Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ככה, לפני חודשיים בערך השפריצרים עבדו כשאחד מהם השפריץ חלש יחסית ואחד השפריץ רגיל וגם מאחורה השפריצר עבד תקין לחלוטין מאז ניסיתי להשתמש פעם נוספת וזה לא עבד חשבתי שאולי נגמרו המים הוספתי מים לשני המיכלים (יש שני מיכלים אחד לאחורה ולמנורות ואחד לשמשה הקדמית אם איני טועה) וכשניסיתי להשתמש זה פשוט לא עבד מה שקורה עכשיו זה שאני מפעיל את זה המגבים זזים אני שומע רעש של מנוע אבל לא יוצאים מים גם מאחורה וגם במנורות וגם בשמשה הקדמית וכשאני שומע מנוע הכוונה שיש רעש מסויים לאורך כל ההפעלה ויש עוד רעש של מנוע שמצטרף לרעש הקבוע לשתי שניות שאני מאמין שזה המנוע של השפריצרים של המנורות בכל מקרה חשבתי שאולי זה סתום עם אבנית יש למישהו רעיון?

 

ומצטער שזה יצא כזה מסובך ולא מובן :]

תודה מראש

כפיר

פורסם

פרק את השפריצרים,לחץ להפעלת המשאבה ותראה אם יוצאים מים,אם יוצאים מים אז המשאבה תקינה,

שים את השפריצרים בתוך כוס עם מסיר אבנית או חומץ,תשרה אותם

יהיו לך שפריצרים חדשים,בהצלחה

פורסם
פרק את השפריצרים,לחץ להפעלת המשאבה ותראה אם יוצאים מים,אם יוצאים מים אז המשאבה תקינה,

שים את השפריצרים בתוך כוס עם מסיר אבנית או חומץ,תשרה אותם

יהיו לך שפריצרים חדשים,בהצלחה

 

טוב מצאתי את התקלה הצינור שעוברים בו המים קרוע כנראה השמש עשתה עבודה טובה

מאיפה אני יכול להשיג צינור חדש? יש אפשרות לרכוש כזה צינור במקומות כמו הום סנטר?

פורסם
טוב מצאתי את התקלה הצינור שעוברים בו המים קרוע כנראה השמש עשתה עבודה טובה

מאיפה אני יכול להשיג צינור חדש? יש אפשרות לרכוש כזה צינור במקומות כמו הום סנטר?

אם אני לא טועה זה צינור כמו של צינורית ואקום של אקוריום,תנסה בהום סנטר

פורסם

הצינורות שמגיעות עם הרכבים הם מפלסטיק.

הצינורות נמצאות ליד המנוע החם, הצינורות מתיבשים ונשברים בנגיע קלה.

אין צורך לקנות צינור מיוחד מקורי של אוטו.

ברכב של סבתי זה קרה לקחתי צינור גומי דק והעברתי איתו.

T.G

×
×
  • תוכן חדש...