Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על ההארה.

רציתי לסמל חופש והתמרים של אי בודד נראו לי נחמד אבל בדיעבד הארנבים מצאו חן בעיניי מאוד....

וזה גם סימן מסויים לחופש, תלוי את מי שואלים..

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

עוד כמה רעיונות לפני שאתה סוגר:

 

Vw-logo-ild.jpg

 

vw%2520logo%2520dark%2520copy.jpg

 

final-image.jpg

 

H%2520VW%2520Logo.GIF

 

GolfLogo1a.jpg

 

golf_logo.gif

golfer_logo.gif

 

 

לא רבים זוכרים, שהגולף נקראת כך כיוון שבדגמים הראשונים בסוף ידית ההילוכים היה דגם כדור גולף...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
היי שי

תודה.

אני אשמח להשכיל מנסיונך, למה אתה חושב שהוא לא יהיה אידיאלי מבחינת הנדסת אנוש?

 

 

הי

זה לא שאני מומחה גדול להנדסת אנוש, אבל שני טיפים שלי פשוט נראים הגיוניים:

1. להצמיד את שני המחוונים הראשיים, מהירות וסל"ד ולפזר את המשניים והקטנים יותר בצדדים. לנצ'יה בעבר דגלה בסידור שכזה, שבו המחוונים הראשיים בשני קצוות הלוח והשאר (דלק, טמ"פ נוזל קירור וכו') במרכז, וזה פשוט לא נוח. את המהירות והסל"ד אתה סוקר בתדירות גבוהה הרבה יותר מאשר את השאר ואם הם צמודים זה הרבה יותר יעיל.

2. לכייל את שני המחוונים הראשיים (סל"ד, מהירות) כך שיתחילו מנק' אפס דומה (מבחינת הזוית), שוב - זה מקל מאוד עליך לזהות בסקירה חטופה מה המצב, בשניהם, בלא צורך בקריאת הנתון המספרי, רק מהצצה על הזוית.

 

אבל -

 

תעשה את השינויים הללו, ותגיע לתצורה של 95% מלוחות השעונים כיום, כי זו באמת התצורה הכי יעילה...

 

התצורה שלך הרבה יותר מיוחדת, ואולי כדאי להישאר איתה, למרות חוסר היעילות :lol:

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

זהו להיום...מבטיח-רן

 

לא! למה? תמשיך, מתחיל למצוא חן בעיני.:lol:

זאת בדיוק הסיבה בגללה העלתי את התמונה:wink:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
הי

זה לא שאני מומחה גדול להנדסת אנוש, אבל שני טיפים שלי פשוט נראים הגיוניים:

1. להצמיד את שני המחוונים הראשיים, מהירות וסל"ד ולפזר את המשניים והקטנים יותר בצדדים. לנצ'יה בעבר דגלה בסידור שכזה, שבו המחוונים הראשיים בשני קצוות הלוח והשאר (דלק, טמ"פ נוזל קירור וכו') במרכז, וזה פשוט לא נוח. את המהירות והסל"ד אתה סוקר בתדירות גבוהה הרבה יותר מאשר את השאר ואם הם צמודים זה הרבה יותר יעיל.

2. לכייל את שני המחוונים הראשיים (סל"ד, מהירות) כך שיתחילו מנק' אפס דומה (מבחינת הזוית), שוב - זה מקל מאוד עליך לזהות בסקירה חטופה מה המצב, בשניהם, בלא צורך בקריאת הנתון המספרי, רק מהצצה על הזוית.

 

אבל -

 

תעשה את השינויים הללו, ותגיע לתצורה של 95% מלוחות השעונים כיום, כי זו באמת התצורה הכי יעילה...

 

התצורה שלך הרבה יותר מיוחדת, ואולי כדאי להישאר איתה, למרות חוסר היעילות :lol:

 

שי

 

אתה צודק, הכוונה שלי היתה בדיוק זה, להיות שונה מכל המשעממים שיש היום.

רציתי שהשעונים (מהירות וסל"ד) ינועו אחד כנגד השני ולא יחד ורציתי להיות קצת שונה ממה שיש בכל רכב יפני ממוצע על הכביש היום.

אולי זה באמת פחות יעיל ופחות קריא אבל הרכב הזה מיועד להיות רכב שלישי במשפחה (יותר נכון רביעי אם אני לא אמכור עד אז את הטריומף:conf:) ככה שהרבה הוא לא יסע רק לנסיעות כיף בשקיעה.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

בהתחלה חשבתי על הסמל הפתוח

אבל הסמל שרן העלה מצא חן בעיני יותר.

LOGO CABרןם.JPG

Vw-logo-ild.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
אתה צודק, הכוונה שלי היתה בדיוק זה, להיות שונה מכל המשעממים שיש היום.

רציתי שהשעונים (מהירות וסל"ד) ינועו אחד כנגד השני ולא יחד ורציתי להיות קצת שונה ממה שיש בכל רכב יפני ממוצע על הכביש היום.

אולי זה באמת פחות יעיל ופחות קריא אבל הרכב הזה מיועד להיות רכב שלישי במשפחה (יותר נכון רביעי אם אני לא אמכור עד אז את הטריומף:conf:) ככה שהרבה הוא לא יסע רק לנסיעות כיף בשקיעה.

 

צודק ! :mm_yeah:

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

הגג החדש הגיע (במזוודה:wink:)

פנים וחוץ

 

את ריפוד הפנים התחלתי לשפץ, היו קרעים בבד המצפה את המילוי אז ויתרתי על ציפית ישנה אחת בבית(בדיוק הבד שצריך לעניין) הודבק באמצעות ספריי דבק

ובעניין הדבק:

למי שצריך להשתמש בספריי דבק מגע, לא לקנות את תוצרת הארץ בבקבוק האדום הוא פשוט לא מדביק כלום יחסית לתוצרת חוץ שאמנם עולה פי 2 אבל שווה פי 4.

26032009017.jpg

26032009019.jpg

30032009022.jpg

30032009023.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

טריומפ, אם המכסה שסתומים שלך עדיין פתוח, אתה יכול לבדוק מה מוטבע על הגל זיזים?

 

פשוט קניתי מנוע כמו שלך (EX מן הסתם) וציפיתי למצוא על הקמשפט את האות "G", אבל מוטבעת עליו "M" כמו במנועי 1600.

פורסם
טריומפ, אם המכסה שסתומים שלך עדיין פתוח, אתה יכול לבדוק מה מוטבע על הגל זיזים?

 

פשוט קניתי מנוע כמו שלך (EX מן הסתם) וציפיתי למצוא על הקמשפט את האות "G", אבל מוטבעת עליו "M" כמו במנועי 1600.

 

sorry אבל המנוע כבר סגור:cry:, וצבוע:wink:

25032009010.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

לאחר האוברול למנוע הרכב הניע ונסע למוסך הצמוד של הפחחות.

שתי תמונות שהספקתי לצלם היום ככה בחטף, בקרוב יהיו עוד כשהצבע כבר יידבק כבר לאוטו:twisted:

 

אפשר לראות בתמונות את עבודת הפחחות שנעשתה על הרכב, אוף איזה קוים ישרים:wink::lol:

02042009027.jpg

02042009026.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

תענוג לראות את ההתקדמות.

 

 

:mm_yeah:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...