Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה יש לי פולו 16V כמה עולה כבלי הצתה? ומה עדיף לקנות מקורי או לא מקורי (ברור שעדיף מקורי, אבל מבחינת איכות לכסף)?

 

דחוף ביותק תודה לכולם

פורסם

עדין לא עניתה לי על השאלה האם חובה שהם היום מקורים מאוטו או לא...

ומה הבדלים ברכב ובכסף!

 

מכיוון שהייתי במוסך והוא אמר לי שחובה שהם היו מקורים מכיוון שכול הרכב הזה עובד על מחשב ואם תשים חוטים לא מקורים אז זה יכול לעשות לך בעיה עם תצרוכת דלק כי המחשב יכול לקבל נתונים שגויים וכך והוציא נתונים שגויים, מה אתם אומרים?

פורסם
יש סיכוי שהפולו דורש חוטי הצתה עם התנגדות ספציפית וכל חוטים עם התנגדות שונה יגרמו לבעיות בחישובים של המחשב.

 

אני לא יודע מאיפה הבאת את זה אך אשמח לדעת.

 

חוטי הצתה לפולו עדיף ומומלץ בחום רק מקורי. הביצועים שלהם טובים יותר משל החוטים התחליפיים. שווה את ההבדל במחיר.

פורסם
אני לא יודע מאיפה הבאת את זה אך אשמח לדעת.

 

חוטי הצתה לפולו עדיף ומומלץ בחום רק מקורי. הביצועים שלהם טובים יותר משל החוטים התחליפיים. שווה את ההבדל במחיר.

 

מחזק ושלא נדבר שהמחיר הלא מקורי לא רחוק מהמקורי.

פורסם

אני לא יודע אם זה נכון לגבי הפולו אבל שמעתי על בעיה דומה בפז'ו 407 שהמחשב שלה השתגע מכיוון שהחליפו את הפלאגים לכאלה תחליפיים. אולי זה נכון גם לגבי חוטי הצתה ואולי גם ברכבים נוספים, זאת רק סברה או כיוון נוסף שאפשר לבדוק.

פורסם
אני לא יודע אם זה נכון לגבי הפולו אבל שמעתי על בעיה דומה בפז'ו 407 שהמחשב שלה השתגע מכיוון שהחליפו את הפלאגים לכאלה תחליפיים. אולי זה נכון גם לגבי חוטי הצתה ואולי גם ברכבים נוספים, זאת רק סברה או כיוון נוסף שאפשר לבדוק.

 

מצטער, לא קראתי נכון את ההודעה הקודמת שלך. אכן הדבר נכון וחוטי הצתה שאינם בהתנגדות המתאימה/משנים את התנגדותם משמעותית בעת העבודה יגרמו לבעיות שונות ומשונות. אם מרכיבים תחליפי אז רק מחברה טובה ותואמים. בכל מקרה ברכב הנ"ל רצוי מקורי.

פורסם

מוסך מורשה של WV שבדקתי היום אמר לי שהוא לא היה מוכן להתקין לי את הלא מקורי ואם אני יתקין את הלא מקורי אז הוא לא מוכן אחרי זה לטפל ברכב שלי כי זה יצור הרבה בעיות!

 

נראה לי עדיף להשקיע בדברים כאלה רק מקורי, הלחיץ אותי קצת המורשה.

 

תודה רבה לכולם

פורסם

עדיף לשים רק חוטים מקוריים.

 

שווה את הכאב ראש שיחול להיות עם חוטים באיכות ירודה שלא מתאימים.

×
×
  • תוכן חדש...