Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקרית כביש: אני, בימר ודריפט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האספלט שאתה מדבר עליו קיים גם באיזור מסויים בירושלים, במקרה הזה מדובר בפניה קטנה ימינה תוך כדי עליה, אם אני מאיץ בה חזק (גודש מעט) או גורם לפרובוקציה עם ההגה הרכב מחליק.

 

לפותח הת'רד,מסכים עם רוני גם לפי דעתי גרמת ל"קיק דאון" במהירות נמוכה בשילוב עם צמיגים לא הכי איכותיים, מה שגרם לגלגלים האחוריים להתחפר ולרכב להוציא זנב.

פורסם

הצמיגים הסיניים שלך בוודאי השפיעו אבל מניסיון שלי יש מקומות בהם האספלט חלק בצורה קיצונית וגם עם צמיגים איכותיים מתקבל איבוד אחיזה עם רק פרובוקציה קטנטנה (למשל פנייה שמאלה מהבריגדה היהודית בהרצליה לרחוב ירושלים ברעננה).

 

גם אתה אהבת את הסיבוב הזה? :-D

ולאלפיסט שקנה ביימר, ממליץ על קורס נהיגה בדגש על נהיגה על RWD.

ואם אתה יכול להפעיל את בקרת המשיכה - מה טוב. היא תמנע דריפטים לא רצויים תחת כוח יותר.

 

אביחי

פורסם
לפותח הת'רד,מסכים עם רוני גם לפי דעתי גרמת ל"קיק דאון" במהירות נמוכה בשילוב עם צמיגים לא הכי איכותיים, מה שגרם לגלגלים האחוריים להתחפר ולרכב להוציא זנב.

100% שהגיר לא העביר הילוך למטה. אם היה מעביר, הייתי מרגיש.

 

מבחינת קורס נהיגה מתקדמת, כניראה אצתרך לקחת. הרי יהיה גם חורף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

טוב שהכל נגמר טוב.

 

צמיגים עושים הבדל ע-נ-ק.

שים לב לכל היצרנים הגדולים יש דגמים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות (מבחינת אחיזה אני מדבר).

 

זה שניחשת את התנהגות של נהג הונדה ומראש ביצעת פעולות כדי לתת לו להיכנס ולמנוע מצב חירום - כל הכבוד על תשומת לב וערנות.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
כמה שאני מבין, ברכב עם הנעה קדמית, כאשר מוסיפים גז בפנייה מתקבל היגוי יתר

 

תעשה טובה לעצמך, וגש לקורס נהיגה מתקדמת.

 

אתה לא יכול להרשות לעצמך לנהוג על הנעה אחורית,

 

ואני מניח שגם בצורה קצת 'ספורטיבית' בלי להבין פיזיקה בסיסית של רכב.

 

אתה גם תהנה מהרכב משמעותית יותר, כאשר תדע אילו כוחות פועלים עליו ומתי, ואיך להשתמש בהם במודע.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
רכב שהיה לפני זינק קדימה (אלפא 75 עם גיר אחורי והנעה אחורית), אני כרגיל בעדינות לוחץ על הגז ובימר שלי מאיץ. אלפא נכנסה לפנייה כאילו כלום לא היה, מהר וללא הסחפות.

 

תזרוק את הנצית הקרירה ותקנה בחזרה איטלקייה חמה :)

פורסם
מערכת בקרת החלקה חונקת מנוע כאשר גלגלים אחוריים מחליקים. זה לא בדיוק מערכת בקרת יציבות. זה דבר טוב לחורף כדי לא להחפר בשלג למשל.

אני לא רואה יתרונות של מערכת הזאת בקיץ.

 

 

בהכרות עם בימר מהשנתונים שלך, זה נכון שהבקרה מסרסרת מעבר לרצוי, אבל גם הבימר שלך לא היתה אמורה להחליק בתנאים הללו. או שמשהו לא תקין (צמיגים, בולמים ושות') או שעשית טעות נהיגה שאתה לא מודע לה או שהכביש היה חלק. בנהיגה נורמלית בכביש תקין זה לא אמור לקרות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני חושב שטעות שלי הייתה ששברתי הגה יותר מידי חריף תוך כדי תוספת גז מוגזמת.

זה פעם יחידה שקרה מה שקרה. אני מניח חלק מאשמה על צמיגים סיניים (הצמיגים בעיקרון ניראים טוב, אבל אחוריים קצת יותר שחוקים מקדמיים, אבל עדיין לא ייבשים וללא סדקים), עוד מאט אני יחליף אותם למשהו נורמאלי :-). עכשיו אני הרבה יותר נזהר. מבחינת בולמים, אני מניח שהם בסדר, מכיוון שאוטו לא נוטה לצדדים בפניות ומחזיק מאוד מוצק, הם לא נוזלים או משהו.

 

 

תזרוק את הנצית הקרירה ותקנה בחזרה איטלקייה חמה :)

להכנס לבימר, זה כמו לבוא הביתה כשהכל מוכן. אתה מרגיש מלך. נכון שהוא קצת פחות חד בהיגוי מאלפא, אבל סאלון כ"כ מסודר, הכל כ"כ במקום, תוך כדי הקפדה על פרטים הקטנים ביותר. ניראה שמהנדסים לא פספסו שום דבר.

נסיעה כ"כ רגוע, ששום דבר לא מפריע ואתה מתרכז בעיקר, אין רעש מכביש או רעשים אוירודינאמיים שלוחצים על המוח וכד'.

זה סוג אחר לגמרי של הנאה. זו תחושה של שלווה ערנית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...