שלום אני חבר חדש !! שמי ענאן
יש לי אוטו PEGOUT XS 1600 GEAR
ומערכת מטורפת :
רדיו דיסק של פיונייר
מגבר מונובלוק של rockford p550.2
מגבר 4 ערוצים של alpine f300
רמקולים של HERTZ DCX 690
קומפננטים של HERTZ ENERGY
אב וופר של IMAGE DYNAMIC
יש לי שתי שאלות :
1. מישהו מכיר אחד שמתעסק עם אטום דלתות ?
2. אני מבקש המלצה לגבי המערכת !! האם להביא מונובלוק של ALPINE במקום ה ROCKFORD או מגבר 4 ערוצים של ROCKFORD במקום ה ALPINE
תודה מראש