Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי לאנטיס 99 1600 אוטומטית.

 

לאחרונה התחילה תופעה של צלצולים מהמנוע במיוחד בעליות

 

במוסך מורשה אמרו לי שזה עובד עם הזמן. האם זה נכון? האם לדעתכם ניתן לעשות משהו?

 

תודה רונן

פורסם

1. תחליף מוסך או לחילופין תפנה את המוסכניק לפורום בכדי שילמד

 

2. בדוק את איכות הדלק והאוקטן שאתה ממלא

 

3. יש לבצע סריקת תקלות לרכב בעזרת סורק ממוחשב

 

4. ייתכן שחיישן MAF מזייף

איזה כייף לי :)

פורסם

חחח הרגת אותי עם התגובה הזאת :lol:

 

שמע מדובר על מוסך מורשה מאזדה בתל חנן בנשר .

 

הוא אומר שלא צריך להחליף את החיישן אלא רק לנקות והוא אומר שהוא ניקה...

 

האם יש משהו שאפשר לעשות גם בעצמי? ה אם עדיף לפנות לאיש מקצוע שמתמחה רק בהצתה אלקטרונית?

 

אני מניח שמוסך מורשה אמור לדעת מה הוא עושה לא ככה?

פורסם

אני מאמין שאתה מתדלק 95 אז תנסה לעבור ל98 יש סיכוי טוב שזה יפתור את הבעיה.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

האם אתה אומר את זה מנסיוון אישי או מידע כללי?

 

ושאלה נוספת היכן ניתן להשיג חיישן MAF אחר כולל התקנה ובאילו עליות זה כרוך?

פורסם

ידידי,

 

אם המוסך המורשה אמר לך שזה יעבור עם הזמן או עד לחתונה אז הוא מדבר שטויות.

 

מוסך מורשה הייבואן אינו ארובה למקצועיות זאת תלמד לאחר שתהפוך להיות אורח קבוע בפורום שמנוהל על-ידי צוות מקצועי וחברים בו מכונאים מעולים ובעלי מוסכים !

 

חיישן MAF מקורי הינו יקר ולכן נסה תחילה לנקותו (בצע חיפוש בפורום להמלצות שלי כיצד לנקותו).

 

במידה והחיישן הוא מסוג HOT FILM קרא את ההמלצות של מנהל הפורום דניאל בעניין (בצע חיפוש).

 

מעבר לדלק אוקטן 98 יכול לעזור.

 

האם במוסך אמרו משהו בקשר לחיישן נקישות ?

איזה כייף לי :)

פורסם

המוסך לא דיבר בכלל על חיישנים הוא יתמקד בדברים האחרים . להלן רשימת התיקונים שעשו לי אתמול והיום:

 

אתמול עשו טיפול 150,000 שכלל בין היתר שמן מסנן שמן דיסקית נחושת ומסנן דלק על זה הם לקחו לי 1000 שקל.

 

היום באתי אליהם כי הרכב התחמם אז הם החליפו: טרמוסטט צינור מים ומחזיר שמן וזה עלה 1600 שקל. סה"כ נזק של 2600 שקל. ואני בסה"כ באתי בגלל שהרכב לא סחב טוב.. אין לי מושג אם מה שהחליפו אכן יעזור לסחיבה.. על פניו ניראה שיש שינוי והרכב סוחב יותר טוב. עדיין יש צלצולים. אני לא חושב שאעבור לבנזין 98 כי הוא יקר מאוד. אין לי מושג מה הדגם של החיישן אני רק יכול לציין שמדובר בלאנטיס 1999 אוטומטית 1600 דגם BJ . אני מקווה מאוד שיהיה לי שקט עכשיו בתקופה הקרובה מהאוטו , ההוצאות האלה ממש לא צפויות...

פורסם

לפני שתחליף סתם חלקים אצלנו במשפחה הרכב הקודם של אבי היה מאזדה לאנטיס ואוכל לומר לך מניסיון שכדאי להתחיל מבדיקה של כיוון ההצתה-בד"כ הצלצולים מתחילים מכיוון לקוי של מערכת ההצתה.

אין לגרוע מהתגובה שדיברה על זיוף אפשרי של חיישן כזה או אחר אבל החלפת חלקים ללא בדיקה בשיטת מצליח (ולא ממש נראה לי שהמוסך שלך יתנגד לה- עלולה לגרום לכיסך להישאר ריק.

ד"א- המוסך שלך שוחט אותך וגם אם זה מוסך מורשה,מצא לעצמך מוסך כללי טוב פשוט קורעים אותך ועושים עליך קופה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
המוסך לא דיבר בכלל על חיישנים הוא יתמקד בדברים האחרים . להלן רשימת התיקונים שעשו לי אתמול והיום:

 

אתמול עשו טיפול 150,000 שכלל בין היתר שמן מסנן שמן דיסקית נחושת ומסנן דלק על זה הם לקחו לי 1000 שקל.

 

היום באתי אליהם כי הרכב התחמם אז הם החליפו: טרמוסטט צינור מים ומחזיר שמן וזה עלה 1600 שקל. סה"כ נזק של 2600 שקל. ואני בסה"כ באתי בגלל שהרכב לא סחב טוב.. אין לי מושג אם מה שהחליפו אכן יעזור לסחיבה.. על פניו ניראה שיש שינוי והרכב סוחב יותר טוב. עדיין יש צלצולים. אני לא חושב שאעבור לבנזין 98 כי הוא יקר מאוד. אין לי מושג מה הדגם של החיישן אני רק יכול לציין שמדובר בלאנטיס 1999 אוטומטית 1600 דגם BJ . אני מקווה מאוד שיהיה לי שקט עכשיו בתקופה הקרובה מהאוטו , ההוצאות האלה ממש לא צפויות...

 

כול הטיפול שעשו לרכב לא קשור לבעיות סחיבה/צילצולים ואתה לא אמור להרגיש שום הבדל לטובה (פסיכולוגית כן).

 

המחירים שאתה משלם הם גבוהים מאוד.

איזה כייף לי :)

פורסם

דווקא כן קשור הטיפול לבעיות צלצולים. מנוע מתחמם יתר על המידע עלול לצלצל ויתכן כי בעיית ההתחממות לא נפתרה או שגרמה לנזק במנוע שגורם לכך.

ההמלצה לחפש מוסך אחר נכונה אלא אם כן המידע שמסרת לא מדוייק, שלם או שלא ממש הבנת מה המוסך ניסה להסביר לך.

פורסם

מנוע מצלצל בדגם הזה נובע לרוב מחיישן נקישות תקול.

 

אני מציע שתיפנה ל "משה זר הזרקות" באיזור התעשיה בפ"ת.

 

מה שאמרו לך במוסך המורשה "זה יעבור" זה שטות גמורה.

 

אלא אם כן אמרו לך שיתכן ותידלקת דלק מהול(ברור שלא בכוונה) אז זה יעבור אחרי שהטנק דלק הזה יגמר.

×
×
  • תוכן חדש...