Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במוו סדרה 3 - רעש מהמנוע למשך 2-3 שניות לאחר התנעה כשהמנוע קר


GILAL
שימו לב! השרשור הזה בן 6093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשאני מניע את האוטו נשמע רעש כמו של טרקטור למשך 2- 3 שניות.

כשהרעש מפסיק נכבית המנורה של לחץ שמן. זה קורה רק כשהמנוע קר. בהתנעה זמן קצר אחרי התנעה קודמת או אחרי נסיעה אין רעש.

שאלתי מספר מכונאים מה יכול לגרום לרעש - אחד המכונאים בחברה אמר (מבלי ששמע את הרעש) שיש אצלי משאבת אויר שמחוברת למנוע והיא גורמת לרעש כשהמנוע קר. קראתי באינטרנט פורומים בחו"ל והסתבר לי שרעש כזה של המשאבה מופיע ל 2 - 3 דקות ואצלי הוא רק לשתי שניות, מה גם שנדלקת בהתנעה מנורת לחץ שמן והיא נכבית כשחולפים הרעשים.

לכן, אני משער שזו לא הבעיה, אלא בעיה כלשהי של לחץ שמן נמוך - השמן לא מגיע לשסתומים בשלוש שניות ראשונות של ההתנעה.

אציין עוד שהרכב עבר טיפול של החלפת מרימי שסתומים, ונמצאה בוצה בראש המנוע. ראש המנוע והקרטר נוקו. גם המסנן שמן ראשוני הוחלף עקב כך שהיה סתום ושבור בחלקו מרוב טינופת.

מכונאי אחר העלה אפשרות שהנשם מנוע סתום.

אני בספק, אם זה נכון - האוטו סוחב טוב ואין לי עשן בנסיעה.

מה עוד יכול לגרום לרעש? האם יכול להיות שצריף להחליף מותחן שרשרת טימינג / משאבת שמן?

דרך אגב, האם משאבת שמן יכולה גם להסתם / לא לתפקד טוב עקב בוצה?

אשמח לקבל את דעתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלה מענינת

 

תתן בבקשה יותר פרטים על הרכב

שנה,נפח מנוע ,וקוד מנוע.

 

חשבת להתחבר למחשב דיאגנוסטיקה ?

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק לשמור נגד התופעה המתוארת. למנוע חזרת השמן לאגן לאחר כיבוי המנוע.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון בכל מנוע שבו הפילטר שמן הפוך או על הצד הוא חייב להיות עם שסתום

רק אם הוא בצורה ה"טיבעית" אז הוא לא צריך שסתום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הוא מנוע וולטרוניק, נפח 2000, שנת יצור של הרכב: 2002

לגבי החלפת שסתום, לא יודע אם זה אפשרי, כי המסנן שמן שהורכב במקום הישן נקנה בחברה, כלומר הוא אורגינלי. לא יודע אם אפשר להחליף למשהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחברים

בניגוד לרוב הרכבים ,מסנן השמן בBMW מורכב רק מקרב הסינון (הקרטון)המוכנס לתוך בית מסנן השמן בדומה למרצדס ,ונסגר על ידי מכסה פלסטיק בהברגה

ולכן השסתום אינו ממוקם בפילטר

בדרך כלל החלק הראשון שיפגע מ"רעב" זמני של שמן תהיה המשאבה ,חבר שעון לבדיקת לחצים והשווה לנתוני יצרן ,תוצאות תקינות בסרק יתקבלו גם אם המערכת עדיין סתומה בחלקה ,אם התוצאה נמוכה החלף ובדוק בו זמנית את מיסבי ההחלקה של גל הארכובה

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליגאל שלום

אני אוסיף ואציין שהיו לי בעבר נזילות שמן שתוקנו. אם הבנתי נכון את דבריך, יתכן שמשאבת לחץ שמן תקולה ולכן יש לבדוק לחץ שמן עם מד לחץ.

האם בשביל לבדוק את מיסבי ההחלקה של גל הארכובה, צריך לפתוח ראש מנוע?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מנת לבדוק ולהחליף את מיסבי ההחלקה של גל הארכובה, יש לפרק את אגן השמן.

יש תחילה לבדוק לחץ שמן, כפי שיגאל הציע, ובהתאם לממצאים, להמשיך הלאה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ,כדי להגיע גם למשאבה וגם למיסבי ההחלקה יש לתלות את המנוע לפרק גשר תחתון ,ולפרק את אגן השמן בלבד

העבודה היא תחת הרכב

יגאל

bmw2.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי לראות את הרכב, קשה לתת לך תשובה.

 

במידה והיה רעש ממקור לא מזוהה , הייתי לוקח סטטוסקוף ומנסה לשים על המשאבת אוויר בהתנעה קרה.

זאת, על מנת לראות אם זאת אכן המשאבה.

 

בתהחשב בק"מ היחסית נמוך שהרכב עבר ובנזילות השמן שהיו , כנראה כתוצאה מחסימת מעברי שמן שהעלתה את לחץ השמן במקומות מסויימים, עד לפריצת אטמים במקומות אלו.

 

הייתי מקצר את תדירות החלפת השמן, לאחת לכל חצי שנה על מנת להוציא את כל הבוצה שמסתובבת אצלך במנוע. ו

 

לודאא שאכן שמים לך שמן סינטתי מלא שעונה לתקן bmw 02 ומעלה.

 

האם אתה היד הראשונה?

 

ובאיזה שמנים השתמשת?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...