Jump to content

שואל שאלות

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של שואל שאלות

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום,אני מחפש דיסטרובוטור אורגינל משומש של מיצובישי לנסר 92 GLX במחיר סביר והוגן... או סליל כוהיל ומודול.... השאירו לי את מספר הטלפון שלכם ואצור עימכם קשר...
  2. לאחר התופעה הזאת האוטו נוסע בלי בעיות כל יום כ 100 ק''מ +- לעבודה וחזרה... כן אני אחזור להשתמש בו מידי יום ב''ה.... הרכב נימצא בחו''ל. לכן הוא לא בפעולה מיספר חודשים היתכן סתימהבמיכל?! או סתימה בקרבורטור?! אם יש חומר מיוחד וחזק לטיפול במיכל? האם יש קשר למערכת חשמלית בקרבורטור שבו מצויים המון רכיבים חשמליים מסביבו, ואיפה ביכלל תא מצוף?אם ביכלל קיים בדגם זה(HONDA CIVIC EX 88 )
  3. מהרושם שמתקל בארה''ב,מכוניות בעלות נפח גדול יותר אורך החיים שלהם יותר ארוך
  4. שלום לכם שוב ותודה על העזרה,שאלה לגבי הונדה סיוויק מודל 88 לאחר חניה ממושכת של כמה חודשים הרכב מניעה ונוסע כ 2 ק''מ,מגמגם,ונעצר לחלוטין רק לאחר 30 דק' של ניסיונת הנעה עם בוסט הרכב מניע משתעל ומיתייצב לאחר כ 2 ק''מ וכל זאת כאשר ויש דלק במיכל מישהו יודע מה הבעיה?! תודה...
  5. אולי בגלל השיטה הזו רכבי בארה"ב- הונדה סיוויק, הגיעה ל400 אלף ק"מ ועדיין היד נטויה, והרגל על הגז. קיבלתי תשובה מחבר חשמלאי רכב מוסמך, שהמודל ורק המודל נשרף וייתכן שזה היה צירוף מקרים, בידיוק לאחר החלפת השמן. תודה לך צביקה על העזרה והתמיכה , קיבלתי את הצעתך לא להתעסק עם המפלג
  6. תודה על תגובתך, לשאלת הראשונה- לאחר החלפת השמנים והמסנן במערכת השמן, תהיינה בועות אוויר עד לקבלת לחץ השמן הדרוש במנוע המנורה האדומה תעלם, ואז אני מחבר את הכבלים ומאפשר למנוע להידלק. פעולה זאת מונעת הרס המסבים הראשיים בגל הארכובה. לשאלתך השנייה- ניתקתי כדי להגיע ללחץ שמן בסיבוב הסטרטר ללא הדלקת מנוע. אין צורך לפתוח את מכסי המפלג, במכוניות אחרות אני מנתק את כבל הסליל ההצתה. מכיוון שלא מצאתי את סליל ההצתה היו רק 4 כבלים במכסה המפלג ולא 5 אז החלטתי שיותר קל לפרק מהמכסה. דבר שאולי גרם לניצוץ שהיה לפני החלפת השמן לקפוץ בתוך המפלג ולשרוף אותו. גם במנוע של שמונה צילינדר אנני טועה בסדר הצתה, לכן הרכבתי את הכבלים נכון חזרה. מאוד ייתכן שלו הייתי מפרק את הכבלים מהמצתים הניצוץ היה קופץ לגוף המנוע ולא גורם לתקלה האם כדאי לקנות את כל המפלג מפירוקייה ובזאת לפתור את הבעיה? ומה לעדתך הוא המחיר הסביר? או להחליף את אלקטרונים בפנים? סליחה על העברית הלא עדכנית, ותודה על תשומת ליבך.
  7. הבעיה: הוצאתי כבלים ממכסה דיסטרובוטור והפעלתי מנוע לשם בדיקת לחץ שמן לאחר שהחזרתי את הכבלים, המנוע לא הניע יותר ואין ניצוץ. היתכן שהניצוץ קפץ בתוך הדיסטרובוטור ושרף את הרכיבים החשמליים בפנים וכתוצאה מכך אין לי ניצוץ? ניתקתי כבלים כדי לסובב את הארכובה ולקבל לחץ שמן לאחר החלפת שמן. ורק אז לחבר את הדיסטורובור כדי לשמור על המסבים. מאז הניצוץ לא מופיע. מה דעתכם? האם מוכרת לכם בעיה זו? שכאשר לא מנתקים מהמצת אלה מהמכסה המפלג ייתכן שרפה של החלקים בתוך המפלג? שאלה נוספת: הידוע לכם כמה יכולך לעלות החלקים לתיקון התקלה ( משומשים) נ.ב אני עושה זאת כבר 30 שנה בכל סוגי הרכב ומעולם לא נתקלתי בבעיה מוזרה זו תודה לכל המגיבים.
×
×
  • תוכן חדש...