Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שהחליפו לי טרמוסטט באוטו שמו לי סיליקון בפלאנג' והיום יש משם נזילה קטנה ואני רוצה לפרק הכל ולהרכיב מחדש עם אטם יעודי.

 

איך אני מוריד שם את הסיליקון? הפלאנג' עשוי אלומניום

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כן רואים מאיפה נוזל

 

זה מחולק לשני חלקים, אחד אלומניום והשני פלסטיק ושניהם מחוברים עם 3 ברגים רק שבנוסף המוסכים בארץ אוהבים סיליקון אז שמו סיליקון, ועכשיו נודע לי שיש אטם יעודי שלא שמו לי אז עכשיו כשיש נזילה אני אפתח את המקום אשים אטם יעודי ואסגור מחדש. האטם הזה הוא גומיה קטנה אבל בכל זאת אני רוצה לנקות את המקום מסיליקון כדי למנוע מרווחים שגם הגומי לא יאטום ואז שוב נזילה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

גם על האטם צריך למרוח שכבה דקה של סיליקון משתי הצדדים.

 

הסיליקון ירד בקלות, קלף אותו לאט לאט בסבלנות והוא יצא, הוא לא ניתפס חזק..

פורסם
קנית את הגומיה ? גם אני חיפשתי כזו , אמרו שאין .

 

ומי אמר שיש לנו אותו הרכב בדיוק?

 

יש לי 106 GTI, את הגומיה הזאת קניתי אצל ג'אן בעלות של כ-20 ש"ח.

 

הגומיה הזאת פנימית ואם היא אוטמת מבפנים למה צריך לשים בחוץ סיליקון שוב?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני לא מכיר את האטם ברכב שאתה מדבר עליו.

אבל אם האטם הוא של בית הטרמוסטט והאטם שטוח אז מומלץ למרוח סיליקון לאטימה טובה יותר משני צדדיו של האטם.

 

אם האטם הוא עגול ולא שטוח (ע"פ התיאור שלך) אז לא צריך למרוח עלום.

×
×
  • תוכן חדש...