה"ל שאני פטור מתשלום ביטוח לאומי,ואותם זה לא עניין.

רק צו גיוס יפטור אותך מתשלום.הייתי חייב להם 1500 שקל,עד ששלחתי להם צו,ואז קיבלתי מכתב שבו התבקשתי לרשום פרטי חשבון בנק כי הם חייבים לי 350 שקל.:lol:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אמנם עברו כמה שנים מאז שאני למדתי במכללה, אבל בתקופתי (אוי, זה נשמע זקן :roll:) תלמידי עתודה טכנולוגית לא היו חייבים בתשלום ביטוח לאומי.

אני שילמתי כמו ילד טוב את הכל, וכמה חודשים אחרי שהתגייסתי קיבלתי החזר מלא (כולל ריבית) של כל הסכום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...