Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא פונטו. אבל אבא שלה מעיף וקונה אוטו כל חודש אז צריך סאב טוב שעושה רעש אבל אכותי ולא נימרח יותר מדי.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם
הרכב הוא פונטו. אבל אבא שלה מעיף וקונה אוטו כל חודש אז צריך סאב טוב שעושה רעש אבל אכותי ולא נימרח יותר מדי.

 

JBL או ה-1202D או ה-1204D ,אבל רק בתיבה הזאת.במחיר שלה,לא תמצא סאב כ"כ חזק ומדוייק.

 

http://img113.imageshack.us/my.php?image=111cq4.jpg

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

הוא רוצה סאב ב400 ולא ב800!

לפותח השרשור אם אהבת את הלאנזר תיקח! תהנה !

בתקציב הזה אין יותר מידי סאבים איכותיים שניתן לקנות

יש לך את הרוקפורד P1 יש את הקיקר C12 יש את הפיונירים יש לך את הסוני אקפלוד (דרך אגב סאב מאוד נחמד עובד יפה)

כמובן שלפני קניה יש להרכיב ברכב ולשמוע כנל לגבי הלאנזר לחבר ברכב של החברה ולשמוע כי בכל רכב זה משתנה (גם הגבה וגם ההתקנה)

 

בהצלחה

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם
הרכב הוא פונטו. אבל אבא שלה מעיף וקונה אוטו כל חודש אז צריך סאב טוב שעושה רעש אבל אכותי ולא נימרח יותר מדי.

 

שמעתי הרבה

ושום דבר לא סיפק אותי באמת

רציתי סאב שיהיה גם מהיר חזק ופאנצ'י בטראנס לדוגמא וגם עמוק ומרגש (ללא מריחות) בשירים שקטים

במילה אחת - סרווין ווגה HED12

http://www.zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=12375

כשתשמע תבין

 

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
JBL או ה-1202D או ה-1204D ,אבל רק בתיבה הזאת.במחיר שלה,לא תמצא סאב כ"כ חזק ומדוייק.

 

 

מה ההבדל בין שניהם? חוץ מזה שה-1202D מופיע באתר לא מצאתי הבדלים וה-1202D יותר זול ב40 שקל..

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם
שמעתי הרבה

ושום דבר לא סיפק אותי באמת

רציתי סאב שיהיה גם מהיר חזק ופאנצ'י בטראנס לדוגמא וגם עמוק ומרגש (ללא מריחות) בשירים שקטים

במילה אחת - סרווין ווגה HED12

http://www.zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=12375

כשתשמע תבין

 

 

בהצלחה

אלעד

 

רק הבעיה שהוא עולה יותר מפי שתיים מהתקציב.. שמעתי אותו ואהבתי אבל הוא יקר:brickwall:

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

תנסה לחפש יד שניה

ראיתי פה כמה לפני כמה זמן

אני מאמין שכדאי להשקיע במה שאוהבים :mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
מה ההבדל בין שניהם? חוץ מזה שה-1202D מופיע באתר לא מצאתי הבדלים וה-1202D יותר זול ב40 שקל..

 

מה שאורן אמר.

רק מה,אם אתה קונה את הסאב הזה,אל תקנה אותו בתיבה שיש בלינק למטה.זה מחליש את הסאב הזה משמעותית.

 

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=GTO1202DT&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=HE#

 

אם תקנה אותו בתיבה כמו שבתמונה שפירסמתי בהודעה הקודמת, אתה תראה מה זה עוצמה :-)

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

JBL בתיבה פתוחה = מרוח מידי

JBL בתיבה קטנה ואטומה... לא שמעתי אישית אבל חבר שאני סומך מאוד על דעתו אמר לי שזה עולם אחר והרבה יותר טוב ומדוייק - לרכב קטן אגב לא הייתי מתלבט בכלל והולך על זה

 

סה"כ סאב טוב יחסית למחיר

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לא יודע מה זה מרוח מידי בשבילך ומה זה מדוייק,אבל בתיבה שיש לי הסאב הזה פשוט חזק ברמות קיקריות CVRים.והוא גם מדוייק.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

avk הוא היתכוון שסאב מורכב בתיבה עם פורט יהיה יותר מרוח מאשר מדויק וזאת בגלל בריחת אויר

לפי התמונה שהבאת אני רואה שהסאב מורכב על תיבה אטומה, ואם היא בנפח המומלץ אז בוודאי שהסאב ידפוק כמו שצריך ובדיקנות!

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

כן,הוא בתיבה אטומה.

בקיצקץ,אם חסר לך ולחברה שלך בומים,אז אני מבטיח לך שהJBL הזה יעשה את העבודה.הרבה אנשים כאן יופתעו מהחוזק והמעוצמה שלו במפגש הבא.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם
avk הוא היתכוון שסאב מורכב בתיבה עם פורט יהיה יותר מרוח מאשר מדויק וזאת בגלל בריחת אויר

לפי התמונה שהבאת אני רואה שהסאב מורכב על תיבה אטומה, ואם היא בנפח המומלץ אז בוודאי שהסאב ידפוק כמו שצריך ובדיקנות!

 

הסאב מרוח יותר בגלל שהלחץ שהוא יוצר יוצא דרך פיר האוויר ולכן לוקח לו יותר זמן לסיים מהלך (לחזור למצוב הרגיל דומם) בתיבה אטומה אין לאוויר לאן לברוח ולכן הסאב יחזור מהר יותר למצבו הרגיל

לכן בתיבה אטומה הסאב יהיה פאנצ'י ומדוייק ובתיבה פורטד הסאב יהיה מרוח ופחות מדוייק

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

×
×
  • תוכן חדש...