Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המגבר ידרש להגביר סט היי אנרג'י מקדימה ו6X9 פשוטים מאחורה.

אני פתוח לכל הצעה ולא נעול על חברה מסויימת

תודה לעוזרים.

פורסם

למה שלא תביא מגבר + סאב + 6X9 במחיר הזה?

אתה יכול להביא מגבר איכותי ומומלץ בפורום mac audio z4200

סאב ורמקולים jbl..ואם אתה לא רוצה להליף רמקולים אז את הסאב cerwin-vega hed 12 בתיבה מקורית

פורסם

כי יש לי כבר סאב ומונו בשבילו, אני מעוניין להגביר רק את הרמקולים, המאק אודיו פשוט מידי. אני צריך מגבר שיחזיק טוב את ההרץ היי אנרג'י שמוצהרים 125 RMS וגם שהמגבר יסיפק בשביל לדחוף את האחוריים על מנת לקבל מעט סראונד. בנוסף יש תוכניות לשדרוג הסט מקדימה כך שיש אפשרות גם לחרוג מעט מתקציב ה2000 ש"ח

פורסם

אם יש לך אפשרות לחרוג לכיוון ה2200 אז audio system f4 600III מגבר סוס.

145WRMSליציאה ב4 אוהם יציב ב1 אוהם ליציאה ( 240RMS נראה לי)

460 RMS בגישור 4 אוהם יורד לגישור ב2 אוהם ונותן 595WRMS.

המגבר לפי דעתי הכי טוב שיש בטווח מחירים.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

JBL 100.4 1500



Sundown 100.4 1800

audio system f4 צריך למתוח תקציב קצת 2200+

 

 

כל אלה טובים

לי אישית יש גם את היי אנרג'י וכאשר החלפתי לסאנדאון השיפור היה מאוד משמעותי

פתח לי את הסט בצורה מדהימה

×
×
  • תוכן חדש...