Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'חצ'וחה על טוסטוס, אבל לפניך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל, בתור רוכב אופנוע אני שונא קטנועים בדיוק כמוך, במיוחד tmax. עם זאת, יש בעיה. כמו שאתה מבדיל בין אופנוע לקטנוע, ככה רוב עם ישראל לא מבדיל בינהם, לכן אתה חייב להתייחס אל כולם באופן שווה. חוץ מזה, בתל אביב אין הרבה מקום מרמזור לרמזור ככה שאת הפתיחה של הקטנוע אתה לא תשיג.

 

שניר, מה הכניסו לך לראש שגם לך להאמין שהרצה מוגבלת ב60 קמש?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בנצי, 85% לא מאותתים, זה נכון, עוד 70% גונבים אותך בזכות קדימה מפניית שרוול ימינה, כשתצפצף להם להעיר, הם יעשו לך תנועה מזלזלת ויצחקו.

השבוע הייתי בחולון, הצטרכתי לפנות ימינה, אני נוסע על שדרות קוגל בנתיב הכי ימני ומחכה לפניה שלי, בשמאלי מונית, שהחליט שגם הוא פונה ימינה, כמובן שאני לא חשוב, אז ציפצפתי לו, החוצפן פותח את החלון ועוד צועק עלי.

מיותר לציין שהטחתי בפניו צרור קללות, סגרתי את הקסדה והמשכתי לדרכי.

ד"א גילוי נאות אני שליח, אבל אני נוסע ממש ממש לאט, לא בוערת לי שום שניה שום שעה ושום דקה, הרצון שלי להשאר בחיים לאחר בלימה פתאומית כשחותכים אותי בכביש, הרבה יותר בוער מכל דבר אחר.

כן, גם את זה אני הבנתי במצב לא נעים, נסעתי בחולון, רמזור לפני משרד הרישוי, טור מכוניות בשמאל, אני נוסע לי בימין לכיון הרמזור, ואז מישהו נזכר, הוא רוצה להיות בצד ימין, מה עושים ? עוברים ! לא חשוב שאני הייתי בנתיב, אני מנסה להתחמק, הצלחתי, אבל ישירות לתוך האי תנועה בימין הדרך, כשאני מוטל על הרצפה והקטנוע בכלל עבר לצידו השני של הכביש.

יש לי עוד לא מעט סיפורים מ4 שנים בכביש על קטנועים, לצערי.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אייל, בתור רוכב אופנוע אני שונא קטנועים בדיוק כמוך, במיוחד tmax. עם זאת, יש בעיה. כמו שאתה מבדיל בין אופנוע לקטנוע, ככה רוב עם ישראל לא מבדיל בינהם, לכן אתה חייב להתייחס אל כולם באופן שווה. חוץ מזה, בתל אביב אין הרבה מקום מרמזור לרמזור ככה שאת הפתיחה של הקטנוע אתה לא תשיג.

 

שניר, מה הכניסו לך לראש שגם לך להאמין שהרצה מוגבלת ב60 קמש?

 

לפי הצורת דיבור שלך אני מניח שאתה מינימום מהנדס בחברת יוסאנג.

 

אז לשאלתך, ה"ספר רכב" הכניס לי לראש, כמו גם המוסך המורשה, כמו גם כל בנאדם שפוי אחר.

 

60 קמ"ש זה 6000 סל"ד אצלי (בכל זאת 125 סמ"ק) וזה הסל"ד שאסור לעבור בהרצה.

 

אם אתה חושב אחרת, אני ממליץ לך בחום לדבר עם חברת יוסאנג, כי עד שסיימתי את ההרצה יצאה נשמתי. אני הייתי שמח לוותר עליה


×
×
  • תוכן חדש...