Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלכולם לכולם שמי דניאל יש לי פיאט פונטו דגם S55 1100 אתמול בלילה אני מתניע את המנוע הכל עובד ויפה נוסע נסיעה של רבע שעה ואם הזמן נכנסתי לשלוליות גשמים ופתאום המנוע התחיל לגמגם בהילוך ראשון ושני ואני מרגיש כאילו המנוע תקוע והוא לא מסתובב ולאחר כמה שניות המנוע בהילוכים אלה מקבל את הכוח הרגיל שלו כאילו כלום לא קרה באותה רגע שזה קרא לי נדלק לי מנורת שמן ....אשר נדלקת ונכבת כל כל זמן מילאתי שמן ויש שמן ....המנוע בהילוכם 3-4-5 עובדים יפה וכאילו כלום לא קרה הגמגום של המנוע קורה רוב הזמן אבל מדי פעם מפסיק ולא קורה כלום שאני מזיז את הכבל של הגז דרך המנוע אני שומע כאילו המנוע על טורים נמוכים ואז מקבל עוצמה אם הזמן .....כך זה קרה לי היום ואתמול התחלתי נסיעה אם גז והכנסת הקלאץ ופול גז וזריקת הקלאז ופתאום לא היה את הבעיה .....אם אינכם יכולים להגיד לי מה הבעיה אם אפשר לתקן את זה.....קראתי בשרשור פה שיכול להיות המצתים ......אם אפשר המלצות דעות ......אני מציין המנוע היה תקין ונסע אבל לאחר כמה זמן של הגשם והשלוליות התחיל הבעיה......

 

תודה רבה לעוזרים

פורסם

ניסיתי, באמת שניסיתי אבל בשורה הרביעית נשברתי.

קרא את כללי הפורום כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=151171

 

ערוך את הודעתך, בדגש על פיסוק וללא חזרה על אותם דברים, ונסה שוב.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

גם אני נתקעתי בשלולית אתמול ואחרי זה המנוע שלי גימגם וכמעט נכבה והיום הלכתי למוסך ומסתבר שאני צריך להחליף מנוע :\

פורסם

כנראה שמים חדרו לחוטי הצתה הכוונה נרטבו קצת, קורה בחורץ, תבדוק את חוטי הצתה שמחוברים לפלגים ותן אוויר שם בלחץ קצת כדי ליבש את המקום!

תשתדל לא להכנס לברכות בחורף:nono:

פורסם

דבר ראשון הנני מתנצל על הודעה לא על פי תקני הפורום .... סליחה דבר שני היום בבוקר קמתי לא בזבזתי זמן והלכתי למוסך הקרוב לביתי ....והיה שתי דברים שחשבתי שהם כמו שאמרתם המצתים שהיו בבוקר בדקתי היו יבשים והלאגרים ...... וכמו שאמרתי צדקתי הלאגרים היו גמורים כבר חלשים......האמתי שאני מסתכל איך הוא עושה את זה....וזה נורא קל להחליף אבל צד אחד מפחיד להרוס משהו....אבל למזלי גם יצאתי ללא נזק רק תשלום הלאגרים העבודה היה בחינם בזכות פרוטקציות קומבינות....אם בעל המוסך מכיר משפחה

 

הבעיה נפתרה תודה לעזרה וליחס.....:wink::wink:

×
×
  • תוכן חדש...