Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אוטו מסוג אודי אי 3 בנפח 1600

ברצוני להרכיב מנוע 1800 טורבו

מה הפרוצידורה ובמה זה כרוך ?

 

תודה לעונים קורס גרי !!

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

זה כרוך בהמון כאב וסבל וכסף.. ותקנו אותי אם אני טועה..

כי שני הרכבים שונים מאוד , מבחינת מתלים , ברקסים , גיר , קלאץ' , מערכת היגוי , קפיצים , מערכת הזרקת דלק , מערכת קירור , רדיאטור , פילטרים, תדע לך שרק גדישה של אוודי ללא החלפת מנוע , תעלה לפחות 8 אלף . אם אתה רוצה עצה שלי , תעשה מה שאני עשיתי . מכרתי את ה 1.6 וקניתי 1.8T 180 כ"ס. זה הרבה יותר זול , הרבה יותר יעיל , והרבה יותר נוח, וזה לא עולה כל כך הרבה . אבל אם אתה רוצה ובכל זאת מוכן לעשות את זה , אני נותן את ברכתי , אם כי מהסרט הזה לא תצא מעשרות אלפי שקלים , והמון זמן שהאוטו יושב במוסך.ואל תשכח שלא בהכרח שמשרד הרישוי יאשר החלפה כזו.

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

פורסם

אוקי... ונגיד אני מחליף למנוע 1800 ללא טורבו ?

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

תשמע , בין ה 1.6 ו 1.8 אין כל כך הרבה הבדל , אבל אם תוכל לפרט , איזה שנה הרכב , ואם הוא ידני או אוטומט, וקילומטרג' כי גם זה מאוד חשוב , תאר לך רכב שנסע 200,000 ומנוע שנסע 80,000 ק"מ , זה יהרוס את שאר המרכיבים המכניים של האוטו .

ותדע שהחלפת מנוע זה לא PLUG N' PLAY ,זה לא סיפור של רבע שעה , לא מורידים מנוע ושמים את החדש, יש מלא דברים להחליף לפני שמחליפים מנוע. אני לא מכונאי רכב אבל אני יודע שהסיפור הוא לא פשוט .

דבר אחד אני יודע בוודאות, ה 1.6 ו ה 1.8 , אמנם ההבדל ביניהם הוא 25 כ"ס על הנייר , אבל ההבדל לא כל כך משמעותי על האספלט.

סליחה אם אני מנפץ לך את "החלום" כל פעם מחדש , אבל באמת חבל שתוציא סכומי כסף מיותרים ותהרוס את האוטו בסוף.

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

פורסם
בעניין: מבינים בלבד - שינוי נפח ברכב

 

זאת היתה הכותרת המקורית , כרגע היא נערכה .

 

כאן אין דבר כזה למבינים בלבד . את הפלצנות הזאת תשמור לכאלה שמעוניינים לפרסם את רכבם ודואגים להסביר לכ-ו-ל-ם שהאוטו מיוחד והוא רק למבינים...

 

דבר שני , חבל על ההסבה .

 

אם ברצונך להפוך את הרכב לדגם אחר , עדיף כבר שתקנה את הרכב האחר .

 

והשרשור ננעל .

 

ההסבר יינתן למבינים בלבד .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...