Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא פולו 97' 1600 אוטו .

לעיתים קרובות הרכב מתקשה בהאצה בהילוכים הראשונים, ובנוסף במהירות מעל 100 קמ"ש הוא מתקשה לעלות למהירויות גבוהות יותר(הרכב לא עמוס-רק אני ועוד נוסע בד"כ)

הרכב עובר טיפולים כל 10K + תוסף GOLD LABLE למיכל הדלק בכל טיפול.

בוצע ניקוי מצערת לפני 10K.

הוחלף טרמוסטט לפני חודש-הטרמוסטט היה קבוע במצב פתוח וטמפ' הרכב לא עלתה מעל 70 מעלות-חשבתי שזה יפתור את הבעיה(הטרמוסטט פתר בעיה נוספת של צריכת דלק גבוהה 1 ל 9 בנסיעה משולבת לעומת 1 ל 11\12 כרגע) אבל ממש לא-הבעיה עדיין קיימת.

למישהו יש רעיונות ?

דרך אגב הרכב עבר 135,000 ק"מ.

פורסם

יכול להיות שהממיר הקטליטי שלך סתום, לי היתה פעם בעיה דומה שנפתרה ברגע שרוקנתי את הממיר הסתום (זו חאפריות, הדרך הנכונה היא להחליף בממיר חדש תקין חליפי)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אצלי גם הממיר סתום, איך רוקנת את הממיר?

 

ד"א כנראה באמת הממיר שלך סתום, זה מסתדר עם זה שהרכב אכל הרבה דלק.

 

כלומר כל הזמן היית לך תערובת עשירה ונפלטו לך הרבה חלקקי פחמן, שסתמו את הממיר.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
אצלי גם הממיר סתום, איך רוקנת את הממיר?

 

ד"א כנראה באמת הממיר שלך סתום, זה מסתדר עם זה שהרכב אכל הרבה דלק.

 

כלומר כל הזמן היית לך תערובת עשירה ונפלטו לך הרבה חלקקי פחמן, שסתמו את הממיר.

 

ניתן לבדוק אם הממיר סתום על ידי התקנת מד לחץ במקום חיישן החמצן ןלהאיץ את המנוע אם הלחץ עולה על 0.2 בר אזי הממיר סתום !, יש לי שאלה : האם המנוע מאיץ לסל"ד גבוה בניוטרל ? האם הוא מטפס לסל"ד המרבי בקלות ?

 

דוד

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

×
×
  • תוכן חדש...