Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רושם ראשוני מהחלפת חוטי הצתה BERU פג"ו 205


igi2000
שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אני בכיוון להחליף חוטים לשל Beru דרך חבר שעובד במוסך , העניין זה שהייתי רוצה לדעת 2 דברים אחד האם יש הבדל בין השחורים לבין הכחולים ? (כי הוא אמר לי שיש 2 סוגים , האם יש עדיפות לשחור או לכחול) ?

 

ודבר שני איך אני אמור לדעת שהחוטים שזה שעובד עם המוסך של חבר שלי הם מקוריים ?

 

הרכב הוא 106 XSI שנת 93 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ערב טוב חברים.

 

אכן כפי שנאמר חברת beru מיצרת חוטי הצתה כמעט לכול סוגי הרכב.

יש באמת שני צבעים, שחורים, וכחולים.

החוטים הכחולים מיועדים למכוניות עם הזרקה, עמידים עד לטמ"פ של 250 מעלות, עשויים מסילוקון.

 

מה שכן יש לבדוק הוא האם הם באמת מקוריים.

בחוץ מסתובבים חיקוים של החברה הנ"ל.

 

ד"א- ישנם גם חוטים של beru אשר שוכבים במחסני החנויות כבר זמן רב.לעניות דעתי לא מיטיב עם הפחם שבחוט.

 

כדאי לקנות ממקום מוכר ואמין.

 

בקשר לתצרוכת הדלק: אני ממלא כול פעם 20 ליטר דלק עד להידלקות נורת דלק.

ממוצע עד לפני החלפת חוטים- 210 ק"מ ל 20 ליטר ( ממוצע של 1 ל 10.5).נסיעה עירונית.

 

היום לאחר החלפת חוטי הצתה- מולא כרגיל 20 ליטר, עד לרגע כתיבת שורות אלו נסעתי 150 ק"מ, ועדין יש 1/4 מכל דלק.

תוצאות מעודדות.

 

עידכון סופי יגיע השבוע.

 

בברכה.

 

אורן.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן לדעתי השיטה שאיתה אתה מודד לא מדוייקת בכלל.

גם ככה מד הדלק ב 205 מטייל מעצמו במהלך הנסיעה, כך שיכול להיווצר מצב שהנורה נדלקת בגלל עליה\ירידה וכו'.

 

מה יותר מדוייק מלמלא עד סוף הצינורית , לנסוע ולמלא שוב עד סופה כך שאתה רואה בנזין ?

 

בכל אופן, אם היית רגיל למשהו ועכשיו זה השתפר-סחטיין.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום עמית.

 

אני ממלא כבר המון זמן 20 ליטר, ובודק עד שהנורה דולקת.

 

מצרף תמונות של הקופסא של החוטים.

ישנם חוטים של חברה דומה המגיעים ארוזים בשקית נילון( לדעתי זיוף).

יש לקנות חוטי הצתה ארוזים בקופסת פלסטיק כמו בתמונות שצרפתי.

 

בעינין צריכת הדלק- יש תוצאות!.

מילוי של 20 ליטר עד הידלקות הנורה קבוע 255 ק"מ. יוצא 1 ל 12.7.( עירוני).

 

לסיכום- היה שווה להחליף את החוטים.

הדלקה מהירה יותר בבוקר.

מנוע עגול יותר.

בנסיעה תגובה לגז קצת יותר מורגשת.

בנסיעה מהירה של 110-120 קמ"ש נראה כי פתאום המנוע לא מתאמץ.

 

ממליץ לכול מי שלא החליף חוטים בשנים האחרונות להחליף.

 

עד שלא תנסו לא תרגישו את ההבדל.

לא ציפיתי להבדל, אבל הופתעתי לטובה.

תמונה 002.jpg

תמונה 003.jpg

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

הכי פשוט שיש: מוציאים חוט אחד ומרכיבים את החדש במקומו.

מומלץ לא לפרק את כולם בבת אחת אלא אם אתה יודע בוודאות את סדר החיבור שלהם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה בקשר להחלפת החוטים האלה. זה בעצם מוליך נחושת מבודד (תקנו אותי אם אני טועה), עכשיו אולי מישהו יכול להסביר לי מה בדיוק מתבלא בהם ויוצר צורך בהחלפתם כל עוד הבידוד לא קרוע? זה הרי לא חוט שזז יותר מדיי חוץ בהחלפת פלאגים אולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט שיש: מוציאים חוט אחד ומרכיבים את החדש במקומו.

מומלץ לא לפרק את כולם בבת אחת אלא אם אתה יודע בוודאות את סדר החיבור שלהם!

 

זה מעין מחבר מהיר כזה ? הברגה? אני מפחד להסתבך עם זה אבל בו זמנית מאד רוצה לעשות את ההחלפה לבד, מחר מחרתיים אלך לצנטרל לקנות BERU.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הברגה, זה ראש גומי שמתלבש על הפלאג, כשאתה מפרק את החוט אל תמשוך מהחוט עצמו, אלא מהראש שלו.

משוך חזק.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה בקשר להחלפת החוטים האלה. זה בעצם מוליך נחושת מבודד (תקנו אותי אם אני טועה), עכשיו אולי מישהו יכול להסביר לי מה בדיוק מתבלא בהם ויוצר צורך בהחלפתם כל עוד הבידוד לא קרוע? זה הרי לא חוט שזז יותר מדיי חוץ בהחלפת פלאגים אולי.

 

 

יש לי תשובה בשבילך.

 

החוטים עשויים מחוט פחם.

במשך הזמן ההתנגדות החשמלית של החוטים עולה ,מצב זה גורם לניצוץ חלש יותר, והעמסה על ההצתה האלקטרונית.

 

בקשר לחוטי הנחושת- ישנו בחור בצפון אשר מיצר בעבודת יד חוטי נחושת לרכב.

מבחינת אמינות-10.הצתה מעולה, ניצוץ חזק.

חסרון- מחיר יקר ( 150-200 ש"ח לחוט אחד).

וכמובן ישנה הבעיה של רעשים אשר יכנסו למערכת השמע ברכב,, אך גם בעיה זו ניתן לפתור על ידי הארקה.

 

אורן.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...