Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז קודם כל שלום שלום לכל חברי הפורום,

 

הייתי רוצה לשמוע המלצות שלכם למערכת (מלאה) טובה לפולקסווגן ונטו שנת 95.

מערכת מלאה הכוונה לסאב+מגבר+4 רמקולים 1 לכל דלת +2 רמקולים אחוריים 6על 9 .

 

התקציב 3000ש''ח

בעיקרון שמעתי שJBL טובים,אני לא טוב בדברים האלה בגלל זה רוצה לשמוע הצעות שלכם.

 

בקשר לרדיודיסק,יש לי אחד דיי טוב של חברה לא מוכרת,קורא DVD והכל,

הבעיה שהפאנל שלו דפוק קצת,אז עם נכנס בתקציב כזה גם איזה רדיודיסק טוב אשמח לשמוע,

 

אבל חשוב שהדגש יהיה על המערכת,בנתיים אני יכול להסתדר עם הרדיודיסק הישן.

 

 

תודה רבה.

פורסם

מגבר jbl 75.4 או mac audio z4200

מקדימה שים קומוננט morel tempo

מאחורה JBL CS3196

וסאב: JBLוGTO1202D

עכשיו בתקציב שנשאר אתה צריך לדחוף התקנה+ חיווט + תיבה לסאב..

נראה לי שאם תיקח את המגבר של mac זה אוליי יהיה אפשרי

מקווה שעזרתי אבל חשוב מאוד שתשמע את הרכיבים לפניי

×
×
  • תוכן חדש...