Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני כמה חודשים הותקפה בפראות הקליאו שלי ע"י מטר ביצים - לא ייחסתי לדבר חשיבות גדולה וניקיתי בצורה רגילה.

מה שנשאר התייבש בצורה כזו שכעת זה כבר חלק מהצבע.

ניסיתי פוליש no/7 כדי שימיס את הכתמים אבל זה לא ממש עזר - מה עוד שנשארה שכבה דקה כמו של נייר שיוף שלא יורדת..

האם למישהו יש נסיון בעניין? אולי איזה חומר חזק שכבר יוריד לי עוד כמה שריטות וכתמים על הדרך?

צבע הרכב הוא כחול מטאלי כהה (סגול\כחול) או Californian blue למי שמכיר

פורסם

אני עובד כבר כמה שנים טובות ברחיצת רכבים ובאים המון מכוניות עם בעיות דומות לזאת ...

וצואה של ציפורים וביצה שמתייבשים על הצבע זה מכה החושילינג.... כשמדובר בביצה זה רק תיקוני צבע...

פורסם

צודק הבחור. אצלי היה צורך לצבוע מכסה מנוע מחדש אחרי מקרה זהה, והיה מדובר על רכב לבן (יותר קל לפעולת פוליש וכו') ולא מטאלי. לצערך הצבע הנוכחי מת, ויש לצבוע מחדש.

 

עצה בחינם - תפסיק לעשות רייסים ליד לולים של תרנגולות. נקמתן קשה וכואבת :lol:.

פורסם

ביצים מאכלות צבע רכב כך שמה שאתה מרגיש ורואה אינו ליכלוך חיצוני אלא צבע שנאכל בחלקו ונראה מט ומחוספס.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש תחושה של כמה מילמטרים מעל שכבת הצבע הרגילה שנראית כמו נייר שיוף - האם אפשר לשייף את זה בעדינות?

אם זו בעיית צבע שדהה\נאכל - למה פוליש סטנדרטי שמוריד שכבת צבע לא פותר את הבעייה?

תודה!

פורסם

זה חדר לתוך כל שכבות הצבע, והמיס אותן (מה שאתה רואה כמו נייר שיוף אינו שפשוף או דהייה, אלא צבע שנמס). אבוד, מנסיון מר.

 

בכלל, בצבע מטאלי - ברגע שהלכה נפגעת - גמרנו. במקרה של הביצה זה גרוע בהרבה. פגיעה עמוקה.

×
×
  • תוכן חדש...