Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מצרף צילום מסך של התוכנה במחשב בו התוכנה עובדת כראוי , ואני רוצה להחזיר את ההגדרות האלה גם למחשב הנייח , שם השתבש משהו ולא מצאתי דרך להחזיר :

1 את הסרגלים ( או איך שקוראים להם ) בצידי המסך בעת פתיחת מסמך .

2 את ברירת המחדל של יישור לימין עם פתיחת התוכנה .

 

תודה מראש לעונים .

בין הפותרים נכונה יוגרל פרס :wink:

1_114505725.jpg

פורסם

כדי להחזיר את הסרגלים בצד תכנס לתפריט תצוגה ובחר באפשרות "פריסת הדפסה".

 

לגבי הימין-שמאל אני יכול לחשוב על שתי דרכים.

הראשונה היא לפתוח את הקובץ Normal.dot, לשנות אותו שיהיה מימין לשמאל ולשמור.

השנייה היא להיכנס לאפשרויות (תחת תפריט כלים), לחפש לשונית שנקראת "עיברית", "בין לאומי" או משהו כזה ולסמן שם שהמסמך יפתח מימין לשמאל.

 

 

בהצלחה, ואל תשכח לסגור את הברז כשאתה מצחצח שיניים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
כדי להחזיר את הסרגלים בצד תכנס לתפריט תצוגה ובחר באפשרות "פריסת הדפסה". זה נמצא במצב הנ"ל ובכל זאת גורנישט .

 

לגבי הימין-שמאל אני יכול לחשוב על שתי דרכים.

הראשונה היא לפתוח את הקובץ Normal.dot, לשנות אותו שיהיה מימין לשמאל ולשמור.

היכן נמצא הקובץ הנ"ל ואיך אני משנה אותו שיהיה מימין לשמאל ?

 

 

 

בהצלחה, ואל תשכח לסגור את הברז כשאתה מצחצח שיניים. סבבה אני אמשיך להקפיד בענין

 

וכמובן תודה על העזרה .

פורסם

תכנס לתפריט תצוגה ותסמן את האפשרות "סרגל". עכשיו חזר?

 

 

לגבי Normal.dot - תעשה חיפוש בכונן של הווינדוס. אם אני זוכר נכון, הוא איפשהו מתחת לתיקיית Documents and settings, מסודר לפי שם משתמש.

אההה, הנה מצאתי: C:\Documents and Settings\XXXX\Application Data\Microsoft\Templates

רק תחליף את XXXX בשם המשתמש שלך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יצאתי טמבל :shock:

לחיצה על 'סרגל' החזירה לי את הסרגלים המבוקשים .

לגבי ה normal.dot , הקובץ נמצא אבל שינוי הסיומת שלו ל old ( בעצת חברים מפורום נוסף ) לא עזרה .

לא נורא - היישור לימין יתבצע ידנית מעתה ואילך .

THNX

פורסם

מה? למה לשנות לOLD?

 

אתה פותח את הקובץ, בוחר את השורה הראשונה, מסמן יישור לימין ושומר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

עדכון ...

בנוגע ל OLD אין לי מושג למה ? אבל כך הציעו לי לפתור את הבעיה בפורום המתעסק בתוכנות אופיס , והתשובה הגיעה ממנהל הפורום .

בכל מקרה זה ממש לא עזר , אבל גיליתי תושיה וייבאתי קובץ normal.dot מהמחשב הנייד ( תוכנת וורד תקינה ) אל המחשב הנייח , שם דרסתי את קובץ ה normal.dot המקורי והבעיה נפתרה כאילו לא היתה .

דרך אגב , ניסיתי גם את הצעתך האחרונה בה הצעת לפתוח את הקובץ לבצע יישור לימין ולשמור , גם כאן לא נפתרה הבעיה ..

 

 

הידד לימין שור לימין שור :lol:

×
×
  • תוכן חדש...