Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת פרטים לגביהם.מה ההבדל ביניהם לבין הצמיגים הרגילים, למה הם יותר טובים, איזה דגמים יש של איזה חברות, וכמה בערך הם עולים.

(זה מתוך עניין בלבד ולא מתוך כוונת רכישה בינתיים)

פורסם

סליקס - צמיג חלק

בצמיג חלק יש יותר גומי במגע עם הכביש מאשר אותו צמיג מחורץ

יותר גומי = יותר אחיזה

 

הרשימה של הדגמים והחברות ארוכה יותר ממה שאני מסוגל להקליד

 

המחיר הינו פי 2-3 מצמיג ספורטיבי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אגב, יש גם צמיגי סליקס עם חריצים, הם לא חייבים להיות חלקים לגמרי.

 

ההבדל העיקרי מול צמיגי כביש זה שהסליקס עשויים מתרכובת רכה ושונה, שמספקת אחיזה גבוה בהרבה מאוד,

על חשבון אורך חיים.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

לירן, על חשבון אורך חיים ועל חשבון זה שהם צריכים להיות בטמפ' מסויימת כדי להיות יעילים זאת אומרת חייב לחמם אותם כדי להוציא מהם את הקסימום .

בנוסף ממה שאני יודע לא מומלץ ליסוע עם צמיגים כאלה על כביש רטוב.

פורסם

הסבר על סוגי הצמיגים השונים תמצא כאן.

 

בקשר לדגמים ומחירים (בארה"ב), חפש שם.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

אופס לא ראיתי שהוא שאל על סמי-סליקס

 

סליקס = חלקים לגמרי

סמי סליקס = חלקים אבל עם לפחות חריץ אחד לאורך כל הצמיג ולפעמים מצורפים אליו גם מספר חריצים רוחביים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

נכון ברוב המקרים, כי יש סליקים עם חירוצים.

 

עוד נקודה, מה שנקרא "סמי סליקס", זה בעצם צמיגי DOT legal ברמות הקיצוניות יותר, כאלו שאינם מרובי חירוצים ומכאן הכינוי.

 

 

פורסם

שאלה שמעניינת אותי,האם במצב של גשם ו\או כביש חלק,הצמיגים יהיו הרי יותר בעייתים מבחינת אחיזה?

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

כן

 

בכביש רטוב/חול/עפר צמיגים עם חריצים יעודיים יהיו עדיפים בהרבה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מנסיון, בכביש רטוב צמיגי סליקס/סמי סליקס יהיו מסוכנים, לא פחות מזה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שאלה באותו נושא:

מישהו יודע מה התקנון לגבי שימוש בצמיגי DOT או סמי-סליקס או סליקס בתחרויות או ג'ימיקאנות בסגנון MDC ?

האם מותר, אסור או שזה מעלה את הרכב לקטגוריה "חזקה" יותר?

עפ"י מה נקבע סוג הצמיג בתחרויות כאלה? האם צמיג TW140 או TW180 נחשב עדיין צמיג-כביש ספורטיבי רגיל?

פורסם

לגבי MDC ספציפית זה השתנה בכל עונה. בראשונה לא חשבו על זה ולא קבעו כלום ואז באירוע האחרון היו כמה מתחרים עם סליקס והתחיל קצת רעש אז לעונה השניה קבעו שסליקס מקפיץ אותך קטגוריה רק שלא ממש הגדירו מה זה סליקס ואיפה הקו עובר.

בהמשך קבעו ללכת על TW200 בתור הקו.

תכל'ס בליגות האלה בעולם אני ראיתי שני מספרים שחזרו על עצמם, ה-200 הזה ו-140.

אבל כל ליגה קובעת משהו אחר, לפעמים ממש רשימת צמיגים מותרים או אסורים.

 

ניר

×
×
  • תוכן חדש...