Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחוץ לכל חנויות העשה זאת בעצמך, יושבים כל מיני סינים שמחפשים עבודה.

בנחה שלכולם אישורי עבודה, האם מותר לי לקחת אחד מהם ע"מ שישפץ לי בבית?

פורסם

לעניין חוקיות אני לא אענה כי אני לא בטוח ב100 אחוז



 

אבל לעניין עבודה עם סינים, מזומן סוף עבודה, עבודה לפי שעה תסתכם לך בהמון שעות

 

עבודה לפי יעד תסתיים בזמן לא הגייוני בעליל, מהירה מאין כמוה

 

יש להם יכולת מדהימה לעבוד כמו רובטים בשביל לסיים עבודה בזמן מהיר

ויש להם יכולת מדהימה לעבוד באיטיות מדהימה כשהם מקבלים לפי שעה

 

אתה אומר מה לעשות ואומר שתמורת זה הם יקבלו ככה וככה כסף

פורסם

לעניין חוקיות אני לא אענה כי אני לא בטוח ב100 אחוז

 

 

 

אבל לעניין עבודה עם סינים, מזומן סוף עבודה, עבודה לפי שעה תסתכם לך בהמון שעות

 

עבודה לפי יעד תסתיים בזמן לא הגייוני בעליל, מהירה מאין כמוה

 

יש להם יכולת מדהימה לעבוד כמו רובטים בשביל לסיים עבודה בזמן מהיר



ויש להם יכולת מדהימה לעבוד באיטיות מדהימה כשהם מקבלים לפי שעה

 

אתה אומר מה לעשות ואומר שתמורת זה הם יקבלו ככה וככה כסף

 

 

למדו מהישראלים.

פורסם
מחוץ לכל חנויות העשה זאת בעצמך, יושבים כל מיני סינים שמחפשים עבודה.

בנחה שלכולם אישורי עבודה, האם מותר לי לקחת אחד מהם ע"מ שישפץ לי בבית?

 

אפילו אם יש להם אישור עבודה- זה אישור למקום מוגדר שרק במקום הזה מותר להם לעבוד (המעביד שלהם משלם מיסים וכו.).

ולכן העבודה אצלך תהיה בלתי חוקית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טוב, אז אני יוותר על התענוג ויש לקבלן שיעשה את זה, למה לא בא לי להתעסק עם ההגירה.

 

כמה מסובך זה להניח קרמיקה? אני יכול לבד?

פורסם

אנו לא יודעים את יכולות הריצוף שלך

 

זה לא רק "להניח" וזה לא משהו שאפשר ללמוד ב א. ב. ג.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

 

סינים יודעים רק לשבת עם כינור גדול ולפטפט על ספסל.

 

וכשבא שוטר הוא מגרש אותם

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

קפוץ פה ללוד יש רחוב שלם,שמ-7 בבוקר עד 8 יושבים כמות נכבדנ של בני דודים ומחכים לעבודה,ממש כמו בתל ברוך.:-)

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

זה אני כבר לא יודע,לא יצא לי לקבל את שירותם(לא של הבני דודים האלה ולא של האלה מתל ברוך:lol:),לדעתי שווה לבדוק,זה די כמו שוק,כול אחד מציע לך סכום אחר,אתה כבר תיבחר מה מתאים לך.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אל תיקח מישהו מהרחוב שאתה לא מכיר.

תנסה למצוא מישה עם המלצות או אפילו לראות את עבודתו.

הזול בסוף יוצא יקר -תקבל ריצפה עקומה ואריכים שמתנדנדים, קירות נסדקים, ביוב שעולה מהשירותים ועוד מיליון דברים אחרים שתצטרך לתקן אחר כך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הכוונה היא בסה"כ לשים קרמיקה על מרצפות קיימות בסלון של דירה שחבר קנה ואין לו יותר מדיי כסף לשיפוצים.

לא מחליפים אינסטלציה ולא כלום.

 

פשוט, המחיר של הקרמיקה זול עד כדי גיחוך והעבודה יקרה מאוד.

חשבנו אולי יש דרך להוזיל עלויות.

×
×
  • תוכן חדש...