Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג חדש , מחפש דעה על רובר MG.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שמי רועי אני חדש פה ובתחום המכוניות בכלל, אני בא מאיזור הדו-גלגלי (אופנועים?) .

 

עקב הגבלת תקציב וחיפוש אחר גיוון חשבתי על הרובר MG , או MGVVC בשם אחר.

ראיתי מס' מועדות ואני אוהב את האוטו , הוא מתאים לי מבחינת לוק שמעתי שהמנוע חזק יחסית לשלדה הקטנה למרות שמהירות לא מטרידה אותי, והוא מתאים לי יופי לתקציב (45-50).

 

שמעתי מספר דעות על האוטו שאמינות היא לא צד חזק אצלו ואחזקה וטיפולים הם יקרים מאוד ושכיחים אף יותר. לכן פתחתי פה את הדיון למבינים שישפכו קצת אור על העניין.

 

תודה רבה , רועי

פורסם

רבות נכתב כאן על ה-MG.

 

לסכם את עיקרי הדברים:

1. הרכב, כשלעצמו הוא רכב טוב מאוד.

2. מרבית הרכבים בשוק במצב לא טוב.

3. אחזקת הרכב יקרה וגם אם יש לך את הכסף, קשה למצוא מוסך שמתמחה בה, והישועה לא תבוא ממוסכי רובר.

 

הדאגה הכי גדולה שלך צריכה להיות שתרכוש את הרכב ולא תוכל לעמוד בעלויות האחזקה.

פורסם
תריץ חיפוש דובר רבות.

או במילה אחת - מיאטה

 

 

מיאטה אי אפשר למצוא ב50K , חיפשתי.

 

תודה על התגובות

×
×
  • תוכן חדש...