Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור WRX 2003


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה אני מתעניין בסובארו WRX , מה שנקרא , "מרחרח קצת".

 

רציתי לדעת מה השיפורים הבסיסים של הWRX העלות שלהם והתועלת שלהם כי גם זה חלק מהשיקולים שלי.

 

הכוונה כמו שעושים עם איביזה הסט אפ הראשון של צ'יפ וצנרת שעולה בסיבות ה5000 שקל ומוסיף בסביבות ה50-60 סוסים +-

 

תודה מראש.

 
 

 

 
 
  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אני מבין נכון מכל המידע שיש בפורום, ה WRX צריכה הקשחה ושיפורים בכל מה שנוגע ליציבות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תודה את זה אני יודע , לכן לא ביקשתי על זה מידע.

 

כרגע כל מה שמעניין אותי הוא איך מוציאים מWRX כח במינימום תקציב.

 
 

 

 
 
פורסם

צנרת - סביבות 4000שח.

ECUTEK- סביבות 3500שח.

משאבת דלק- סביבות 800שח.

 

אפשר לחסוך עם חלקים משומשים, התוצאה תהיה כ260 סוסים או יותר תלוי בגדישה.

STI 2004

 

 

פורסם

הבנתי.. הייתי בטוח שהWRX היא פלטפורמה טובה יותר לשיפורים מהאיביזה.

האיביזה באותו תקציב שיפורים הרבה יותר מהירה (בגלל המשקל)

 

עד כמה כ"ס הטורבו המקורי תומך ?

 
 

 

 
 
פורסם

הWRX היא חווית נהיגה אחרת לגמרי מהאיביזה. אם אתה מחפש רק קו ישר רד מהענין.

 

לגבי הטורבו המקורי, אין לי נתון מדויק.

STI 2004

 

 

פורסם

אני עשיתי את המעבר מFR משופרת לWRX 2006 שכרגע היא סטנדרטית לחלוטין.

אין אפס שהאיביזה דרמטית יותר ומהירה יותר בהאצות ביניים.

הברקסים באמת דורשים שיפור, אצלי הרפידות הקדמיות גמורות אז זה לא ממש אינדיקציה.

דרך אגב, האם כדי להחליף למקוריות או לתחליפיות?

הרכב יושב הרבה יותר טוב על הכביש מהFR והרבה פחות קופצני.

התנהגות, אין מה להשוות- היפנית לוקחת, למרות ואולי בגלל הזנב השובב.

מבחינת כח אני מרגיש שאני צריך תוספת ולדעתי אני בדרך למה שSH53 הציע למרות שאני הבנתי שהעלויות פחותות במקצת.

דרך אגב2:כרגע בעקבות מה שנאמר לי במוסך המרכזי של סובארו אני יכול לתדלק 95, האם מומלץ לי לעבור ל98?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני עשיתי את המעבר מFR משופרת לWRX 2006 שכרגע היא סטנדרטית לחלוטין.

אין אפס שהאיביזה דרמטית יותר ומהירה יותר בהאצות ביניים.

הברקסים באמת דורשים שיפור, אצלי הרפידות הקדמיות גמורות אז זה לא ממש אינדיקציה.

דרך אגב, האם כדי להחליף למקוריות או לתחליפיות?

הרכב יושב הרבה יותר טוב על הכביש מהFR והרבה פחות קופצני.

התנהגות, אין מה להשוות- היפנית לוקחת, למרות ואולי בגלל הזנב השובב.

מבחינת כח אני מרגיש שאני צריך תוספת ולדעתי אני בדרך למה שSH53 הציע למרות שאני הבנתי שהעלויות פחותות במקצת.

דרך אגב2:כרגע בעקבות מה שנאמר לי במוסך המרכזי של סובארו אני יכול לתדלק 95, האם מומלץ לי לעבור ל98?

עידן

 

רפידות תחליפיות של פרודו מומלצות ביותר. ותמונות גם!

 

*** תשאר עם 98, שקט נפשי.

STI 2004

 

 

פורסם

הייתי ממליץ על GT למרות שהיא יותר ישנה ויהיה קשה למצוא אחת במצב סביר

אבל אתה תהנה יותר מהנסיעה+תגובה

דבר ראשון אתה חייב להחליץ משאבת דלק לפני תחילת שיפור כלשהו להעלאת כוח סוס.

רק לאחר מכן תתחיל(אם אתה לא רוצה שאחת הבכנות תישרף)1000

צנרת מהטורבו 3" 3500-5000 שיפור משמעותי

טורבו דחוף להחליף תנסה למצוא VF30 של 95 (לי יש אחד שמור)2500-4500

מחשב שליטה על הגדישה 1000-2500

ועוד דבר שעון EGT ביקורת חום אגזוז מאוד חשובה

 

נראה שזה מספיק בתור התחלה על גדישה 1.2 אני מאמין שהאוטו יוציא 280-300 כוח

פורסם

אני מכיר מישהו שנוסע על WRX 01 עם תוכנה של פרודרייב - גדישה יותר גבוהה, האוטו נוסע יפה מאוד.

בלי ECUTEK ובלי כלום הוא נוסע עם גדישה יותר גבוהה והאוטו נוסע יפה מאוד.

תשאר בתדלוק של 98 הכי בריא.

פורסם
אם WRX שנת 03' מגיעה עם TD04 אז הוא תומך 275-300 כ"ס.

 

בכל מקרה הדבר הראשון שתרצה לשפר הוא הברקסים.

 

wrx מגיעה אם TD05

שנת 01+

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
הייתי ממליץ על GT למרות שהיא יותר ישנה ויהיה קשה למצוא אחת במצב סביר

אבל אתה תהנה יותר מהנסיעה+תגובה

צנרת מהטורבו 3" 3500-5000 שיפור משמעותי

טורבו דחוף להחליף תנסה למצוא VF30 של 95 (לי יש אחד שמור)2500-4500

 

עם השורה הראשונה שלך אני מסכים 8) .

 

לגבי הצנרת - אל תבנה על שום שיפור רציני מלבד סאונד מטריף ותגובת דוושה יותר טובה (משפיע מאוד פסיכולוגי אני חייב לציין).

 

השיפור ההכרחי ברכבים האלה הוא אנטירולים קפיצים! עולם אחר לחלוטין! וכמובן כמו שאמרו קודמיי - גם הברקס לא משהו או בעדינות - זוועה!

 

בקיצור קנה STI :idea:

Not the sound of silence -ABARTH


×
×
  • תוכן חדש...