Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה בספטמבר עשיתי שירות מילואים של שלושה שבועות לערך.

וכעת קיבלתי זימון חדש של 18 יום לחודש ינואר הקרוב.

אישית לא מפריע לי לעשות אותם, אבל מבחינת העבודה הם ממש לא נופלים לי טוב.

בכל מקרה אני מתכוון להגיש ולת"ם.

השאלה , בגדול, מה טווח הזמנים שאמור להיות בין זימון אחד לשני?

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

בסוף כל המילואימניקים מגיעים אלינו לצאלים.

 

 

כבר יצא לי לראות מילואמניקים עם מכוניות ממש מעניינות,ממיאטות ועד אלפות ועד הונדות שונות.

 

 

זה הדבר היחידי הטוב במילואימניקים,אהה ויש טרמפים :wink:

פורסם

אם אתה בונה על הצלחה של הול"תם...לדעתי כדאי שתוריד ציפיות.וועדת הולת"ם היא ועדה פיקטיבית שמטרתה רק לתת לך תחושה שהצבא באמת מתחשב בך,לרוב הם דוחים את הבקשות כולל עירעורים(לי אישית פעמיים הם דחו למרות שמנכ"ל המפעל שלי(אורבוטק-לא חברה קטנה) ביקש באופן אישי לדחות את המילואים בגלל בעיה שהייתה נוצרת עקב עזיבה שלי..וכלום ..לא מעניין אותם).זאת דעתי כמובן.

אם באמת יש לך בעיה רצינית נסה לדבר קודם עם קצינת הקישור ועם המ"פ..מג"ד והלאה...אם אתה חייל שעושה מילואים באופן סדיר ואם יש להם טיפה שכל הם יוותרו לך על השמ"פ הפעם.

במידה ואין להם שכל..חפש כאן שלל עיצות איך להימנע מלעשות מילואים.:-)

פורסם
בהנחה שהיית חוגר - ניתן לזמן אותך במשך שנה קלנדרית ל-35 ימ"מים.

היות וינואר הוא כבר שנה חדשה, הרי שקצינת הקישור שלך פועלת כדין.

אלעד, זה גם הייתה המחשבה.

 

אם אתה בונה על הצלחה של הול"תם...לדעתי כדאי שתוריד ציפיות.וועדת הולת"ם היא ועדה פיקטיבית שמטרתה רק לתת לך תחושה שהצבא באמת מתחשב בך,לרוב הם דוחים את הבקשות כולל עירעורים(לי אישית פעמיים הם דחו למרות שמנכ"ל המפעל שלי(אורבוטק-לא חברה קטנה) ביקש באופן אישי לדחות את המילואים בגלל בעיה שהייתה נוצרת עקב עזיבה שלי..וכלום ..לא מעניין אותם).זאת דעתי כמובן.

אם באמת יש לך בעיה רצינית נסה לדבר קודם עם קצינת הקישור ועם המ"פ..מג"ד והלאה...אם אתה חייל שעושה מילואים באופן סדיר ואם יש להם טיפה שכל הם יוותרו לך על השמ"פ הפעם.

במידה ואין להם שכל..חפש כאן שלל עיצות איך להימנע מלעשות מילואים.:-)

 

האמת אני לא בונה יותר מידי על הולת"ם, אבל אין לי מה להפסיד.

לגבי קצינת הקישור, היא כמו קיר אטום, אני ינסה לפנות ישירות למ"פ.

תודוה על העצות.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

זה לא שקצינת הקישור היא קיר אטום, פשוט אין לה את הכח והסמכות לשחרר אותך, מי שכן יש לו את הכח והסמכות זה הקצין שלך.

ועדת הולת"ם היא כמו שנאמר למעלה מעין ועדה פיקטיבית שבה מזומן גם ככה הקצין שלך ומבקשים חוות דעתו והמלצתו (כך שמן כה וכה לקביעתו משקל רב בועדה), לכן חסוך טרחה וטפסיידא מיותרת שלא משנה כמה פעמים תעביר בפקס תמיד ירצו שתשלח שוב איזה משהו שלא עבר או יבקשו שתפרט יותר את הבקשה שלך ופנה ישר למפקדך!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

מכוניות ממש מעניינותמיאטות ועד אלפות ועד הונדות שונות.

 

ממש מעניינות :roll:

 

טוב שלא רשמת "וגם כמה 106ים"

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם אתה עושה בדרך כלל הרבה מילואים דבר עם המ"פ

אני יכול לומר לך מנסיוני מי שבדרך כלל מגיע למילואים ולא מחפש לברוח מהמטלה דווקא זוכה להתחשבות.

ככה זה אצלנו לפחות.

GOT סחוג?

פורסם

בתור משקית קישור לשעבר, אני יכולה להגיד ככה:

קצינת הקישור שלך אכן אטומה, יש לה הרבה מאוד כוח בעניין השיחרור שלך.

בכל אופן, אם זה ממש חשוב לך, תלך לפסיכיאטר (פעם היה לי שם של אחד שממש עזר לכמה מחבר'ה שלי), ספר לו על מצבך, לרוב הם עוזרים, רושמים מכתב ובו באופן זמני מצבך הנפשי התדרדר ואתה לוקח כדורים כאלה וכאלה.

מכיוון שהוא רושם שזה זמני, הגיוס שלך ידחה בכמה חודשים- חצי שנה.

בהצלחה!

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

כבר יותר קל להצהיר שאתה סטלן שכל היום מחשש, מוריד 3 ראשים כדי להתחיל את הבוקר ובלילה מרביץ שורות בשירותים של הברייקפאסט וקיבלת פטור למחצית חיים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
רושמים מכתב ובו באופן זמני מצבך הנפשי התדרדר ואתה לוקח כדורים כאלה וכאלה

כן, תרשום גם שאתה כותב ברגעים אלה מהיער הקסום בחבורת דובוני אכפת לי :-P

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

וואו, כאילו, שיו, דובוני אכפת לי זה כל כך אייטיז!

:lol:

מה גם שדובוני אכפת לי נמצאים בעננים ולא בשום יער קסום, אתה חייב לדייק יותר בעובדות.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

לא הבנת

 

הקטע ההזוי שעליו יפסלו אותו מהמילואים זה שדובוני י'כפת לי נמצאים ביער והרי זה ברור לכולנו שהם בעננים :silly:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם כבר משקי"ת קישור...שאלה..

קצינת קישור יכולה על דעת עצמה בלי אישור מהמ"פ לבטל מילואים?(כמובן בגלל סיבה שנראית לה הגיונית).

×
×
  • תוכן חדש...