Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב... בנוגע לצ'יפ אני לא יודע איזה צ'יפ יש לי שם כי עוד לא פתחתי את המחשב אבל לפי התוצאות של מבדקים שערכתי והיכולת למשוך עד 6600 סל"ד מצביע על זה שיש לי צ'יפ ובכל זאת הצריכת דלק שלי עומדת בין 450K-500K למיכל.

 

דניאל.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם גודל המיכל של הRSI גדול משל הקליאו הרגילות?

 

אצל בת זוגי היקרה האוטו עושה כ400 קילומטר למיכל (450 לכל היותר...) וזה עם מנוע 1.4...

 

ככה שאם הנתונים שהבאתם נכונים, ומיכל הדלק בשני הדגמים זהה, עושה רושם ששווה לי לקחת לה את האוטו לכיוון של מערכת ההזנה של האוטו...

 

ושאלה נוספת לבעלי הקליאו - מהי סקלת חום המנוע בו עובד האוטו שלכם?

 

 

 

 

רון.

-ואם כבר בהזנה עסקינן - יש דבר כזה בהזרקת דלק? כיון עושר תערובת?-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

Piccolo,few things about your argument with Ariel

 

 

צ'יפ,הוא תיכנון מחדש של ניהול המנוע.

כשהרכב יוצא מהמפעל הוא מתוכנת ע"פ תנאים אוניברסלים(טמפ',לחץ אוויר,דלק ואפילו לחות בעקיפין!),כל אלה לא תואמים בדיוק בארצינו לתנאי המבוא האידיאלים שחיישני המחשב "רוצים לקבל".מה לעשות שהעולם שלנו לא אידאלי :? ותנאי הסביבה משתנים.

כשאתה הולך ל*** שיתכנת לך את המחשב מחדש,הוא אכן מתחשב בפרמטרים של הארץ.

 

לכן לדעתי עיי תיכנות נכון של המחשב אפשר להגיע לביצועים טובים יותר גם בפחות דלק.

 

מקווה שההסבר שלי מובן,גלעד.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

זה נכתב באופן לא ברור ע"י אחד המתווכחים, אבל בכל זאת -

 

לא חסרות מכוניות אשר הדגם החזק יותר שלהן (בעל נפח מנוע גדול יותר) מציג נתוני חסכון טובים יותר - וכאן מדובר במכוניות שיצאו מהמפעל.

 

כאשר מוצג נתון חסכון, הכוונה כמובן לנהיגה שאינה תובענית...

 

לכן, בהחלט סביר שצ'יפ יספק מצב בו נהיגה מתונה תספק חסכון טוב יותר ואילו בנהיגה תובענית יתגלה כי עקומת ההספק חודדה עוד יותר, אין בכך סתירה.

 

ברור שבנהיגה תובענית צריכת הדלק של מנוע עם צ'יפ משופר הצריכה תהיה גבוהה יותר ממנוע סטנדארטי. אבל הסטנדארטי לא יוכל לספק את אותה רמת ביצועים. כך שאין מה להשוות. יתכן אפילו שבאותה רמת ביצועים המנוע המשופר יתן תוצאה טובה יותר.

 

אז למה היצרן לא מוכר את המנוע הסטנדארטי עם תוכנה כמו בצ'יפ המשופר ?

כי אופי המנוע משתנה ואינו מתאים לאופי הנדרש ע"י "מר קונה ממוצע". פוטנציאל ביצועים טוב יותר שדורש סחיטה בסל"ד גבוה אינה מתאימה לאופי הצרכן הממוצע.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מר picolo מה תאמר על כך שההבדל בין המיני one למיני cooper הוא בתוכנת ניהול מנוע ?

חבל שאתה פוסק כאלו קביעות מבלי להבין לעומק כיצד מערכת ניהול מנוע עובדת ובלי ידע ממשי בתחום זה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

ואני כבר חשבתי שאני הוזה... וממציא דברים...

מזל שביטלתי על הבוקר את האשפוז שלי :p

 

לגבי המיכל בRSI... הוא אכן 45 ליטר.

בקליאו 1.4 המיכל הוא 35 ליטר (או 40...) אם אני לא טועה, אבל אל תתפוס אותי במילה.

אם ה1.4 של הנסיכה של הנסיך אוטומטית אז הצריכה נורמלית לחלוטין (דומה לצריכה שהייתי לי ב1.4 האוטומטית שלי)

:-)

פורסם
ואני כבר חשבתי שאני הוזה... וממציא דברים...

מזל שביטלתי על הבוקר את האשפוז שלי :p

 

לגבי המיכל בRSI... הוא אכן 45 ליטר.

בקליאו 1.4 המיכל הוא 35 ליטר (או 40...) אם אני לא טועה, אבל אל תתפוס אותי במילה.

אם ה1.4 של הנסיכה של הנסיך אוטומטית אז הצריכה נורמלית לחלוטין (דומה לצריכה שהייתי לי ב1.4 האוטומטית שלי)

 

לנסיכה של הנסיך יש ידנית. והמיכל של הקליאו הרגילה זהה לRSI .

 

אצלנו הקליאו עושה בעיר 1 ל 10.5 , מחוץ לעיר 1 ל14. (1.4 ידנית 95').

פורסם

אני שמתי ברכב שלי צ'יפ (אטמוספרי בעל נפח די גדול)

פשוט בזבוז של כסף!!!

שמתי UPSOLUTE.

חוץ מהעלאת צריכת הדלק, סל"ד משחק, לא נתן כלום!!!

פשוט גועל נפש.

ויש לי עוד הרבה חברים ששמו אחריי במכוניות כמ VR6, אלפות וכל מיני...

פשוט לא נותן כלום

אם כבר מדברים, הפעולה האמיתית שלו, היא לתת למזרקים להזריק כמות דלק דולה יותר בזמן הקצוב מאשר כמ בתכנות הקודם (במנועי VAG בכל אופן)

רק במנועי טורבו זה משתלם...

מניסיון!!!

פורסם

כנראה שזה תלוי בחברה שמיצרת את הצ'יפ או במי שתיכנת אותו.

אצלי יש שיפור. לא שהאוטו מטוס אבל אני מרגיש את ההבדל.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אני שמתי ברכב שלי צ'יפ (אטמוספרי בעל נפח די גדול)

פשוט בזבוז של כסף!!!

שמתי UPSOLUTE.

חוץ מהעלאת צריכת הדלק, סל"ד משחק, לא נתן כלום!!!

פשוט גועל נפש.

 

מה אתה מתפלא ? שים צ'יפ זבל, תקבל תוצאה זבל.

פורסם
אני שמתי ברכב שלי צ'יפ (אטמוספרי בעל נפח די גדול)

פשוט בזבוז של כסף!!!

שמתי UPSOLUTE.

חוץ מהעלאת צריכת הדלק, סל"ד משחק, לא נתן כלום!!!

פשוט גועל נפש.

 

מה אתה מתפלא ? שים צ'יפ זבל, תקבל תוצאה זבל.

מה זה משנה, צ'יפ בעיקרון אמור לעשות את אותה העבודה.

אצלי לא הרגשתי כלום!!

ממש כלום!

רק סלד לא יציב וצריכת דלק עצומה!!

ההבדל ביניהם, הוא שסופרצ'יפ ניתן לתכנות חוזר (או משהו בסגנון..)

פורסם
אני שמתי ברכב שלי צ'יפ (אטמוספרי בעל נפח די גדול)

פשוט בזבוז של כסף!!!

שמתי UPSOLUTE.

חוץ מהעלאת צריכת הדלק, סל"ד משחק, לא נתן כלום!!!

פשוט גועל נפש.

 

מה אתה מתפלא ? שים צ'יפ זבל, תקבל תוצאה זבל.

מה זה משנה, צ'יפ בעיקרון אמור לעשות את אותה העבודה.

אצלי לא הרגשתי כלום!!

ממש כלום!

רק סלד לא יציב וצריכת דלק עצומה!!

ההבדל ביניהם, הוא שסופרצ'יפ ניתן לתכנות חוזר (או משהו בסגנון..)

 

אתה טועה.

צ'יפ הוא בסה"כ רכיב אלקטרוני, ההבדלים ביניהם הם בנפח הזיכרון שלהם, מספר הרגליים והאם הם ניתנים לתכנות חוזר.

 

מה שחשובה היא התוכנה שצרובה לתוך הרכיב, הרכיב הוא רק אריזה.

בהרבה מקרים מדובר ברמאות ותו לא, לעיתים אפילו מכירה של צ'יפ שמכיל את התוכנה המקורית.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אם כבר מדברים על הצ'יפ שהרכבתי, הוא כרגע עומד אצלי בבית בתוך קופסא.

יש לי זכות לכתוב מכתב לחברת UPSOLUTE?

להתלונן?

בסדנא שקניתי הם לא מוכנים להתעסק. הם רק החזירו לי את הצ'יפ המקורי.

שווה להתלונן?

פורסם
אם כבר מדברים על הצ'יפ שהרכבתי, הוא כרגע עומד אצלי בבית בתוך קופסא.

יש לי זכות לכתוב מכתב לחברת UPSOLUTE?

להתלונן?

בסדנא שקניתי הם לא מוכנים להתעסק. הם רק החזירו לי את הצ'יפ המקורי.

שווה להתלונן?

 

איפה קנית?

 

זה בדיוק ההבדל בין נותני שירות נורמלים לחאפרים. אצל גיא פרילינג, למשל, לא רק תקבל התקנה עם אחריות, אלא אם תהיה לא מרוצה - הוא יכול גם לתכנת את הצ'יפ מחדש. ואם גם זה לא עובד - הוא יחזיר לך את כספך בלי בעיה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...