Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינוי תמונה ברישיון הנהיגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול האם זה עולה כסף להחליף תמונה ברישיון הנהיגה?

 

ואיפה עושים את זה? (: חח מצטער על הבורות דיי חדש בכל העסק

פורסם

בסוף תיגמר לך האות "ח" במחשב ותצטרך לקנות חדשה.

מה קורה בבתיה"ס היום? מלמדים עברית של SMS ?

למה כל הילדים האלה כותבים כמו בקומיקס?

פורסם

בקשר ל "חטים" (חחח), הוא אמנם מסתכן שתיגמר לו המחסנית במחשב, אבל יש היום חטים נטענים, יש גם סולרים. בחו"ל ניתן להשיג חטים בצורת אבקה, ג'ל או קרם. בקיצור אני לא רואה כל בעיה. חחח :lol:

פורסם

שאלה בנושא:

אני נהג חדש, ובעוד שנה תסתיים לי התקופה של הנהג חדש.

האם אני צריך להצטלם מחדש כדי לחדש את הרישיון בתום השנה?

פורסם
שאלה בנושא:

אני נהג חדש, ובעוד שנה תסתיים לי התקופה של הנהג חדש.

האם אני צריך להצטלם מחדש כדי לחדש את הרישיון בתום השנה?

לא. אין כל צורך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מצטער על ההקפצה אבל זה השירשור שלי אז הרשתי לעצמי וגם בגלל שיש לי שאלה בנושא ולא חושב שיש צורך לפתוח שרשור חדש... (הנה לקחתי ממך את הנקודות המיותרות מרוצה? )

 

בכל מקרה הבנתי שכדי להחליף תמונה ברישיון צריך ללכת לתחנות צילום , להצטלם וכשאני אחדש את הרישיון זה יתחלף.

במקרה שלי אני רוצה להחליף את התמונה ולא לחכות עד שאצטרך לחדש.

 

איפה אני יכול לחדש? או לעדכן את הכרטיס רישיון?

×
×
  • תוכן חדש...