Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
.

 

שוק המיאטה בישראל הוא זעיר ומונה כ- 450 מכוניות בסה"כ מכל הדורות.

 

אתה בטוח שרק 450??

לפי דעתי יש הרבה יותר.

אבל אם אתה אומר את הנ"ל ע"פ נתון מוסמך, מי אני שייווכח איתך. :-D

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני שמח מאד להיווכח שעורכי המחירון חשופים ומגיבים לעובדות השוק. אי התייחסות לרמת הסגירה בפועל של העסקאות, גורמת לבעלי הרכב בישראל לנזק ביטוחי - מכוניות בעלות ביקוש נעות על הכבישים בתת-ביטוח ותאונת טוטל-לוס, חו"ח, עלולה לגרום לבעלי הרכב לנזק כספי משמעותי.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
למיטב ידיעתי, אין עוד מכונית בשוק הישראלי שערכה כמשומשת עולה מחודש לחודש!

 

אל תהיה בטוח, המחירון של פיאט קופה עלה בכמה אלפי שקלים לאחרונה.

פורסם
הבעלות על המיאטה מכניסה את הקונה למשפחה שבה ערך התמורה עולה בהרבה על ערכה הכספי או השימושי של המכונית. זהו כרטיס כניסה למועדון מסוג שלא מוכר בישראל - מועדון של חברים.

.

 

נראה לי שקצת נסחפת לא ?

אתה עומד מחוץ לאולם המסירה של מזדה ומחלק כומתה למי שקנה מיאטה ? או שאתה עושה לו חתך קטן באצבע והופך אותו לאחד מהמשפחה ?

פורסם

ע

מרבית המכוניות המתוחזקות טיפ-טופ, באופן הכי טבעי, הן בבעלות חברי מועדון הרודסטרים הישראלי ובדר"כ נמכרות "בתוך המשפחה", כאשר לשמחתנו, הן המוכר והן הקונה ממשיכים לשמור על יחסי חברות נדירים במקומותינו. מרביתם משדרגים ממודל למודל. אלה שנמכרות לקונים מחוץ למועדון, גורמות לקונים להצטרף למועדון ולהרחבת מעגל המעריצים.

 

הבעלות על המיאטה מכניסה את הקונה למשפחה שבה ערך התמורה עולה בהרבה על ערכה הכספי או השימושי של המכונית. זהו כרטיס כניסה למועדון מסוג שלא מוכר בישראל - מועדון של חברים.

 

נשמע כאילו לקחת את זה ממדור פירסומי. :)

שוק של 450 מכוניות זה המון. GTI6 יש אולי 10 והמחירון שלהם לא גבוה.

למיאטה יש מן קסם כזה, כנראה.

אולי הייתי משלם מעל המחירון לידני, אבל בטח שלא הייתי מזדרז לקנות רכב ב 30 מעל למחירון (לא משנה איזה).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
מרבית המכוניות המתוחזקות טיפ-טופ, באופן הכי טבעי, הן בבעלות חברי מועדון הרודסטרים הישראלי ובדר"כ נמכרות "בתוך המשפחה", כאשר לשמחתנו, הן המוכר והן הקונה ממשיכים לשמור על יחסי חברות נדירים במקומותינו. מרביתם משדרגים ממודל למודל. אלה שנמכרות לקונים מחוץ למועדון, גורמות לקונים להצטרף למועדון ולהרחבת מעגל המעריצים.

 

מחזק את דבריך ואסיים במשפט שמוטי מיאטה רשם בפורום אחר ( מוטוריקה ) בעניין הזה בדיוק ;

 

ידוע שהדבר הכי קשה בלהיות בעלים של מיאטה הוא לספר לאבא שלך שאתה הומו :lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אתה עומד מחוץ לאולם המסירה של מזדה ומחלק כומתה למי שקנה מיאטה ? או שאתה עושה לו חתך קטן באצבע והופך אותו לאחד מהמשפחה ?

 

אכן, זה חלק בלתי נפרד מהגדרת תפקיד יו"ר המועדון :-)

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

Moti - Miata R כתב:

ידוע שהדבר הכי קשה בלהיות בעלים של מיאטה הוא לספר לאבא שלך שאתה הומו :lol:

 

אני מגלה אמפטיה רבה לאבא של מוטי ומזמין אותו לחוג הורים תומכים אנונימיים :-)

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

לצערך הוא כבר לא יגיע :roll:

 

לדרדסים יש אינטרס מובהק ולכן הטעות הכי גדולה זה לקנות מיאטה ממישהו "מהמשפחה" התענוג הזה עולה לפחות 15K כמובן לאחר בישול איטי של המוח לגבי "מצב השוק".

 

גם לי יש חבר שרכש NB ידנית שמורה באלפים בודדים (מאוד) מעל בגלל מערכת איכותית אגב שנשארה ברכב ולכן אני תמיד אומר צריך לדעת ממי לקנות ולמי למכור ואת המיאטה שלו אגב תהיה בטוח שהוא ימכור למישהו "מהמשפחה" .

פורסם

לדרדסים יש אינטרס מובהק ולכן הטעות הכי גדולה זה לקנות מיאטה ממישהו "מהמשפחה" התענוג הזה עולה לפחות 15K כמובן לאחר בישול איטי של המוח לגבי "מצב השוק".

 

גם לי יש חבר שרכש NB ידנית שמורה באלפים בודדים (מאוד) מעל בגלל מערכת איכותית אגב שנשארה ברכב ולכן אני תמיד אומר צריך לדעת ממי לקנות ולמי למכור ואת המיאטה שלו אגב תהיה בטוח שהוא ימכור למישהו "מהמשפחה" .

 

תכלס .

 

אתה חושב נכון .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

מישהו ממועדון הרודסטרים ראה אולי את המיאטה שמכרתי בצער לפני שנתיים וחצי?

היא הייתה 97, ירוקה-כחולה עם גג לבן, מס' הרישוי 39-400-28.

היה לה ביקוש אדיר והתעקשתי למכור אותה דווקא לאדם מבוגר, פסיכולוג בהכשרתו, על מנת שיגברו הסיכויים שהיא תיסע עוד שנים רבות על הכביש.

פורסם

זה ממש כמו לתת ילד לאימוץ ולדאוג שיישאר במשפחה טובה ומדי פעם להשגיח ולראות שהכל בסדר.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

נראה לי שהיא עדיין במועדון (המספר נראה לי מאוד מוכר) אצל בחור בשם אילן

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.


×
×
  • תוכן חדש...