Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מניח שראשי המנוע היום הם בד"כ מאלומיניום, ולכן יש התפשטות תרמית שונה למצת עצמו (בעיקר לתבריג שהוא כנראה מפלדה) לעומת הקדח עם ההברגה בראש המנוע. מה עדיף: לפרק פלאגים כשהמנוע קר לגמרי, או אחרי חימום?

פורסם

אתה יכול לפרק את הפלג גם שהמנוע חם :loco:

אבל אתה מסתכן בזה לא תוכל להחזיר אותו .:idea:

אתה עלל להרוס את ההברגה בראש המנוע .

 

רצוי וכדאי לפרק את הפלג רק שהמנוע קר מאותה הסיבה שציינת, היתפשטות החומר..

 

ירון מאיר

פורסם

בכל אופן לא לעבוד עם ראצ'ט פנאומטי

פתיחה ראושנית עם ראצ'ט רגיל ואחרכך לפרק רק עם היד בעדינות

מחזירים את הסגירה רק עם היד רצוי לעשות את החיזור הסופי על מפתח מומנט.

 

תבריג פלאגים בראש זה הדבר שהכי קל להרוס והתיקון שלו זו הרפתקאה מיותרת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בשום פנים לא לפתוח מצת עם פטיש אויר הנעה "3/4 - זה ירים לך את ראש המנוע יחד עם הפלג...:twisted:.

 

 

אני חושב שהנושא הובהר בתשובה הראשונה.

פורסם

תודה על העצות. כמובן שלא העלתי בדעתי לעבוד עם מברגות פניאומטיות על דברים כה עדינים...

התשובות שלכם מעלות כמובן את התהייה לגבי מוסכים שמנסים לאבחן בעיה במנוע ומוציאים פלאג כשהמנוע חם.

פורסם

שלום רב!

תהייתך במקומה, וכנ"ל מכוני בדיקה לרכב, שמשתמשים בבדיקה הישנה של בדיקת קומפרסייה על ידי פירוק המצתים,

ובוודאי לא ממתינים שהמנוע יתקרר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אסור לעבור את ה 110 קמ"ש בישראל, ברוב המקרים לא תתפס על מהירות.. כנ"ל לגבי פירוק מצתים. נדיר שיקרה משהו למצת אם יפרקו אותו על מנוע חם (מאוד תלוי איך סגרו אותו) אך זה עלול לקרות.

×
×
  • תוכן חדש...