Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכונית הכאילו שטח של סיאט בארץ היא תוצע עם מפרט נדיב והמחיר המשוער שלה ינוע סביב ה220.000 שקל אבל מה שכרגע מרתיע את סיאט בארץ זה העדר של תיבה אוטומטית היא אמורה להגיע עם תיבה ידנית עם 6 הילוכים והם כרגע בודקים האם יהיה ביקוש לרכב בארץ.

 

הנא הקישור http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?Arti cleId=5009&SubjectId=81.

יניב smiley2.gif

פורסם

לא יהיה ביקוש לרכב ידני כזה.

 

בדיוק כמו כישלון הסניק 4X4 לפני מספר שנים. לא היה להיט גדול.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

קשה לי גם לראות מי ישלם על סיאט 220 אלף שקל כשב205 הוא יכול לקנות את הVW טיגואן המוצלח בהרבה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
המכונית הכאילו שטח של סיאט בארץ היא תוצע עם מפרט נדיב והמחיר המשוער שלה ינוע סביב ה220.000 שקל אבל מה שכרגע מרתיע את סיאט בארץ זה העדר של תיבה אוטומטית היא אמורה להגיע עם תיבה ידנית עם 6 הילוכים והם כרגע בודקים האם יהיה ביקוש לרכב בארץ.

 

הנא הקישור http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?Arti cleId=5009&SubjectId=81.

יניב smiley2.gif

 

אתה אומר "בארץ" ובכתבה רשום "עשויים להתחיל בשווק" מה שאומר שעוד לא סגור כלום.

אומנם המנוע מעולה, אבל היעדר תיבה אוטומטית יעשה לפריטראק את מה שהזמן עשה לטולדו ואלטיאה - יגרום לה להיעלם מההיצע בארץ.

פורסם
אתה אומר "בארץ" ובכתבה רשום "עשויים להתחיל בשווק" מה שאומר שעוד לא סגור כלום.

אומנם המנוע מעולה, אבל היעדר תיבה אוטומטית יעשה לפריטראק את מה שהזמן עשה לטולדו ואלטיאה - יגרום לה להיעלם מההיצע בארץ.

 

אני לא "אומר" תחל בשיווק זה נכון אבל מכונית אחת יש בארץ וסיאט בקו את האוטו מבחינת תקינה בארץ ורכב אחד יש בארץ בשביל התרשמות מצד הלקוחות האם הוא כן יתפס בעייני הלקוחות ככדאי או כסתם עוד רכב להיצע.

יניב

פורסם
הסניק 4*4 דור קודם היתה באמת מקסימה.

הלאון מכוערת גם ללא התוספות האלה.

 

זאת לא לאון זאת אלטיאה פריטראק והיא "כאילו 4X4"

פורסם

מעניין שאת הקשקוש הזה הם החליטו להביא באותו זמן שהחליטו להפסיק לייבא את האלתיאות הנורמליות.

 

צ'מפיון הפכו להיות הזויים לחלוטין בבחירת הדגמים אותם הם מייבאים לאחרונה.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

כולם מדברים על המחיר, אבל שימו לב שהמנוע שמשרת את האלתיאה לפי מה שכתוב זה 2 ליטר טורבו (אותו מנוע שמשרת את הגולף GTI והליאון FR)

 

תחשבו כמה גרסאות עם מנועים יותר חלשים אמורים לעלות ואז תראו שהמחיר לא ממש מוגזם...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מזעזעת

 

שישאירו אותה בספרד.

 

למען האמת, אני נמצא כרגע בספרד, ושפר עליי מזלי לראות את היצירה השנויה במחלוקת הזאת.

במשפט אחד: זה נראה כאילו בנס-ציונה הלכו מכות, האיביזה של אוראל נגד ה-C4 של Itsik.

פורסם

לפי דעתי כישלון

 

היא דומה מאוד לרנו סניק 4X4 רק שהקדימה מזכיר לי פורד טרנזית ישנה עם אף מחודד

 

הרכב הזה לא מתאים לארץ אולי לכפרים הערבים או למקומות כמו נצרת ששם יש עליות שבחורף באמת צריך 4X4,

בגלל שהכביש רטוב ומחליק.

 

ולכן כנראה שגם אם ינסו למכור את הרכב לא נראה לי שימכרו יותר מכוניות ממה שאפשר לספור על יד אחת

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...