Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בדיוק באותו הזמן נסעתי לפאב..שמתי לב שפתאום טסים מאחורי לפחות איזה 4 ניידות +אמבולנסים כאשר הגעתי בהמשך הדרך ראיתי את המקרה הנ"ל...

לפי דעתי הפוגע יצא זכאי,והמשטרה תעשה הכל כדי שהיא שתצא נקייה מכל העניין הזה.

פורסם
ראית שזה מספר צהוב?

לא? יופי

מה שאומר שרוב הסיכויים שזה מתנדב.

ואם לא, זה לא משנה

המקום היה חשוך, היא בטח לא לבשה בגדים מחזירי אור והיא חצתה במקום אסור

מה שאומר שהסבירות שהנהג הפוגע ישב במעצר יותר מ12 שעות הוא אפסי.

הוא נהג כחוק לדעתי.

החוק מחייב התאמת נסיעה לתנאי הדרך. החוק גם מחייב מודעות של הנהג לעובדה שהוא שולט בלעדית על כלי כבד הנע במהירות וככזה הוא בעל פוטנציאל פגיעה קטלני. לענין זה העובדה שהולכת הרגל לא חצתה במעבר חצייה, או לא הצטיידה בפרטי לבוש מחזירי אור, היא שולית לחלוטין. כנ"ל ואולי אף במשנה חומרה, אותו צופה בסוג של מרוץ מכוניות כפי שתואר בשירשור אחר.
פורסם

מן הסתם פגיעה בעת "מירוץ" או "השתוללות" חמורה יותר מאשר פגיעה בעת נסיעה רגילה, שוטר או לא.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מדובר על קטע הכביש בין טבריה לכנרת

כל הקטע הוגדר לאחרונה כמוגבל ל60 ועם פס לבן כמעט לכל אורכו

בגלל סיבה אחת בלבד - תיירים ישראלים שחושבים שהכביש זה חלק מהחוף

והולכים עליו וחונים בו וחותכים אותו וכל מה שרק אפשר

 

אז דבר ראשון - גם אם הוא היה נוסע 60 הוא היה עולה עליה (יש שם כניסה לחוף בדיוק בסיבוב מת)

אבל זה כביש נוח וקשה לנוסע בו 60 , עד שיש כמעט תאונה עם "תייר" שכזה

 

בכל מקרה , אני לא הייתי מאשים את השוטר

הייתי חותם על "התאבדות" וסוגר עניין

:wink:
פורסם

במקרה אתמול שמעתי את תוכנית הבוקר ברדיו "קול רגע" ואח של המנוחה דבר עם רזי ברקאי ולפי מה שהוא טוען המנוחה עבדה כשומרת בכניסה לחניון ויצאה להזהיר את אחד הרכבים שחנה בחוץ מהפקחים שמסתובבים ובדיוק ברגע הזה פגעה הניידת.

 

על פי האח הכביש מוגבל ל60 ויש קו הפרדה רצוף , האח טוען כי אין לנהג שום שדה ראיה והנהג פשוט לא התאים את המהירות שלו לכביש.

בנוסף האח טוען כי הוא דיבר עם בוחן התנועה שהעריך כי הניידת נסעה במהירות של 140 קמ"ש ואין שום סימני בלימה על הכביש.

 

 

אז לפני שרושמים התאבדות וכו' צריך לחכות קצת ולשמוע את כל הסיפור....

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

זאת ניידת של אור ירוק עם מספר צהוב, מה שאומר שאסור לשוטר לנהוג בה וזה בוודאות מתנדב....!!! אז לכל המלעיזים, עדיין לא ניתן להשוות מתנדב שבא פעם בחודש במקרה הטוב ורק אלוהים יודע איך הוא נוהג, לשוטר שזוהי עבודתו במשך כל שעות היום. בכל מקרה, התוצאה היא פה הבעייתית, ולצערנו מתה אישה צעירה,זאת הבעיה פה ולא מי נהג בניידת! :cry:

פורסם

מרוב השינאה שיש פה לשוטרים ולמתנדבים בפרט כבר עשו ממנו...

אם כל הצער על האישה שנהרגה (ז"ל) עדיין זה היה כביש של 60 קמ"ש אם הוא באמת נסע הרבה מעל אז מגיעה לו להיענש אבל אם הוא נהג לפי חוקי התנועה כלומר לא נסע מעל המהירות והתאים את עצמו לתנאי הדרך אז אין ממש סיבה להענישו כי גם הולך הרגל צריך לקחת אחריות על מעשיו אי אפשר להפיל הכל על הנהגים.

הולך רגל רואה את הכביש בצורה מאוד שונה מנהג ,למה אתם חושבים שאנשים ממש קופצים אל מתחת לגלגלים זה לא מתוך רצון להתאבד (רק לפעמים) אלה מתוך הערכה שגויה של המצב בכביש באותו רגע .

הולך רגל תמיד חושב שהנהג רואה אותו גם אם כולו לבוש שחור במקום לא מואר וזה מכיוון שהוא רואה את הרכב .

ולהולכי רגל יש נטיה לא להעריך את המהירות שהמכונית מתקרבת אליהם כלומר הם מתחילים לחצות כאשר רק נדמה להם שהמכונית רחוק מהם ושהיא נוסעת לאט אך בפועל המצב שונה ולכן קורות התאונות המצערות האלו.

(קראתי את זה במאמרים מחו"ל)

וסתם חומר למחשבה כמה מאיתנו היו באמת נוסעים על 30-40 בכביש מואר שהגבלת המהירות בו עומדת על 60

אם אנשים יגידו את האמת ולא יהיו צדיקים לרגע אני בטוח שאפשר יהיה לספור כאלו על 5 האצבעות של כף היד (כף יד אחת תספיק)

לכן כל עוד הוא לא היה על סמים או שיכור או נסע על 140 (שזה באמת מוגזם) לא צריך לשפוט את הבן אדם כל כך מהר גם אם הוא מתנדב רשע מרושע שכל תפקידו זה מירור חיינו אוהבי המכוניות.

ושנשמע כמה שפחות על אירועים מצערים כאלו.

פורסם
מרוב השינאה שיש פה לשוטרים ולמתנדבים בפרט כבר עשו ממנו...

 

שינאה - ממש לא.

'בוז' ו'חוסר אמון' זה מה שאני מרגיש כלפי הגוף העלוב הזה.

 

תחשוב אתה איך ולמה זה קורה שמגיני הציבור הגיעו לדימוי כזה.

פורסם
מרוב השינאה שיש פה לשוטרים ולמתנדבים בפרט כבר עשו ממנו...

אם כל הצער על האישה שנהרגה (ז"ל) עדיין זה היה כביש של 60 קמ"ש אם הוא באמת נסע הרבה מעל אז מגיעה לו להיענש אבל אם הוא נהג לפי חוקי התנועה כלומר לא נסע מעל המהירות והתאים את עצמו לתנאי הדרך אז אין ממש סיבה להענישו כי גם הולך הרגל צריך לקחת אחריות על מעשיו אי אפשר להפיל הכל על הנהגים.

הולך רגל רואה את הכביש בצורה מאוד שונה מנהג ,למה אתם חושבים שאנשים ממש קופצים אל מתחת לגלגלים זה לא מתוך רצון להתאבד (רק לפעמים) אלה מתוך הערכה שגויה של המצב בכביש באותו רגע .

הולך רגל תמיד חושב שהנהג רואה אותו גם אם כולו לבוש שחור במקום לא מואר וזה מכיוון שהוא רואה את הרכב .

ולהולכי רגל יש נטיה לא להעריך את המהירות שהמכונית מתקרבת אליהם כלומר הם מתחילים לחצות כאשר רק נדמה להם שהמכונית רחוק מהם ושהיא נוסעת לאט אך בפועל המצב שונה ולכן קורות התאונות המצערות האלו.

(קראתי את זה במאמרים מחו"ל)

וסתם חומר למחשבה כמה מאיתנו היו באמת נוסעים על 30-40 בכביש מואר שהגבלת המהירות בו עומדת על 60

אם אנשים יגידו את האמת ולא יהיו צדיקים לרגע אני בטוח שאפשר יהיה לספור כאלו על 5 האצבעות של כף היד (כף יד אחת תספיק)

לכן כל עוד הוא לא היה על סמים או שיכור או נסע על 140 (שזה באמת מוגזם) לא צריך לשפוט את הבן אדם כל כך מהר גם אם הוא מתנדב רשע מרושע שכל תפקידו זה מירור חיינו אוהבי המכוניות.

ושנשמע כמה שפחות על אירועים מצערים כאלו.

נעשה את זה קל לאכילה ולעיכול ברשותך : הולך רגל ונהג רכב הם מה שקרוי "לא כוחות". אפילו המחוקק הישראלי יודע את זה ולכן כללי ההתנהגות שמתוכם גם נגזרת חובת הזהירות של נהג הרכב, שונים לחלוטין מאילו הנדרשים מהולך הרגל. לכן נהג רכב לא ישא באחריות פלילית, רק אם רשלנות הולך הרגל היתה כזו, שאף נהג סביר בנתונים המיוחדים לארוע , לא יכול היה לצפות את התנהגותו. הליכה בלא מחזירי אור של הולך הרגל ונסיעה במהירות המותרת של הנהג, לא נכללים בענין, תאמין לי.

אין לי מושג כלשהוא, מעבר למה שפורסם, מה היו נסיבות התאונה ויש אפשרות כמובן שהנהג לא ישא באחריות פלילית. אבל לא מהסיבות שציינת.

פורסם
מרוב השינאה שיש פה לשוטרים ולמתנדבים בפרט כבר עשו ממנו...

אם כל הצער על האישה שנהרגה (ז"ל) עדיין זה היה כביש של 60 קמ"ש אם הוא באמת נסע הרבה מעל אז מגיעה לו להיענש אבל אם הוא נהג לפי חוקי התנועה כלומר לא נסע מעל המהירות והתאים את עצמו לתנאי הדרך אז אין ממש סיבה להענישו כי גם הולך הרגל צריך לקחת אחריות על מעשיו אי אפשר להפיל הכל על הנהגים.

הולך רגל רואה את הכביש בצורה מאוד שונה מנהג ,למה אתם חושבים שאנשים ממש קופצים אל מתחת לגלגלים זה לא מתוך רצון להתאבד (רק לפעמים) אלה מתוך הערכה שגויה של המצב בכביש באותו רגע .

הולך רגל תמיד חושב שהנהג רואה אותו גם אם כולו לבוש שחור במקום לא מואר וזה מכיוון שהוא רואה את הרכב .

ולהולכי רגל יש נטיה לא להעריך את המהירות שהמכונית מתקרבת אליהם כלומר הם מתחילים לחצות כאשר רק נדמה להם שהמכונית רחוק מהם ושהיא נוסעת לאט אך בפועל המצב שונה ולכן קורות התאונות המצערות האלו.

(קראתי את זה במאמרים מחו"ל)

וסתם חומר למחשבה כמה מאיתנו היו באמת נוסעים על 30-40 בכביש מואר שהגבלת המהירות בו עומדת על 60

אם אנשים יגידו את האמת ולא יהיו צדיקים לרגע אני בטוח שאפשר יהיה לספור כאלו על 5 האצבעות של כף היד (כף יד אחת תספיק)

לכן כל עוד הוא לא היה על סמים או שיכור או נסע על 140 (שזה באמת מוגזם) לא צריך לשפוט את הבן אדם כל כך מהר גם אם הוא מתנדב רשע מרושע שכל תפקידו זה מירור חיינו אוהבי המכוניות.

ושנשמע כמה שפחות על אירועים מצערים כאלו.

כמו שרועי כתב החוק במפגש בין הולך רגל לרכב מחמיר עם נהג הרכב .

אני מצפה שהחוק במקרה הזה יפעל כלפי המתנדב כמו שהוא יפעל לגבי אזרח רגיל.

מהיכרות עם החיים יש לי הרגשה שבלי רעש תקשורתי או ציבורי מסביב זה לא יגמר ככה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
שינאה - ממש לא.

'בוז' ו'חוסר אמון' זה מה שאני מרגיש כלפי הגוף העלוב הזה.

 

תחשוב אתה איך ולמה זה קורה שמגיני הציבור הגיעו לדימוי כזה.

 

+1

 

כמה שזה גרוע, זה בדיוק מה שאני חושב.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם

מה זה המוט הצהוב הזה עם הגלגל?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

מעבר למי אשם, למה אשם, כמה אשם,

 

אף אחד לא חשב על העובדה שמישהי נהרגה פה.

 

יהי זכרה ברוך.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...