Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת של פיוניר ומגבר קליפורניה בום 1200 מה שאומר שאני צריך רק רמקולים אז אלה הדברים שחשבתי עליהם תגידו לי מה דעתכם ומה המחיר בערך של המוצרים האלה

אני ישמח לשמוע גם את דעתכם על המגבר שיש לי

אז ככה

זוג רמקולים אחורי פיוניר 300 וואט לאחורה

קומפוננט של מוראל

וסאב רוצה שאתם תמליצו לי אני חושב על בזוקה מה הדעה שלכם אני מעוניין שישמעו צליל נקי האם צריך להוסיף או לשנות איזה מוצר??

ניר

פורסם

  • זרוק הכול
  • תגדיר תקציב
  • תגדיר מה אתה רוצה להשיג

 

+1

 

פשוט תגיד לנו כמה אתה רוצה להשקיע, באיזה אוטו להתקין, איפה אתה גר, ומה אתה מצפה מהמערכת שלך.

פורסם

הבחור שהתחיל את השרשור ביקש עזרה ואתם רק מסבכים אותו.לפי השאלות שאתם שואלים אותו אפשר לחשוב שהוא הולך להתקין מערכת HIEND באוטו.יש לו מגבר של קליפורניה בום זה הרי לא פאר היצירה.הוא מעוניין ברמקולים מאחורה מה שאומר שהוא לא מודע לזה שבמה צריכה להיות קדמית ולא שהזמר ישמע מאחוריו."זרוק הכל " זה לא תגובה רצינית.להגדיר מה הוא רוצה הוא הגדיר."צליל נקי".מה זה קשור איפה הוא גר? הוא יילך למתקין על כדי להתקין קליפורניה בום? ברור שהוא מכוון נמוך יחסית למערכות של רוב חברי הפורום.nirharaz אם אתה חושב שתוכל להבחין בין סוגים שונים של רמקולים על פי שמיעה(ולא לפי חברה) הרי שאתה צריך להגיע למפגש כדי לשמוע הרבה סוגים ואז להחליט איזה רמקול אתה אוהב יותר.כנ"ל לגבי סאבוופר וסט אחורי אם אתה מתעקש על קיומו.למען הסדר הטוב יהיה מאוד נחמד אם תספר לכולם מה הסכום שאתה מתכוון להשקיע כדי שיוכלו להציע לך דגמים שידועים ככאלה שנותנים תמורה טובה יותר למחיר ששולם בעדם.ואל תשכח את מחיר ההתקנה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
קליפורניה בום ?!

יש באמת חברה כזאת ? חשבתי שחברי הפורום המציאו אותה בשביל הסתלבט:roll:

 

 

היי היי - נא לא לרדת על החברה.

לי היו בזמנו 6/9 של קליפורניה בום - אחלה באס :lol:

Elate 6” 3way Morel / CDA-9887 Alpine / SAX-100.4 Sundown Audio

פורסם

היי ניר,

 

אנו לא רוצים שתעלב, כמו שקורה הרבה (עם או בלי שידעו) ע"י כל מיני מגיבים נחרצים, ולכן פשוט תנסה להבין את השורה התחתונה.

 

לשאלותיך:

1. המגבר שלך מיוצר על ידי חברה שלא מוערכת בקרב החובבים וסביר שכולם יגידו לך שהוא על הפנים. לי אישית היו לפני כמה שנים טובות רמקולים קואקסיליים של החברה וזרקתי אותם לפח אחרי שלושה שבועות. אני לא גאון בתחום, וגם לא צריך היה להיות אחד כזה כדי לקבוע שהסאונד שלהם היה גרוע. ניסיון עם המגבר שלך לא היה לי, ומספוקני אם בכלל היה לאחד מחברי הפורום ניסיון כזה, כי כפי שכבר הבנת מרוב שהחברה לא אהובה משתמשים בה לצורכי לעג מזדמן, ולכן כולם מבינים מהר שאין מה להתעניין בכלל.

2. רמקולים של פיוניר נותנים תמורה נחמדה למחיר, אם כי קיימים זיופים רבים ובתוספת קטנה תוכל לרכוש רמקולים שניתן להרגיש בהבדלי האיכויות. JBL לדעתי טוב יותר, מורל פולס, ואם תרצה ממש להתמתח בתקציב לדעתי סרווין-ווגה ממש מעולים, אולם, בהגברה הנוכחית כבר לא יהיה לך כדאי.

בנוסף, סאב של פיוניר אינו מומלץ לדעתי, ועדיף במקומו הקיקר CVR במחיר דומה.

 

בברכה.

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

פורסם

בכלל לא נעלבתי נכון שהתגובות הראשונות היו קצת לא רצניות אז בשביל זה אני פונה עליכם אני לא מבין כל כך זה ככה את המגבר שהו 1200 ו4 יציאות אני לא רוצה להחליף גם לא את המערכת אממ והתקציב הוא 1100 בערך תמליצו לי מה כדאי אם רמקולי מאחורה או בלי ואני רוצה שישמו צליל נקי זה הכי חשוב...

ואני גר ליד נתניה אז אם אני יוכל אני יגיד למפגש ויתרשם.

תודה לעוזרים

ד"א האוטו זה מזדאה לנטיס 1800 1999

פורסם

רק הערה אחת לפי שאני ממליץ.

אתה לא תוכל לחבר רמקולים אחוריים

קומפוננט

ואת הסאב על מגבר אחד.

אתה צריך לוותר מראש על אחד הפריטים אלא אם כן אתה מחליט לחבר אותו ישירות למערכת.

 

קומפוננט

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=23401

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=677537

או גם morel tempo שנע באותו מחיר בערך

ולסאב

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=130618

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=598748

פורסם

תודה לכל העוזרים שאלה אחרונה המידה של הרמקולים בדלתות הם 7"5x" לפי האתר והקומפוננט שציינת הם 6.5 מה עושים?

פורסם

למה אתה רוצה דווקה סאב וופר ולמה לא בזוקה ....תשמע ממיני כודם כל לפני שאתה בוחר תסאב וופר תשמע את הבאס של בזוקה של ג'באל ואז לך לסאב וופר לאיזה שאתה רוצה תראי איזה הבדלל אני מבטיח לך שהבזוקה של ג'באל יותר טובה אבל זה תלוי בך אם אתה רוצה לשמוע באס ממושךךך עם מומים חזקים אז לך לבזוקה ואם אתה רוצה לשמוע שירים שיש בהם רק דיבורים וכ'ו אז לך לסאב וופר דרך אגב גם בסאבוופר יש בו באס חזק אבל לא כמו של הבזוקה ...

 

בהצלחה בבחירה.

החיים שלי זה מערכותתתתתתתת :lol:

המערכות זה מחלה שלי אין מה לעשות אני חולה מערכות :-D

×
×
  • תוכן חדש...