Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, התחלטי בבניית פודים לטוויטרים במשולשים של המראות למזדה 323 של חבר.

כעת הפיבר בייבוש, מחר כנראה מילוי בונדו ושיוף.

(זה הניסיון הראשון שלי, הכי כיף לנסות על מכוניות של אחרים :lol:)

בתמונות אין את השלב של לפני הפיבר. אבל הוא היה.

ולתמונות:

DSC00034.JPG

DSC00035.JPG

DSC00036.JPG

:cry: !!SOLD!!

פורסם

נראה נחמד , בהצלחה .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אני לא חושב שיש בכלל לטוויטרים זוויות.

תקן אותי. הם פשוט מקבילים למשולש.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

בתמונה הראשונה באמת נראה כאילו אין זוית כי הם שוכבים בזוית (המשולשים)

בתמונה האחרונה ראוים שיש זוית

:cry: !!SOLD!!

פורסם

מחכה לצבע מחר, נראה איזה צבע חבר שלי ירצה, אולי צבע הרכב.

מה שלא התחשבתי בו זה באמת הכיוון ובגלל שלא קיבעתי מספיק טוב את הטבעות הן זזו לי טיפה בעת מתיחת הגרביון.

אבל נלמד להבא :roll:

DSC00037.JPG

DSC00038.JPG

:cry: !!SOLD!!

פורסם

אם אתה לא רוצה שיתיחסו לזווית אז מה כן? שיצא נחמד?

אז כן יצא לא רע בכלל, רק בקשר לזווית... אה, ביקשת לא להתיחס. :?

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

והצבע... וואו...

עבודה נחמדה אבל באמת את הזוית ממש לא נכונה, והצבע לא תואם לכלום... אז מה יש להתייחס?

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אריק, קבל ח"ח יצא יפה מאוד! תתחדש! הגימור נראה ממש חלק ויפה.. :-D

לצבע אפשר להתיחס (נכון?!), לטעמי לא הבחירה הכי מתאימה.. ("אבל על צבע ועל ריח אי אפשר.. ")

פשוט בגלל שאני אוהב משהו פחות בולט שישתלב יותר טוב ויראה הכי מקורי שאפשר.

 

אריק, אפשר בכל זאת ביקורת בונה לגבי הזוויות? ( מקווה שאתה מסכים :-) ) :

הכי חשוב תמשיך לנסות! אני בטוח שרק תראה שיפור.. אם לא היית מנסה לא היית יודע בפעם הבאה איך כן לעשות את הזויות. :wink:

וכמובן, תמשיך לשתף אותנו.. אני תמיד אשמח לראות.

בהצלחה בהמשך!

ערב טוב, מאור.

:wink: ". Alfa Romeo Alfetta 1982 :king: - "There are a lot of good sports cars on the road. I know, I pass them all the time"

!JBL

פורסם

תדה רבה על התגובה מאור :oops:

אז כן להבא אני כבר ידע בדיוק מה צריך לעשות 8)

לגבי הצבע זה בחירה של חבר שלי וזה הצבע של האוטו שלו והוא בחר את זה (טעמו האישי).

הצבע הוא צבע מיוחד שהוכן לפי הגוון של הרכב ומגיע בפחית (הוכן ב "טופקולור" למי שמכיר.) ומעל הצבע לקה.

 

ולחבר שלי ממש לא משנה במה וכיוון אז בגלל זה בכלל שכחתי לבדוק כיוונים לפני.

פעם ראשונה שעבדתי עם בונדו ובכלל בניה כזאת, אני מרוצה מהתוצאה מבחינת הגימור.

:cry: !!SOLD!!

×
×
  • תוכן חדש...