Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש רכב משפחתי אוטומטי מרווח בתקציב שלעיל ,איזה רכבים מומלצים בהתייחס לדרישות הבאות:

1 : מרווח במושב האחורי (3 ילדים קטנים עם בוסטרים וכסא בטיחות)

2:נוחות נסיעה (אני 1.90 )

3 :אמינות

4 :סחירות

מדובר ברכב פרטי בודד במשפחה שעלןיןת האחזקה השוטפות מלבד ביטוח וטסט יחולו עלי

מהתבוננות במחירון יצחק לוי חשבתי על האפשרויות הבאות:

א:וקטרה 2000 -2000 סמק 77000

ב:מזדה 626 שנת 2001 87000 (עדיף על הלאנטיס הרגילה בשביל תוספת 5k ? )

האם ה-626 באמת מרווחת יותר מהלאנטיס או שהיא רק נראית גדולה יותר?

ג:אוקטביה -2000 בנזין שנת2001 80000 האם כדאי שמעתי שיש בעיות בגיר האוטומט?

פורסם

את הוקטרה אינני מכיר. ה-626 לא מרווחת יותר מהלנטיס (רק במימד הרוחב למיטב ידיעתי, בסיס הגלגלים זהה).

 

האוקטביה צפופה מאחור, הודות לבסיס גלגלים קצר.

 

פולקסווגן פאסאט תספק שילוב מרווח+נוחות טוב. אבא שלי גם 1.90 והוא מרגיש בה מאוד בנוח. גם מאחור מרווח למדי (בסיס גלגלים 2.70) אם כי לא בתחרות עם המשפחתיות הגדולות כיום. המכונית עצמה מספקת נוחות סבירה (טובה מרוב היפניות). הסחירות טובה, אך האמינות איננה מושלמת. פז'ו 406 תהיה מרווחת ונוחה מאוד, אך גם כאן האמינות לא מושלמת. אני מעדיף את האחרונה על פני הראשונה, בגלל ניהוג עדיף בהרבה. (חשוב - מנוע 1.8 חלש מדי. עדיף 2.0)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא רוצה להשמע טרחני מדי, אבל נראה לי שרנו תתאים בול.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לך על הווקטרה, מניסיון האוטו מעולה, מאסיבי, מחזיק הרבה זמן, מנוע חזק, איכות גימור מעולה, המרווח מאחור מצויין וגם המערכת סטריאו, ואם תשווה תגלה שהיא יותר טובה מ-626 והאוקטביה.

היום אני דופק 100 אולי 150 בחורות ליום!

מי שטרח בערב שבת, יכול להספיק לאפטר פרטי באומן 17

אל תוסיף שמן למדורה = אל תוסיף פנקייקס למחבת

מה אמרו השיחים לגנן? הגזמת

http://www.pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=C23D8F905E2C45C591A28AC1EF5D235B&alid=29894

פורסם

אולי יונדאי סונטה???

רכב מרווח מבפנים, אחזקה זולה, לא ממש עושה בעיות(של אבא שלי בכל אופן)

מנוע 2.0 מה רע?

 

בכל אופן אם אתה מעוניין מאזדה 626 יד ראשונה שנת 2000

קילומטרז נמוך!!!

בפרטי אם מעניין אותך.

GOLF GTI- THAT'S THE WAY I LIKE IT

פורסם

אם תקנה מונדאו 1999 , 2000 סמ"ק , תקבל רכב שעונה לדרישות שלך ויישארו לך 30אלפיות של ש"חים ביד.

 

היא מרווחת היטב (אני 1.85), מהנה לנהיגה (במגבלות האוטומט), אמינות בסדר גמור ואם תרצה למכור - תמכור לי :lol:

 

 

הייתי אולי חושב גם על טויוטה אוונסיס, למרות שאני לחלוטין לא מכיר את הרכב.

כנ"ל שברולט אלרו 2400 סמ"ק, או מאליבו ולהשאר עם 10K עודפים לדלק...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בדיוק עכשיו נהגתי על ווקטרה של חבר.

אחלה אוטו בעולם, נח מפנק מאובזר, אבל הוא איטי.

בטח גם המאזדה נוסעת ככה.

אני לא ממש נקשר למכוניות האלה אבל הווקטרה הזאת ממש שלווה ומגיבה יפה עם אוטו עמוס.

תעשה סיבוב על אחת.

פורסם

מצטרף להמלצה על סונטה, היא ממש מתאימה לדרישות שלך... גדולה מאוד מבפנים ודיי נוחה, אמינה ובעלת סחירות סבירה... התקציב שלך מספיק לשנתון 2001 בעלות של 84K, הביטוח שלה זול יחסית גם...

 

הנה קישור לנתונים : http://www.ynetcenter.co.il/Mh.asp?Z=C&TZ=MhValue&sCarMhCd=68_238_522_8067&YcCarMhMnf=%u05D9%u05D5%u05E0%u05D3%u05D0%u05D9&sMhModelTxt=%u05E1%u05D5%u05E0%u05D8%u05D4%20V%u200F16%20%u05E6%u05D5%u05E8%u05D4%20%u05D7%u05D3%u05E9%u05D4&nCarMhModelYr=2001

 

ינון.

פורסם

תודה לכולם על התגובות הסונטה פחות מעניינת אותי....והפאסאט יקרה

מה ההבדלים בין ה626 ללאנטיס הרגילה - מבחינת גודל פנימי ומרווח +נוחות נסיעה ואמינות,האם ה-626 מפנקת יותר?(האם היא שווה תוספת 5k )?

פורסם

הויקטרה מהירה יותר מהפסאט ומהפג'ו , אך ממה שהבנתי זה לא המבוקש .

הוקטרה קצת צפופה מאחור , במיוחד ברוחב כך שאני לא חושב שהיא הכי מתאימה .

 

אני מצטרף להמלצה של רוני על 406 מנוע 2000 ,

בהצלחה

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
תודה לכולם על התגובות הסונטה פחות מעניינת אותי....והפאסאט יקרה

מה ההבדלים בין ה626 ללאנטיס הרגילה - מבחינת גודל פנימי ומרווח +נוחות נסיעה ואמינות,האם ה-626 מפנקת יותר?(האם היא שווה תוספת 5k )?

 

אולי היא פחות מעניינת, אבל זה בדיוק מה שאתה מחפש, היא הכי מרווחת מכל מה שהוזכר פה... חבל שאתה עם דעות קדומות ולא עושה קניה על פי שיקולים נבונים בלבד.

 

ינון.

פורסם
תודה לכולם על התגובות הסונטה פחות מעניינת אותי....והפאסאט יקרה

מה ההבדלים בין ה626 ללאנטיס הרגילה - מבחינת גודל פנימי ומרווח +נוחות נסיעה ואמינות,האם ה-626 מפנקת יותר?(האם היא שווה תוספת 5k )?

 

אולי היא פחות מעניינת, אבל זה בדיוק מה שאתה מחפש, היא הכי מרווחת מכל מה שהוזכר פה... חבל שאתה עם דעות קדומות ולא עושה קניה על פי שיקולים נבונים בלבד.

 

ינון.

 

אני מחזק את דבריו של ינון בקשר למרווח של ה-626 מאחור. מספיק לשלושה בוסטרים.

עם זאת, גם ה-323F (סטיישן) מאוד מרווחת מאחור.

 

בהצלחה 8)

172

פורסם

אני חוזר ומעלה אתי הצעתי (מנסיון אישי).

 

המכוני היחידה מציעה מרווח טוב ל-3 ילדים מתבגרים / כסאות היא הרנו סניק שפרט לחולשה מסויימת בסעיף האמינות היא עונה לכל הקריטריונים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תודה לכולם על התגובות הסונטה פחות מעניינת אותי....והפאסאט יקרה

מה ההבדלים בין ה626 ללאנטיס הרגילה - מבחינת גודל פנימי ומרווח +נוחות נסיעה ואמינות,האם ה-626 מפנקת יותר?(האם היא שווה תוספת 5k )?

 

אולי היא פחות מעניינת, אבל זה בדיוק מה שאתה מחפש, היא הכי מרווחת מכל מה שהוזכר פה... חבל שאתה עם דעות קדומות ולא עושה קניה על פי שיקולים נבונים בלבד.

 

ינון.

 

אני מחזק את דבריו של ינון בקשר למרווח של ה-626 מאחור. מספיק לשלושה בוסטרים.

עם זאת, גם ה-323F (סטיישן) מאוד מרווחת מאחור.

 

בהצלחה 8)

 

אתה מחזק את דברי בקשר ל-626 ??? כי התכוונתי לסונטה.... הסונטה היא הכי מרווחת ממה שהוזכר פה ואפשר גם להשיג שנתון גבוה יחסית, בנוסף היא אמינה ודיי נוחה, עלויות אחזקה נמוכות כולל ביטוח נוח ואלה בדיוק היו הדרישות שלו... למקרה ספציפי זה היא מושלמת.

 

ינון.

פורסם

כשאתם מדברים על הסניק-אתם מתכוונים למגאן 1 בעלת 4 דלתות ו"תחת" מעוגל?

 

ובנוסף איך האמינות של ה-406 ?

×
×
  • תוכן חדש...