Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשוט לא מובן אם הזהוב חצי סינטטי עפ"י היבואן טוען שזה סינטטי אך כאמור על הגלון מצויין : high tech syntetic ,גם בחנות ביצחק שדה טענו שזה חצי סינטטי אך לא נראה כך

פורסם

40\10 הזהוב של ליקווי מולי הוא חצי סינטטי והוא בלי תוספים

אני משתמש בו והוא עולה בערך כ - 80 ש"ח

באותה הזדמנות שאתה מחליף שמן תחליף גם את בורג הריקון ואת השייבה

 

החלפה נעימה

פורסם

מצטער שאני נדחף לתרד אבל פתחתם כבר שאלות על שמן

גם לי יש באלנו 97 ידנית ואני לא בטוח בטיפול אבא שלי הלך לעשות בגלל שהייתי בעבודה ונראה לי ששמו לי שמן 20 50

זה יכול לגרום נזק ובכלל בבג'ז ממי שקניתי את האוטו היה לו זרוק שמה שמן 20 50 ביצרן רשום שאפשר 20 50 אבל לא כול הסוגים

ועוד שאלה ושוב פעם מצטער אם אני ישים נוזל קירור של דלקור זה יהיה בסדר?

פורסם

יש לי את כל הספרות הטכנית של הסוזוקי באלנו ואכן יש כל מיני סוגים של שמנים מומלצים

אפשר 50\20 מינרלי אבל חסרונו שצריך להחליפו כל חצי שנה

ואפשר גם 40\15 או 40\10 חצי סינטטי שאני מעדיף כי אפשר להחליפו כל שנה

העיקר שהשמן יהיה מתוצרת חברה מוכרת ולא זבל

×
×
  • תוכן חדש...