Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

האם יכול להיות פשוט שהנורה שמותקנת בפנס היא בהספק נמוך ממה שנדרש ע"י היצרן?

אולי זו פשוט הבעיה....

ראיתי שמחירים לפנס ראשי של סיריון הם החל מ - 880 שקלים ועד 1050 שקלים.

פורסם

תבדיל בשנים דברים...

יש פנס ראשי שזה כול המכלול

ויש נורה ראשית (לצורך הענין אור דרך).

פנס ראשי נכון עולה כמה מאות שקלים ויכול להגיע לאלפים,

נורה זה כמה עשרות ובקסנון כבר מאות.

 

תקפוץ יום ראשון למוסך שלך שיבדקו את הפנסים ואיך חסר לך החלק.

Skoda Fabia 1.2TSI Sport

פורסם

מחר אני הולך לחשמלאי, אבל החלטתי בנתיים לעשות בדיקה עצמאית.

השתמשתי במצלמה דיגיטלית שנותנת חיווי על עוצמת האור (לפי מהירות הצמצם).

מה שגיליתי זה שדווקא פנס ימין (מנקודת מבט של הנהג) חזק יותר מפנס שמאל.

כשבדוח של הטסט היה מסומן שהפנס חלש לגבי הימני, האם הם מתכוונים מנקודת מבט הנהג, או הבודק?

פורסם

מתכוונים מנקודת הנהג, שמציין צד ברכב מיד מדובר על מבט של כוון הנסיעה. שמאל זה מקום הנהג וימין זה מיקום הנוסע.

 

הכוונה כמובן לרכב בעל ההגה בצד שמאל ולא בימין.

פורסם
מחר אני הולך לחשמלאי, אבל החלטתי בנתיים לעשות בדיקה עצמאית.

השתמשתי במצלמה דיגיטלית שנותנת חיווי על עוצמת האור (לפי מהירות הצמצם).

מה שגיליתי זה שדווקא פנס ימין (מנקודת מבט של הנהג) חזק יותר מפנס שמאל.

כשבדוח של הטסט היה מסומן שהפנס חלש לגבי הימני, האם הם מתכוונים מנקודת מבט הנהג, או הבודק?

 

אתה מדווח שחסר הרפלקטור בצד ימין, וצד ימין הוא זה שנפסל בטסט, והוא זה שהמצלמה שלך מראה עוצמת אור גבוהה יותר אצלו. זה הגיוני כי המצלמה נחשפת ישירות לנורה בגלל החוסר ברפלקטור. במצב כזה פיזור האור יהיה לא נכון. בחלק מהאיזור המואר הוא יהיה חזק מדי ובחלק חלש.

פורסם

החלפתי נורה בפנס ימין, והלכתי לחשמלאי שיבדוק את העוצמה של הפנסים. הוא אמר שעוצמת הפנסים בסדר, אבל ייתכן ויש בעיית פיזור אור בפנס ימין, בגלל החוסר בכיסוי של הנורה. הוא אמר שלא ברור למה בתוצאות הבדיקה נרשם שעוצמת הפנס חלשה.

הלכתי לנסות לעבור טסט שוב, לאחר החלפת הנורה... המכונית עברה טסט.

כנראה שעם הכיסוי של הנורה, זה היה עובר כבר בפעם הראשונה, ונורה בעוצמה חזקה יותר פיצתה על החוסר הזה.

×
×
  • תוכן חדש...