Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים יקרים ברשותי רכב יודאי לנטרה 97 2000 סמ"ק אוטומט לפני כיומיים לאחר שיצאתי מהרכב ונעלתי גיליתי שאורות הברקס ממשיכים לדלוק לאחר בדיקה קצרה (ניתוק הפיוז של הבלמים בין השאר) התברר לי שהמערכת החשמלית חושבת שהבלמים לחוצים תמידית (בפועל יכולתם של הבלמים לא נפגעה והם עובדים מצויין) כך שאפילו שאני לא לוחץ על דוושת הבלמים אפשר להעביר הילוך, ניסיתי לנתק את המצבר לכעשר דקות בכדי לנסות לאפס את מחשב הרכב אך זה לא הועיל.

 

אם מישהו יוכל לעזור לי אפילו בהשערה לפני שאני יוצא למוסך בכדי שלפחות יהיה לי רקע מה יכולה להיות הבעיה

אודה לכם מאוד.

 

נ.ב

 

אם מישהו יכול להמליץ על מוסך טוב (שלא ידפוק אותי במחיר) בירושלים זה באמת יסייע לי

 

 

בתודה מראש

פורסם

לדעתי המיקרו סוויצ' שמפעיל את אורות הבלם תקוע,

תבדוק קרוב לחיבור הציר של הדוושה יש איזה סוויצ' שתקוע שם או שנשבר לך חלק בצורת פיטריה שתקוע בדוושת הבלם שסוגר

את הרווח בין הדוושה למיקרוסוויצ'.

פורסם

אין לי מושג לגבי מוסך בירושלים, אבל נסיון טוב בכדי לבדוק את המקור לבעיה יהיה

להסתכל מתחת לדוושת הבלמים ולחפש חתיכת פסלטיק שבורה.

 

אורות הבלמים מקבלים סיגנל ממיקרו-סוויצ' שנמצא מתחת לדוושת הבלם (יהיה קצת קשה לראות, אבל אם תכנס עם הראש מתחת לעסק שם עם פנס, בטח תוכל לזהות אותו)

ובהנתן שהוא נשבר (דבר שקורה לפעמים), האורות נשארים במצב דולק כל הזמן.

 

אגב: הוצאת הפיוז היא דבר חכם בשביל לשמור על המצבר כשהאוטו עומד.

 

בהצלחה!

פורסם

כמו שנאמר לפני, ככל הנראה מיקרו-סוויץי של דוושת הבלם תקוע/לחוץ. לרוב צריך להחליפו, ועלותו לא צריכה להיות יקרה.

פורסם
אין לי מושג לגבי מוסך בירושלים, אבל נסיון טוב בכדי לבדוק את המקור לבעיה יהיה

להסתכל מתחת לדוושת הבלמים ולחפש חתיכת פסלטיק שבורה.

 

אורות הבלמים מקבלים סיגנל ממיקרו-סוויצ' שנמצא מתחת לדוושת הבלם (יהיה קצת קשה לראות, אבל אם תכנס עם הראש מתחת לעסק שם עם פנס, בטח תוכל לזהות אותו)

ובהנתן שהוא נשבר (דבר שקורה לפעמים), האורות נשארים במצב דולק כל הזמן.

 

אגב: הוצאת הפיוז היא דבר חכם בשביל לשמור על המצבר כשהאוטו עומד.

 

בהצלחה!

 

1+

היתה לי בעיה זהה בלנטרה 96.

הפלסטיק שבין דוושת הבלם לבין המיקרו-סוויץ' פשוט התפורר. שמתי איזשהי חתיכת פלסטיק אחרת שהתאימה.

פורסם

היתה לי אותה בעיה בלנטרה 96 לא מזמן,

החלפה של המיקרוסוויץ במוסך של יונדאי הסתכם בכ-90 ש"ח. בברקסים (גם אם זה רק האור) אני לא משחק ודוחף חתיכות פלסטיק כדי שימשיך לעבוד.

×
×
  • תוכן חדש...