Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה מהCrossFire


Tamir FR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההבדל הוא שהקרוס-פייר הגיעה בייבוא סדיר עם שירות ואחריות של היבואן.

לעומת זאת ה350Z לא הגיעה בייבוא סדיר, היבואן לא נותן אחריות, עושה פרצוף עקום מאוד (וגם מראה את זה אח"כ בחשבון) כשאתה רוצה לטפל ברכב אצלו,

ואחרי שהגיעו כמה יחידות (ובעיקר אחרי הRECALL של האינפיניטי FX) - הוא פשוט הפסיק לתת אישורי ייבוא לרכב הזה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

תמיר, אני אישית מוצא את הקרוספייר מכוערת להחריד.

 

הייתי נשאר עם האיביזה :twisted:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

גם אני חושב שהיא מכוערת אבל היא עדיין עדיפה על איביזה.

מה שכן במחיר שלה אפשר לקנות S2000, איבו וSTI ואפילו TT ככה שאני לא יודע איך אנשים עוד קונים כזה דבר.

פורסם

לא קשה לדעת איך אנשים קונים כזה דבר,

אנחנו בארץ ישראל וערס עם אבא עבריין קומבינטור ומשמו קטן ישמח מאד לנהוג על אוטו שמתנהג ונראה כמו כלב מחרבן,

העיקר שהוא מסובב ראשים...

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

יש בסוכנות טריידאין בתל חנן בנשר אחת לבנה , קופה, שנמצאת כבר כמה חודשים טובים שם , אני מרחם על המוכר לאור דעת הקהל(תשאר שם) , או שמא ארחם על הקונה שלא מודע לה(ולחסרונות הרכב , וזה בלשון המעטה) :)

פורסם

באמת שאם נשים את הפרקטיות, הביצועים ואיכות החומרים בצד לרגע - יש לי בעיה חמורה מאוד עם המראה של האוטו הזה!

 

בהתחלה חשבתי שהפרונט הורס לה את המראה. כי התחת נחמד.

 

אחר כך ראיתי את הפרופיל.

 

ו... (אני יודע, אבל 3 נקודות זה מתבקש כאן.)

 

באמת שיש לי בעיה רצינית עם העיצוב שלה.

GS300.

פורסם
ההבדל הוא שהקרוס-פייר הגיעה בייבוא סדיר עם שירות ואחריות של היבואן.

לעומת זאת ה350Z לא הגיעה בייבוא סדיר, היבואן לא נותן אחריות, עושה פרצוף עקום מאוד (וגם מראה את זה אח"כ בחשבון) כשאתה רוצה לטפל ברכב אצלו,

ואחרי שהגיעו כמה יחידות (ובעיקר אחרי הRECALL של האינפיניטי FX) - הוא פשוט הפסיק לתת אישורי ייבוא לרכב הזה.

 

אז תקנה את האודי TT החדשה, תקבל גם שירות יבואן כולל הכול וגם רכב נורמלי שגם נוסע ומתנהג כמו שרכב ב300K ש"ח + צריך להיות.

הקרוספייר מלבד העובדה שהיא מכוערת, היא גם פשוט לא מצדיקה את העלות שלה ביחס לתמורה.

 

בתקציבים הללו ניתן לרכוש את הSTI או את הEVO ולקבל רכבי ספורט אמיתיים ולא "rocket-dog".

 

ומי שמחפש גם רכב בולט יותר מבחינת מראה, אז גם הS2000 נכנסת בתקציב.

 

 

 

לגבי העלויות של אחזקת Z350 בארץ, מצטער- למי שיש 300K+ש"ח להוציא על רכב חדש, עוד כמה אלפי שקלים בשנה זה לא מה שישבור אותו.

under construction..

פורסם
אז תקנה את האודי TT החדשה, תקבל גם שירות יבואן כולל הכול וגם רכב נורמלי שגם נוסע ומתנהג כמו שרכב ב300K ש"ח + צריך להיות.

הקרוספייר מלבד העובדה שהיא מכוערת, היא גם פשוט לא מצדיקה את העלות שלה ביחס לתמורה.

 

בתקציבים הללו ניתן לרכוש את הSTI או את הEVO ולקבל רכבי ספורט אמיתיים ולא "rocket-dog".

 

ומי שמחפש גם רכב בולט יותר מבחינת מראה, אז גם הS2000 נכנסת בתקציב.

 

 

 

לגבי העלויות של אחזקת Z350 בארץ, מצטער- למי שיש 300K+ש"ח להוציא על רכב חדש, עוד כמה אלפי שקלים בשנה זה לא מה שישבור אותו.

 

לא אמרתי שהקרוספייר הוא אוטו שנראה טוב ו/או כיף לנהיגה. אישית, אני לא סובל את העיצוב שלו.

 

יש הבדל לא קטן בין מי שקונה STI/EVO ומי שקונה קרוספייר.

 

תנסה אתה לנהוג בS2000, יום יום, בפקקים ובכבישים השבורים של גוש דן.

מילא אם היית מסוג האנשים שמוכנים לסבול את זה בשביל ההתגרזנות בסופ"שים אי-שם בהרים.

אבל תחשוב על סתם בנאדם שרוצה אוטו עם לוק ספורטיבי כשהוא נוסע לעבודה... הS2000 ממש לא תרחם לו על הגב.

 

 

לא הבנתי את הקשר של סעיף העלויות..

אבל בכל מקרה, רוב האנשים שיש להם מספיק כסף כדי לקנות מכוניות בסכומים גבוהים, לא רוצים את הכאב ראש של לרדוף אחרי מוסכניקים שיטפלו להם ברכב.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני די אוהב את הקרוספייר. הוא רכב די טוב יחסית לתקופה שבה הוא תוכנן (אמצע שנות ה90).

 

הבעיה שלי איתו היא שהוא טוב רק כרכב שני או שלישי בבית, לא כרכב ליומיום.

 

אני גם מאוד אוהב איך שהוא נראה. מצד שני אני חושב שיונדאי אטוס הוא בעל עיצוב גאוני פשוט...

 

למישהו שרק רוצה להגיע בנוחיות ממקום למקום בעצמו, זהו רכב ממש לא רע עם מקדם פוזה די טוב (לדעתי).

 

אי אפשר גם להשוות אותו לEVO כי היכולות הדינאמיות שלהם שונות לחלוטין. זה פשוט סוג שונה של רכב ועושים בו שימוש שונה.

 

אם הייתי קונה רכב שלישי לבית והייתי גר באמריקה, אולי הייתי קונה אותו ומעדיף אותו על 350Z, שהוא בעת תדמית של "ילד רע" שאני לא ממש אוהב.

פורסם
לא אמרתי שהקרוספייר הוא אוטו שנראה טוב ו/או כיף לנהיגה. אישית, אני לא סובל את העיצוב שלו.

 

יש הבדל לא קטן בין מי שקונה STI/EVO ומי שקונה קרוספייר.

 

תנסה אתה לנהוג בS2000, יום יום, בפקקים ובכבישים השבורים של גוש דן.

מילא אם היית מסוג האנשים שמוכנים לסבול את זה בשביל ההתגרזנות בסופ"שים אי-שם בהרים.

אבל תחשוב על סתם בנאדם שרוצה אוטו עם לוק ספורטיבי כשהוא נוסע לעבודה... הS2000 ממש לא תרחם לו על הגב.

 

 

לא הבנתי את הקשר של סעיף העלויות..

אבל בכל מקרה, רוב האנשים שיש להם מספיק כסף כדי לקנות מכוניות בסכומים גבוהים, לא רוצים את הכאב ראש של לרדוף אחרי מוסכניקים שיטפלו להם ברכב.

 

לא השוותי בין הקרוספייר לבין הEVO,STI והTT.

 

השוותי בין הTT החדשה, הZ350 של ניסאן והקרוספייר- וכך גם נוהגים להשוות בינהם בכל רחבי העולם.

הקרוס-פייר מפסידה בכל פרמטר מבין השלושה הללו.

 

ציינתי רק עובדה אחת שבמחיר הזה למי שבאמת מחפש רכב ספורט ניתן גם לרכוש רכבי ספורט אמיתיים שבינהם הEVO, הסובארו STI, ,הונדה S2000 ועוד.

 

לגבי העלויות, אז כתבתי שמי שמחפש שקט נפשי מבחינת טיפולים ולא להתעסק עם הנושא של ייבוא אישי הוא יכול לקנות את הTT החדשה ולהנות מכל העולמות.

אני עדיין חושב שלמי שיש את הממון והוא מחפש רכב בסגנון הזה, כדאי לייבא את הZ350.

 

עדיין הקרוספייר פשוט לא נראית כדאית משום מקום..

 

נוחות בפקקים? עשה לי טובה, אף אחת מכל הרכבים הללו לא תהיה נוחה בפקקים, מי שרוצה נוחות כשהוא עומד עם הרכב באיילון שיקנה GS300 של לקסוס.

למרות שאני לא רואה איך פקק יכול להיות נוח.:roll:, עדיין זה לא נראה לי השיקול בקנייה של רכב ספורט..

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...