תודה על תגובתך,
לשאלת הראשונה- לאחר החלפת השמנים והמסנן במערכת השמן, תהיינה בועות אוויר עד לקבלת לחץ השמן הדרוש במנוע
המנורה האדומה תעלם, ואז אני מחבר את הכבלים ומאפשר למנוע להידלק. פעולה זאת מונעת הרס המסבים הראשיים בגל הארכובה.
לשאלתך השנייה- ניתקתי כדי להגיע ללחץ שמן בסיבוב הסטרטר ללא הדלקת מנוע. אין צורך לפתוח את מכסי המפלג, במכוניות אחרות אני מנתק את כבל הסליל ההצתה. מכיוון שלא מצאתי את סליל ההצתה היו רק 4 כבלים במכסה המפלג ולא 5 אז החלטתי שיותר קל לפרק מהמכסה. דבר שאולי גרם לניצוץ שהיה לפני החלפת השמן לקפוץ בתוך המפלג ולשרוף אותו.
גם במנוע של שמונה צילינדר אנני טועה בסדר הצתה, לכן הרכבתי את הכבלים נכון חזרה.
מאוד ייתכן שלו הייתי מפרק את הכבלים מהמצתים הניצוץ היה קופץ לגוף המנוע ולא גורם לתקלה
האם כדאי לקנות את כל המפלג מפירוקייה ובזאת לפתור את הבעיה? ומה לעדתך הוא המחיר הסביר?
או להחליף את אלקטרונים בפנים?
סליחה על העברית הלא עדכנית, ותודה על תשומת ליבך.