Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע כמה אפשר למכור מיצובישי סופר לנסר אוטומטית שנת 97

שלמרבה הפלא עשתה סך הכל 39 אלף ק"מ?

הכל מקורי באוטו...

אם זה מעניין מישהו הרמקולים גם ממש חזקים יחסית למקורי

הגלגלים הוחלפו בחדשים

והם סגורים עם ברגים מיוחדים למנוע גנבות

מגנזיום כמובן

אז.... אני חושב שהמחירון הוא 42 אלף משהו כזה

אבל אני לא בטוח

כמה אפשר למכור?

פורסם

מחירון משוקלל זה המקסימום שאתה יכול לבקש...

אם תפתח עיתון תראה שיש הרבה מודעות של סופר לנסר אז זה אומר שהמבחר מאוד גדול...

והביקוש לא עד כדי כך....

Scooby WRX

פורסם

לפי דעתי..יהיה קשה לבקש מעל המחירון

 

בסכום כזה כבר אפשר יהיה לרכוש לאנטיכס, שנחשבת לאמינה יותר בשנים האלו

 

הביקוש כמו שנאמר אינו גבוה אך אם הרכב שמור ק"מ נמוך, אפשר לנסות לדרוש קצת מעל

 

או מחירון וכבר תראה בעצמך לפי ההיענות של האנשים.

 

בהצלחה

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

כבעל סופר לנסר שנת 97 לשעבר שמכר אותה ב32!

בגלל:

קצה קורה, פגיעות בצד וסדקים בדשבורד

אומנם יש הרבה כאלה אבל אי אפשר לומר שאין ביקוש - הרי זה אוטו מעולה במוסך אצלי הוא היה רק בטיפולים, חוץ מפחחות. זה אוטו נוח מאוד מרווח וזול מאוד.

אני משער שתקבל עליה בסביבות ה40

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

במידה והיא יד ראשונה בנוסף לק"מ הנמוך, את יכול לבקש וגם לקבל מחירון משוקלל.

 

אני מכרתי לפני כ-3 חודשים סוזוקי בלאנו ב-500 מתחת למחירון המשוקלל שזה 2500 מעל המחירון הרגיל , עם ק"מ נמוך ויד ראשונה (שנת 97).

אנשים יודעים להעריך רכב שמור , במצב מצויין ועם נתונים טובים.

 

נכון, יש הרבה סופר לנסרים בשוק, רובם במצב דיי עלוב.

מי שמחפש ספציפית את הרכב הזה ידע להעריך מה הוא מקבל.

 

אייל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...