Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב !

אני רוצה להתייעץ בקשר לדילמה, יש לי רשיון 3 שנים ו 6 חודשים ועדיין לא קיבלתי רענון נהיגה למרות שכל חברי שלחלקם יש רשיון פחות זמן ממני קיבלו כבר רענון.

אני לוקח את כל נושא הבטיחות מאוד ברצינות אבל אני לא ממש צריך רענון להתחשב בעובדה שאני שנתים וחצי נוהג ברכבי הפרטי לפחות שעה ביום.

האם עלי לפנות למשרד התחבורה ולומר להם שהם פסחו עלי או האם יש סיכוי שלא שלחו לי כי אין לי אף עבירת תנועה?

ומה יקרה אם תעצור אותי משטרה, יהיה להם כתוב במסוף שלא עשיתי רענון?

נ.ב

לא קיבלתי שום מכתב לגבי זה

 

תודה מראש.

פורסם

עם כל הכבוד לכוונה הטובה של הרענון, אני אישית לא הרגשתי שהם עזרו לי במשהו. אנשים שם ישנים בזמן ההרצאות ומתעסקים בדברים אחרים. לא נראה לי שהדבר באמת יעיל בצורה בה זה מתנהל.

אני עשיתי את זה בנוהל הישן, לפני המבחן מסכם, אז אני מדבר על התקופה ההיא. יכול להיות שכיום הדברים השתנו והם באמת נותנים משהו.

לעבירות תנועה זה לא קשור. אני קיבלתי את הזימון ללא עבירות תנועה.

 

חבר טוב שלי בעל רשיון כבר שש שנים בערך. הוא לא קיבל שום זימון לקורס רענון ולא ניסה להגדיל ראש. בסופו של דבר הגיע אליו רשיון חדש ל 10 שנים. כנראה שמשרד התחבורה מפספס לפעמים ולא מוציא מהאזרח עוד מיץ וכסף.

פורסם

רענון לא מקבלים עד שאתה לא מגיע לגיל 21.

 

אני קיבלתי וחודש הבא זה המועד האחרון. לא יודע בשביל מה כדאי ללכת בכלל.

פורסם

עד מתי הרישיון שלך תקף?

כל עוד הוא תקף לעוד זמן רב, אתה לא צריך לדאוג, כי מעבר בהצלחה של הריענון מהווה תנאי לחידוש הרישיון.

Xbox12341

פורסם

אני עומד בפני הוצאת רישיון צבאי , יש קשר בין הנהיגה המונעת של הצבא לבין האזרחי ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

הרישיון של בסדר גמור ( טפו טפו טפו ... 8))

אני אחדד את השאלה ,

נאמר כאן כי בלי לעבור את הקטרס לא ניתן לחדש רישיון , האם יש מצב שנכשלים בנהיגה המונעת של הצבא ואז לא ניתן לחדש רישיון באזרחות ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
שלום רב !

אני רוצה להתייעץ בקשר לדילמה, יש לי רשיון 3 שנים ו 6 חודשים ועדיין לא קיבלתי רענון נהיגה למרות שכל חברי שלחלקם יש רשיון פחות זמן ממני קיבלו כבר רענון.

אני לוקח את כל נושא הבטיחות מאוד ברצינות אבל אני לא ממש צריך רענון להתחשב בעובדה שאני שנתים וחצי נוהג ברכבי הפרטי לפחות שעה ביום.

האם עלי לפנות למשרד התחבורה ולומר להם שהם פסחו עלי או האם יש סיכוי שלא שלחו לי כי אין לי אף עבירת תנועה?

ומה יקרה אם תעצור אותי משטרה, יהיה להם כתוב במסוף שלא עשיתי רענון?

נ.ב

לא קיבלתי שום מכתב לגבי זה

 

תודה מראש.

 

 

רענון נהיגה לא ניתן לשיקול דעתו של הנהג, זה חלק מהכנסותיה של המדינה, עליך לשלם על הריענון אליו הוזמנת.

במידה ותחליט להתחכם ולא ללכת ללכת רישיון הנהיגה שלך לא יחודש, ואז כבר תהיה לך שאלה ובעיה אחרץ לפתור.

 

אני לא מבינה מדוע להתחכם ולא ללכת, למה אתה חושב שלא יחדשו לך כלום?

זו אולי הבעיה של הנהג הישראלי הגישה שלו לוקה בחסר.

נותנים לך ידע שאולי ישמש אותך בעתיד כאשר תהיה על הכביש מאחורי ההגה.

תלמד, "ידע זה כח",ככל שיש לך יותר ממנו זה תמיד יכל לסייע לך בחיים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
רענון נהיגה לא ניתן לשיקול דעתו של הנהג, זה חלק מהכנסותיה של המדינה, עליך לשלם על הריענון אליו הוזמנת.

במידה ותחליט להתחכם ולא ללכת ללכת רישיון הנהיגה שלך לא יחודש, ואז כבר תהיה לך שאלה ובעיה אחרץ לפתור.

 

אני לא מבינה מדוע להתחכם ולא ללכת, למה אתה חושב שלא יחדשו לך כלום?

זו אולי הבעיה של הנהג הישראלי הגישה שלו לוקה בחסר.

נותנים לך ידע שאולי ישמש אותך בעתיד כאשר תהיה על הכביש מאחורי ההגה.

תלמד, "ידע זה כח",ככל שיש לך יותר ממנו זה תמיד יכל לסייע לך בחיים.

 

ל'

 

לא ניגשתי לרענון, והרישיון שלי חודש כמו טטלה כבר מזמן.

עוד זמן לא רב אני אעמוד בפני חידוש נוסף, ואני גם לא מאמין שתהיה בעיה.

פורסם
לא ניגשתי לרענון, והרישיון שלי חודש כמו טטלה כבר מזמן.

עוד זמן לא רב אני אעמוד בפני חידוש נוסף, ואני גם לא מאמין שתהיה בעיה.

 

 

שיהיה בהצלחה.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
עד מתי הרישיון שלך תקף?

כל עוד הוא תקף לעוד זמן רב, אתה לא צריך לדאוג, כי מעבר בהצלחה של הריענון מהווה תנאי לחידוש הרישיון.

 

המידע הזה בדוק?

אם כן אז אני יילך לעשות את הריענון בשנת 2015..

פורסם

אני בן 21 ויש לי רשיון כבר 5 שנים ולא זומנתי לשום רענון,והרשיון שלי תקף עד 2011.

כנראה יש קרטריונים לרענון?

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם
אני בן 21 ויש לי רשיון כבר 5 שנים ולא זומנתי לשום רענון,והרשיון שלי תקף עד 2011.

כנראה יש קרטריונים לרענון?

 

יש לך רישיון מגיל 16?? :shock:

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

×
×
  • תוכן חדש...