Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני חבר חדש !! שמי ענאן

יש לי אוטו PEGOUT XS 1600 GEAR

ומערכת מטורפת :

רדיו דיסק של פיונייר

מגבר מונובלוק של rockford p550.2

מגבר 4 ערוצים של alpine f300

רמקולים של HERTZ DCX 690

קומפננטים של HERTZ ENERGY

אב וופר של IMAGE DYNAMIC

 

יש לי שתי שאלות :

1. מישהו מכיר אחד שמתעסק עם אטום דלתות ?

2. אני מבקש המלצה לגבי המערכת !! האם להביא מונובלוק של ALPINE במקום ה ROCKFORD או מגבר 4 ערוצים של ROCKFORD במקום ה ALPINE

 

תודה מראש:oops:

פורסם

ענאן,

 

טרם כתיבת הודעה קרא את חוקי הפורום, מלבד העובדה שההודעה שלך והכותרת שלה לא תואמות את כללי הפורום, טרחת להפיץ אותה גם בשרשור שכלל לא קשור לעניין, אנא ממך קרא את החוקים.

 

דני.

פורסם

אני אישית הייתי הולך על המונו של אלפיין הוא יספיק לך בהחלט.

לגבי מישהו שמתעסק עם איטום דלתות, אתה מוזמן לדבר עם "אפי 4X4" מהצפון,

הוא מתעסק עם איטום דלתות.

 

 

נ.ב-

איזה סאב יש לך IDQ או IDMAX או... וכמה אינץ?

פורסם

מה יותר טוב האלפיין אף 300 או הרוקפורד P 450.4

אני רוצה להחליף כי אני רוצה שתהיה ההגברה אותה פירמה

אם יש למישהו מגבר רוקפורד 4 ערוצים שישלח לי הודעה פרטית

פורסם

אני התקנתי את המערכת של ענאן. לא צריך אותה פירמה אבל יש לו קומפוננט של הרץ אנרג'י ויש לו 6/9 של הרץ 90 אר אם אס

והALPINE F300 לא מספיק להם הוא רוצה רוקפורד 4 ערוצים P450.4 זה יספיק וגם זה יותר יפה שני מגברים אותה סדרה

פורסם

לפי דעתי זה סתם שטויות.

 

תיקח פשוט מגברים טובים וחזקים בעלי שם איכותי, לא בעלי שם מותגי.

 

כמו למשל מגברים של סאן דאון, JBL, ORION, DLS

לא חסר מגברים טובים שלא בעלי שם מותגי שייעשו יפה מאוד ת'העבודה.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

×
×
  • תוכן חדש...