Jump to content

ענאן מטר

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ענאן מטר

  1. מה יותר טוב האלפיין אף 300 או הרוקפורד P 450.4 אני רוצה להחליף כי אני רוצה שתהיה ההגברה אותה פירמה אם יש למישהו מגבר רוקפורד 4 ערוצים שישלח לי הודעה פרטית
  2. אני מהצפון !! מה לגבי המגבירים ?
  3. שלום אני חבר חדש !! שמי ענאן יש לי אוטו PEGOUT XS 1600 GEAR ומערכת מטורפת : רדיו דיסק של פיונייר מגבר מונובלוק של rockford p550.2 מגבר 4 ערוצים של alpine f300 רמקולים של HERTZ DCX 690 קומפננטים של HERTZ ENERGY אב וופר של IMAGE DYNAMIC יש לי שתי שאלות : 1. מישהו מכיר אחד שמתעסק עם אטום דלתות ? 2. אני מבקש המלצה לגבי המערכת !! האם להביא מונובלוק של ALPINE במקום ה ROCKFORD או מגבר 4 ערוצים של ROCKFORD במקום ה ALPINE תודה מראש
  4. אני אומר ALPINE והדגם לפי ההשקעה !
  5. שלום אני חבר חדש !! שמי ענאן יש לי אוטו PEGOUT XS 1600 GEAR ומערכת מטורפת : רדיו דיסק של פיונייר מגבר מונובלוק של rockford p550.2 מגבר 4 ערוצים של alpine f300 רמקולים של HERTZ DCX 690 קומפננטים של HERTZ ENERGY אב וופר של IMAGE DYNAMIC יש לי שתי שאלות : 1. מישהו מכיר אחד שמתעסק עם אטום דלתות ? 2. אני מבקש המלצה לגבי המערכת !! האם להביא מונובלוק של ALPINE במקום ה ROCKFORD או מגבר 4 ערוצים של ROCKFORD במקום ה ALPINE תודה מראש
  6. שלום אני חבר חדש !! שמי ענאן יש לי אוטו PEGOUT XS 1600 GEAR ומערכת מטורפת : רדיו דיסק של פיונייר מגבר מונובלוק של rockford p550.2 מגבר 4 ערוצים של alpine f300 רמקולים של HERTZ DCX 690 קומפננטים של HERTZ ENERGY אב וופר של IMAGE DYNAMIC יש לי שתי שאלות : 1. מישהו מכיר אחד שמתעסק עם אטום דלתות ? 2. אני מבקש המלצה לגבי המערכת !! האם להביא מונובלוק של ALPINE במקום ה ROCKFORD או מגבר 4 ערוצים של ROCKFORD במקום ה ALPINE תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...