Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי פונטו ספייס מודל 2002 עם צלחות פשוטות (לא מגנזיום). כל הרביעייה כבר בלאי - צבע שדהה וחלקים מהצלחות שבורים. האם מישהו יודע מאיכן אני יכול להשיג רביעיית צלחות כמו שיש לי, מקוריים, של פיאט?

 

תודה רבה מראש ושבוע טוב,

איתי.

פורסם

עזוב, שכח מממקוריות - צלחת מקורית חדשה עולה סביבות ה- 200 ש"ח לאחת.

 

אז או שתחפש מפירוקיות צלחות במצב טוב. או שכבר תחליף את הג'אנטים למגנזיום.

וכמובן יש תמיד את האופציה לקנות סתם 4 צלחות בכמה עשרות שקלים לכל אחת.

 

 

 

אם היית גר באירופה אז היה לך קל יותר כי מוכרים ב- ebay טסות שנראות בדיוק כמו המקוריות במחיר של 200 ש"ח לרביעייה . ואין מצב למשלוח לישראל!

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

לא יודע מה להגיד לך - אני לא אוהב את המראה של ג'אנטים על הפונטו ספייס, במיוחד בגודל צמיג כזה. והמחיר הוא עדיין לא אותו הדבר (800 שקל לרביעיית צלחות מול 4000 שקל לרביעיית ג'אנטים).

 

אתה יכול לקשר אותי לסוחר בEBAY שמוכר צלחות כאלה? יש לי מכר בפריס, אולי הוא יוכל לשלוח לי את הצלחות בדואר רגיל.

 

שבוע טוב,

איתי.

פורסם

זו החנות:

 

http://www.wheeltrims.eu/eng/articoli.aspx

 

יש להם גם מכירות ב- ebay האירופאיים תחת אותו שם. הם לא מוכנים לשלוח לישראל.

הבעיה עם משלוח בדואר של טסות הוא האם המכס מעכב דבר כזה ודורש אישורים או משהו כזה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
זו החנות:

 

http://www.wheeltrims.eu/eng/articoli.aspx

 

יש להם גם מכירות ב- ebay האירופאיים תחת אותו שם. הם לא מוכנים לשלוח לישראל.

הבעיה עם משלוח בדואר של טסות הוא האם המכס מעכב דבר כזה ודורש אישורים או משהו כזה.

 

ניכנסתי לאתר שלהם, הסתכלתי קצת ואכן המחירים מאוד זולים (150-200 ש"ח לרביעייה). אבל דבר אחד הפריע לי:

http://www.wheeltrims.eu/Uploadimmagini/WHELL%20COVERS.pdf

 

נראה כי הצלחות עשויות מסוג של ניילון לטענתם והם די גמישים, לעומת הצלחות פלסטיק הקשיחות יותר. מה אתם אומרים?

 

שבת שלום,

איתי.

×
×
  • תוכן חדש...