Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז נתחיל בשלום ,אני חדש באתר ואני מקווה להשתלב וללמוד פה דברים כי אני לא מומחה במערכות...

 

1.אז ככה אני מעוניין לקנות את ה-SONY MEX-BT5000 ורציתי לדעת עם היא איכותית ושווה את המחיר או שיש לכם המלצות אחרות עם מחיר בסדר גודל דומה.

 

2.המחיר שהוצע לי הוא 1400 שח מאתר שטוען שהוא "הכי זול" מכיוון שהוא מייבא בעצמו את המוצרים והוא נותן אחריות 3 שנים... הגיוני? אמין?

 

תודה על הייעוץ!!

פורסם

שלום וברוכים הבאים, בתור משתמש חדש שכחת לעבור פה

 

נא הקפד על כותרת עניינית. כגון:

"מעוניין בחוות דעת על הרדיו דיסק SONY MEX-BT5000\ הצעות אחרות ב1400ש"ח"

 

כל זאת כמובן , במידה וכבר ביצעת חיפוש על המכשיר, תרם פתיחת השרשור.

יואב :arrow:

פורסם

בתקציב הזה הייתי הולך על אלפיין 9854, או מחפש פיוניר prs 80 יד שניה שהוא מצויין אם תמצא במחיר הזה!

hu: alpine 9887+h701+c701___comp:hat l8 + l4 amp: Macintosh mc 4000m__mono: jl audio 1000\1

sub:jl audio 12w7

פורסם

אינני יודע מי הציע לך אותו, אבל הוא לא היחיד במחיר זה:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=580563

 

מעבר לכך, האם יש לך צורך בBT? חיבור לצורך סטרימינג של מוסיקה מהנייד למכשיר? או של שיחות טלפון?

 

מהן הדרישות שלך מהרדיו דיסק? ומהם שאר הרכיבים במערכת?

 

אני שואל כדי לדעת איזה צרכים יש לך.

×
×
  • תוכן חדש...