Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

מבקש הסבר בבקשה להשואה בין שני המנועים הנ"ל לגבי אמינות אורח חיים ותקלות אופייניות וכל דבר נוסף אחר ומי עדיף בסופו של דבר

תודה.

פורסם

על אילו מנועים בדיוק אתה מדבר ומה שנת ייצור שלהם? נפח מנוע זה נחמד אבל לא אומר מספיק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה כנראה מתכוון להשוואה בין ה 3.4 ל 3.8.

 

בכל אופן, המנוע 3.8 נחשב למוצלח יותר מה 3.4, הוא חלש יחסית לנפח, רק 205 כוח סוס, אבל הם מתקבלים ב בסלד נמוך של 5400, המנוע 3.4 הוא 180 כוח סוס.

 

מנסיעה באימפלה, אחת 3.4 ואחת 3.8, האחרון מרגיש הרבה יותר נמרץ והרכב מרגיש אפילו חזק.

 

בלי קשר אני לא סובל את הרכב הזה מכל הבחינות.

פורסם

השלמת פרטים לכל המנחשים

מדובר על הלומינה 3.1 לבין הביואיק 3.8

השנים המדוברות הן :95-96-97

ולך YTZHK אם אני רושם מנוע 3.1 אז אני מתכוון למנוע 3.1 ולא למנוע 3.4

פורסם

העניין הוא שאתה ממש לא ברור

 

מה זה מנוע 3.8 באמריקאיות, תגיד ביואיק, המנוע 3.8 של ביואיק שונה מזה של שברולט, לא צריכים לנחש.

 

דאג להיות ברור יותר ואז יהיו לך גם תשובות טובות יותר.

פורסם
העניין הוא שאתה ממש לא ברור

 

מה זה מנוע 3.8 באמריקאיות, תגיד ביואיק, המנוע 3.8 של ביואיק שונה מזה של שברולט, לא צריכים לנחש.

 

דאג להיות ברור יותר ואז יהיו לך גם תשובות טובות יותר.

 

 

ועכשיו אחרי שגמרת להיפגע יש לך תשובה עיניינית?

פורסם
תגיד, למי יש חשק לענות לך כשאתה עוקץ ככה? אני מתערב איתך שנכנסו לכאן כמה וכמה אנשים שיודעים את התשובה אבל לא רשמו אותה.

 

**עכשיו אני מבין איך ועל מה יש לך 591 הודעות**

פורסם

שלום רב.

 

בקיצור.

לומינה עם 3100 סמ"ק יש לה 160 כוחות סוס.

לדגם LTZ 3800 יש 200 כוחות סוס.

 

אם אתה לא אחד שמגיע לכצה הסל"ד, אז המומנט הוא מכובד ביותר גם ב3100.

לי יש את ה LTZ ואני נהנה מכל רגע.

 

אגב, גם למונטה קרלו שזה הגרסת קופה, יש 160 כוחות סוס.

פורסם

לי היתה קורסיקה בגרסת 3.1

זה היה הדבר הכי טוב באוטו - המנוע שלו

 

אבל כשאתה בא להשוות בין 2 מכוניות יש עוד דברים חשובים חוץ מהמנוע

לדוגמא אם הביואיק היא לה-סיבר אז יש פחות בעיה של חלקי פח מאשר בפארק-אבניו

 

אני יכול להמליץ לך על שילוב של השניים שזה לומינה LTZ

אם אתה לא יכול להרשות לעצמך אחת כזו אז עדיף לקנות את הרכב היותר שמור

כי יש הרבה מאוד מוזנחות בשוק

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
×
×
  • תוכן חדש...