Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[שאלה] רכב מעשן בכבדות בהעברת הילוכים


omrishalev
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני מצטער שאני שואל כאן, אבל בכל הפעמים ששאלתי בפורום שאלות טכניות לא ידעו כל כך לענות לי, ובגלל שהרכב שלי הוא רכב מיושן אני שואל כאן.

 

במרצדס שלי (260E שנת 86) קיימת בעיה שהרכב מעשן, כשאני מושך את ההילוכים קצת טיפה מעל ה 5.5 אלף סל"ד הרכב מעשן בכבדות, ושאני מוריד הילוך הוא מעשן שוב בכבדות, שאני אומר בכבדות זה אומר שאני משאיר ענן עשן מאחורי, כאשר אני עומד עם הרכב בהילוך סרק הרכב מעשן גם כן לא בכבדות אבל אני רואה ומריח את העשן.

אני יודע שקיימת בעיה במערכת ההזרקת דלק כי יש לי בעיות בהתנעה של הרכב הוא צריך הרבה לחיצות על הגז יחד עם סיבוב מפתח ורק אז הוא מניע.

 

לדעתי המנוע כבר גמור והולך לשווק חיים מכיון שזה אותו מנוע שיצא מהחברה חוץ מראש מנוע שעשינו לו לפני 5 שנים, סבא שלי אומר שהרינגים של המנוע דורשים החלפה, אני צריך ייעוץ ממכם, להשיג חלקים למנוע הזה זה ממש בעיה כי אין הרבה 260E בישראל אם יש 10 כאלה נגיד תודה...יש הרבה דיזל, שביקרתי במוסך שאני מטפל ברכב המוסכניק אמר לי לחפש מנוע 300, מכיון שיש הרבה כאלה בכביש אבל אלה שירדו מהכביש אין רשיונות.

אני צריך דעה שלכם ואם יש למישהו מושג מאיפה אני יכול להשיג חלקים למנוע הנוכחי כי באמת בא לי להשאיר את הרכב מקורי ולא להחליף מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להתקשר למשפצי מנועים ולשאול אותם אם הם יכולים לשפץ מנוע מהדגם שלך.

אבל לפני הכל כדאי לבדוק את מערכת הדלק (הזרקה\ קרבורטור מה שיש לך שם)

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה צבע העשן? שחור או לבן?

אם מדובר במערכת הזרקה, אז זה לא רינגים או מובילי שסתומים.

ואם כפי שאתה אומר המנוע גמור, אז מה למערכת ההזרקה.

נסה באתר הזה - חלפים וחלקי מנוע למרצדס 260e

http://www.dealtime.com/xFS?KW=Mercedes+260e&FN=Auto+Parts+and+Accessories&FD=96477&x=12&y=8

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה צבע העשן? שחור או לבן?

אם מדובר במערכת הזרקה, אז זה לא רינגים או מובילי שסתומים.

ואם כפי שאתה אומר המנוע גמור, אז מה למערכת ההזרקה.

נסה באתר הזה - חלפים וחלקי מנוע למרצדס 260e

http://www.dealtime.com/xFS?KW=Mercedes+260e&FN=Auto+Parts+and+Accessories&FD=96477&x=12&y=8

אני צריך מערכת הזרקה כי הרכב מניע בצורה כבדה...

בפעם האחרונה שניסינו לטפל בזה הבנו שהמערכת הזרקה עצמה דפוקה, ובנוסף לכך גם המנוע...

 

משפצי מנועים לא רוצים להכנס לעסק עם המנוע הזה, ואת האמת? אני מעדיף לשפץ את המנוע לבד (חוץ מחריטות אם צריך).

 

העשן הוא עשן לבן...

דוד שלי (מכונאי שלא עוסק בזה) אמר שצריך לשפץ או לקנות מערכת הזרקה כזו, אבל בכל דגם אחר של מרדצס שבדקתי המנוע הוא 4 צילינדר, ואצלי הוא 6 צילינדר טורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשן לבן הוא סימן לחדירת מים לתאי השריפה בדרך כלל בגלל שריפת אטם ראש. לענין זה יש מכשיר פשוט שבודק אם במי המצנן (רדיטור) יש CO.

תבדוק את מדיד השמן ופקק שמן מנוע לראות אם אין שם אמולסיה כמו טחינה זה סימן ברור לפגם בראש מנוע וחדירת מים למנוע.

עשן כחול סימן לשריפת שמן.

עשן שחור סימן לשריפה לא יעילה של דלק.

בכל מקרה לפני שאתה רץ לעשות אוברול קח את הרכב לבדיקת מנוע ממוחשבת. אם יש בעיה בדחיסה או בלחץ הפוך צריך לבדוק אם זו בעיה של רינגים או של שסתומים. התנעה קשה יכולה להיות גם עקב סתם ראש פגום, פלגים ישנים .

שלמה דן גדרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשן לבן הוא סימן לחדירת מים לתאי השריפה בדרך כלל בגלל שריפת אטם ראש. לענין זה יש מכשיר פשוט שבודק אם במי המצנן (רדיטור) יש CO.

תבדוק את מדיד השמן ופקק שמן מנוע לראות אם אין שם אמולסיה כמו טחינה זה סימן ברור לפגם בראש מנוע וחדירת מים למנוע.

עשן כחול סימן לשריפת שמן.

עשן שחור סימן לשריפה לא יעילה של דלק.

בכל מקרה לפני שאתה רץ לעשות אוברול קח את הרכב לבדיקת מנוע ממוחשבת. אם יש בעיה בדחיסה או בלחץ הפוך צריך לבדוק אם זו בעיה של רינגים או של שסתומים. התנעה קשה יכולה להיות גם עקב סתם ראש פגום, פלגים ישנים .

 

ולחשוב שהמכונאי הזה - בזמנו החופשי - גם עוסק בעריכת דין....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשן לבן הוא סימן לחדירת מים לתאי השריפה בדרך כלל בגלל שריפת אטם ראש. לענין זה יש מכשיר פשוט שבודק אם במי המצנן (רדיטור) יש CO. איזה מכשיר זה? ואיפה אני עושה בדיקה כזו?

תבדוק את מדיד השמן ופקק שמן מנוע לראות אם אין שם אמולסיה כמו טחינה זה סימן ברור לפגם בראש מנוע וחדירת מים למנוע.

עשן כחול סימן לשריפת שמן. חשוב לי להדגיש, האוטו אוכל שמן.

עשן שחור סימן לשריפה לא יעילה של דלק. יוצא עשן שחור, עכשיו חבר שלי אמר לי.

בכל מקרה לפני שאתה רץ לעשות אוברול קח את הרכב לבדיקת מנוע ממוחשבת. אם יש בעיה בדחיסה או בלחץ הפוך צריך לבדוק אם זו בעיה של רינגים או של שסתומים. התנעה קשה יכולה להיות גם עקב סתם ראש פגום, פלגים ישנים .

 

עניתי בהדגשה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שיש לך מדרגות ,כמו אצלי ,בצילינדרים.(הבוכנה חפרה והשמן לא מתנגב כמו שצריך)

הפיתרון: או אוברול או החלפת מנוע.(אם יש גמגומים או שמן על הפלאגים ניתן לשים מאריכי פלאג )

 

בכל מקרה תוציא את הפלאגים ותראה מה מצבם ,ומה צבעם?

אולי יש יותר מדי פיח ואינפוזיה תעזור.(נסה לנסוע בלי פילטר אוויר ותראה האם העשן פוחת או נעלם?)

וגם תפרק את הנשם מהפילטר ותרגיש עם היד האם יוצא אוויר מהצינור /הנשם.(הפילטר אוויר גם אמור להיות מלא שמן)

 

תעשה בדיקת לחץ וקומפרסיה,זה יתן לך עוד קצת מידע מה מצב המנוע.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר במערכת הזרקה, אז זה לא רינגים או מובילי שסתומים.

 

אם יורשה לי לדעת, למה במנוע הזרקה זה לא יכול להיות?

במה שונה מנוע של מערכת הזרקה ממנוע עם קרבורטור?

:roll:

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שיש לך מדרגות ,כמו אצלי ,בצילינדרים.(הבוכנה חפרה והשמן לא מתנגב כמו שצריך)

הפיתרון: או אוברול או החלפת מנוע.(אם יש גמגומים או שמן על הפלאגים ניתן לשים מאריכי פלאג )

 

בכל מקרה תוציא את הפלאגים ותראה מה מצבם ,ומה צבעם?

אולי יש יותר מדי פיח ואינפוזיה תעזור.(נסה לנסוע בלי פילטר אוויר ותראה האם העשן פוחת או נעלם?)

וגם תפרק את הנשם מהפילטר ותרגיש עם היד האם יוצא אוויר מהצינור /הנשם.(הפילטר אוויר גם אמור להיות מלא שמן)

 

תעשה בדיקת לחץ וקומפרסיה,זה יתן לך עוד קצת מידע מה מצב המנוע.

 

כשפירקתי את הפילטר - אצלי הפילטר הוא עגול, כשפירקתי אותו גיליתי שהוא קרוע לגמרי, קרוע לחצי הלכתי והזמנתי חדש והוא צריך להגיע בימים הקרובים, הפילטר לא מלא שמן, אבל בתור העיגול שהפילטר יושב בתוכו יש שם שמן לא כמות גדולה אבל יש שמן שנזרק לשם על ידי הנשם מנוע.

 

אם יורשה לי לדעת, למה במנוע הזרקה זה לא יכול להיות?

במה שונה מנוע של מערכת הזרקה ממנוע עם קרבורטור?

:roll:

 

אשמח אם תאיר את עיניי גם כן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהזדמנות, סדר את הצינור שהולך בין מסנן האוויר לגריל. אני לא מכיר את הרכב שלך, אבל נראה לי שמישהו ויתר על הצינור הזה וגרם למסנן האוויר לשאוב אוויר חם ומזוהם מתא המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גומיות שסתומים בוודאות, פתח את מכסה שמן שהרכב דלוק ותראה אם הוא "מנפח " אל תזדרז לעשות יש אוברול יש דרכים לבדוק ,בהצלחה [אגב אני מדבר מנסיון גם הרכב שלי מעשן]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונה כללית של המנוע.

כמו שאפשר לראות, גם אני גיליתי שמישהו עטף את הגומי של הנשם מנוע.

http://img397.imageshack.us/img397/3049/dsc00162xg5.jpg

 

מה זה הצינור השחור שעולה מעל הפילטר ונכנס לתוכו?אין לך את הנשם מלמטה ליד המצערת? (גם לי היה כזה והורידו לי אותו בטיפול ראש מנוע הקודם)

תנסה לנסוע כמה ימים ללא נשם ותראה האם המצב משתפר.(אצלי זה עשה שיפור משמעותי בעישון! המנוע מעשן בטורים גבוהים ולאחר עמידה ארוכה)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה הצינור השחור שעולה מעל הפילטר ונכנס לתוכו?אין לך את הנשם מלמטה ליד המצערת? (גם לי היה כזה והורידו לי אותו בטיפול ראש מנוע הקודם)

תנסה לנסוע כמה ימים ללא נשם ותראה האם המצב משתפר.(אצלי זה עשה שיפור משמעותי בעישון! המנוע מעשן בטורים גבוהים ולאחר עמידה ארוכה)

זה בעצם הנשם מנוע, זה צינור גומי שמועבר מהנשם עצמו אל הפנים של הפילטר.

 

גיליתי גם שהרכב עובד על 5 פלאגים.

הצינור גומי שחסר קשה לי להשיג אותו...אני מחר הולך לאיזה פירוקיה לחפש כמה צינורות גומי שכבר נהרסו מכיון שהרכב מכניס לי עשן לתוך פנים הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...