Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה על קומפוננט


Mickael Meyer
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

זה תלוי באיזה הד-יוניט אתה משתמש (ככל שהוא יהיה יותר איכותי כך המגבר שלו יהיה יותר חזק ואיכותי).

תלוי איזה סט קומפוננטים אתה משתמש. תלוי בנצילות של הרמקול ובעיקרון הסטים האיכותיים מיועדים כולם לעבוד עם מגבר חיצוני.

עוד בעיה היא עניין התדרים - בדרך כלל משתמשים במגבר חיצוני גם כקרוס אובר ומונעים מהתדרים הנמוכים ( אלו שהסאב מטפל בהם) להגיע לרמקול משום שהוא לא מסוגל להפיק אותם כמו שצריך.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזרה בבקשה

 

זאת הכותרת הכי מקורית להודעה בפורום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...