Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בחודשים האחרונים הרכב טיפה רועד קצת בעצירה מלאה, אבל הסלד נשאר על 900.

יש לציין שהרכב נוסע מצוין, ולא מראה בעיה כל שהיא בסחיבה, רק בעצירה מלאה הוא קצת רועד.

מה צריך לעשות בשביל לסדר את זה?

וכמה זה אמור לעלות?

תודה לעוזרים

וחג שמח:-)

תמיר.

פורסם

הרעידות מורגשות בהגה או בדוושת הבלם ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

תושבות מנוע בעייתיות הן מחלה ידועה בקרב הדגם המדובר, וככל הנראה הן הגורמות לבעיה.

 

בבקשה, עבור על השרשורים הבאים:

1;

2;

3.

 

חג שמח,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

היום נסעתי עם אבא שלי

ברכב ושמנו לב רק שהמזגן עובד הרכב רועד בעצירה

זה עדיין מצביע על תושבות מנוע?

תודה רבה לעונים בנתיים, וחג שמח

תמיר.

פורסם

תושבות מנוע וגיר הן המחלה של המזדות:

בכדיי לדעת אם צריך להחליף תושבות גיר או מנוע עשה כך אני מניח שמדובר באוטו':

אם בזמן עמידה בניוטרל הרכב רועד אלו תושבות מנוע.

אם בזמן עמידה בדרייב הרכב רועד אלו תושבות גיר.

אם בניוטרל הרכב רועד,ובשילוב לדרייב הוא רועד יותר אלו תושבות גיר ומנוע.

והסל"ד ברכב אמור להיות על 750 ולא על 900 .

פורסם

בדקתי עכשיו והינה התוצאות:

בניוטרל הרכב אולי רועד ממש ממש טיפה ואני חושב שזה אפילו טבעי.(כאילו מרגישים בהגה שהמנוע דולק)

אבל שמדליקים מזגן על הדרגה הכי גבוה ההגה והמוט של הוישרים קצת רועדים והסל"ד נע בין 850-750.

בדרייב הסל"ד נשאר על 900, אבל גם כאן אם אני מדליק מזגן ההגה מתחיל קצת לרעוד והסל"ד

לא יציב.

תמיר.

פורסם
בדקתי עכשיו והינה התוצאות:

בניוטרל הרכב אולי רועד ממש ממש טיפה ואני חושב שזה אפילו טבעי.(כאילו מרגישים בהגה שהמנוע דולק)

אבל שמדליקים מזגן על הדרגה הכי גבוה ההגה והמוט של הוישרים קצת רועדים והסל"ד נע בין 850-750.

בדרייב הסל"ד נשאר על 900, אבל גם כאן אם אני מדליק מזגן ההגה מתחיל קצת לרעוד והסל"ד

לא יציב.

לדעתי זה תושבות מנוע, כיוון שאתה אומר שאין שינוי שאתה משלב לדרייב אבל כשאני אומר תושבות מנוע לא בהכרח מדובר בהחלפת כל התושבות בדוק במוסך איזה מהתושבות קרועות או יבשות..
פורסם

בדקתי עכשיו והינה התוצאות:

בזמן עמידה בניוטרל הרכב לא רועד, אולי ממש ממש קצת אבל אני חושב שזה אפילו טבעי.(כאילו אתה מרגיש שהמנוע דולק דרך ההגה)אבל אם מדליקים מזגן אז הרכב מתחיל קצת לרעוד והסל"ד נע בין 850-750.(מרגישים את הרעידות מההגה ומהמוט של הווישרים)

גם בדרייב הסל"ד יציב, עד שמדליקים את המזגן על הדרגה הכי גבוה,

ואז מרגישים את הרעידות מההגה והמוט של הווישרים, והסל"ד נע בין 750-850.

תמיר.

פורסם
בדקתי עכשיו והינה התוצאות:

בזמן עמידה בניוטרל הרכב לא רועד, אולי ממש ממש קצת אבל אני חושב שזה אפילו טבעי.(כאילו אתה מרגיש שהמנוע דולק דרך ההגה)אבל אם מדליקים מזגן אז הרכב מתחיל קצת לרעוד והסל"ד נע בין 850-750.(מרגישים את הרעידות מההגה ומהמוט של הווישרים)

גם בדרייב הסל"ד יציב, עד שמדליקים את המזגן על הדרגה הכי גבוה,

ואז מרגישים את הרעידות מההגה והמוט של הווישרים, והסל"ד נע בין 750-850.

 

כמו שאמרתי זה 100% תושבות מנוע.

פורסם

תודה לכולם על התשובה

רציתי לדעת עוד משהו אם הוא באמת נכון.

זה נכון שאם לוחצים על אחת הכנפיים הקידמיות של הרכב, ואחת התושבות לא טובה

אז אמור להישמע "קנאק" מכיוון הרצועה?

תמיר.

פורסם
תודה לכולם על התשובה

רציתי לדעת עוד משהו אם הוא באמת נכון.

זה נכון שאם לוחצים על אחת הכנפיים הקידמיות של הרכב, ואחת התושבות לא טובה

אז אמור להישמע "קנאק" מכיוון הרצועה?

 

שטויות במיץ :lol:

×
×
  • תוכן חדש...