Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבקשה- המיול גוסס!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע מה הבעייה- התקנתי את המיול, הכל עבד יופי, זה היה אתמול.

היום אני מפעיל אותו, והקאד פשוט לא רוצה לעבוד כמו שצריך!

אני לא מתחבא מאחורי פיירוול, וביטלתי כל מה שיכולתי בנורטון המזו**ג, ועדיין אין שום שינוי לטובה.

אני מיואש. מה עושים?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עד כמה שאני יודע נורטון לא עושה טוב לאימיול, וגם ככה זו ח*א של תוכנה...אז תשיג לך אנטיוירוס נורמלי, בתור צעד ראשון.

אם אתה משתמש ביתי רגיל בלי דרישות גבוהות במיוחד, אין צורך לקפוץ מעל הפופיק (אם אתה מתכוון לקנות :wink:) בשביל NOD32, קח לך אנטיוירוס חינמי כמו AVG או AVAST וסע לשלום, המפתחות בפנים..

אה כן ומומלץ גם לקחת פיירוול חינמי, או שפשוט תפעיל את הפיירוול של ווינדוס, לאימיול יש תמיכה מובנית בו.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

בסוף הסתדרתי. תודה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצטער להחזיר שירשור זה לחיים, אבל- הבעייה חזרה.

התקנתי ווינדוס מחדש מאחר ונאכלתי ע"י ווירוס ניבזי כלשהוא, ומצאתי את עצמי באותה נקודה בעייתית שוב עם החמור.

מה אני צריך לשנות בהגדרות של החמור? או של הנורטון?

כמו קודם, ביטלתי כל מה שיכלתי בנורטון, ועדיין...

תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לרוב, הבעיה היא ב- FIREWALL

בעיקר אם יש לך סרוויס פאק 2.

הינה פיתרון:

קודם כל, הינה איך להמצריץ אותו טיפה:

http://www.the-scream.co.uk/forums/t8650.html

 

*לרוב המדריכים הללו סתם הורסים, ככה שאל תיגע ב- EXTENDED SETTINGS

אם אתה לא מבין בזה.

 

 

תיקרא את זה:

http://www.emule-project.net/home/perl/help.cgi?l=14&topic_id=800&rm=show_topic

 

*אולי פה יש כמה תשובות.

 

האם יש לך חייגן לאינטרנט? או שאתה מתחבר בדרך אחרת?

אם יש לך חייגן אז יש לי את הפיתרון בשבילך...(תגיד לי כי אני לא רוצה ליכתוב פה מגילות סתם)

 

בהצלחה.

 

נ.ב

*לא כדאי לבטל הכל בנורטון, שים על גבוהה.

*הגיעה הזמן לעבור מאימיול לתוכנות יותר טובות.

*אם אין ברצונך לעבור לתוכנות אחרות, לפחות תוריד את הגירסה הכי חדשה.

*נורטון חרא של אנטיוירוס, KASPERSKY, AVAST, NOD32 בין הטובים.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

אצלי עקרתי את הבעיה מן השורש... כלומר החלפתי ספק אינטרנט.

 

מסתבר ש012 קווי זהב / אינטרנט זהב חוסמים את הפורטים של האימיול או מגבילים את העבורה בהם,במיוחד בשעות השיא, ולכן הגעתי למצב של אימיול מקרטע במשך 3 חודשים.

 

לאחר מעבר לבזק בינ"ל, פתאום נעור החמור לחיים...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

גם אני הייתי באינטרנט זהב ולאחר מעבר לבזק בינ"ל חל שיפור גדול, למרות שמשום מה בחודש האחרון אני מקבל בין 50-100%

"Failed Connections" אבל אולי זה משהו אחר..

בכל אופן זה ידוע שכמעט כולם חוסמים פורטים חוץ מבזק בינ"ל (לא פרסומת ולא קשור אליהם)

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

אצלי גם האימיול גסס. אז הרמתי טלפון לתמיכה של 012. לאחר כשעה של בדיקות, איש תמיכה פתח לי את כל הפורטים בראוטר. כ-3 שבועות הכל רץ מצוין וראיתי מהירות הורדה מעל 100K (בחיים לפני כן לא היה) אבל לאחר פרק זמן זה שוב האימיול חזר לגסוס. לפני פתיחת הפורטים הורדתי את האימיול המקורי והגדרתי אותו בדיוק כמו במדריך. בתקופה שלאחר פתיחת הפורטים לא נגעתי בהגדרות כלל. לא ייצא לי לדבר איתם שוב כי המחשב שבק חיים בגלל לוח אם. כרגע המחשב בתיקון אבל ברגע שחוזר ואני רואה שהאימיול ממשיך לגסוס, כנראה שאתנתק מ-012. הבעייה שלי עם 014 היא שהם לא יתנו לי תמיכה לרשת ביתית כי הציוד לא נקנה אצלהם. מה אתם מציעים ?

Veni Vidi Vici

פורסם
מצטרף לשאלה , מהי חבילת SP2, והאם ניתן להסיר אותה?

זה כמו PATCH לווינדוס,

כמו UPDATE...

אני חושב שניתן להסיר אותה, אבל אין צורך, היא ממש עוזרת בהגנה על המחשב.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

אז הבעייה נפתרה יום אחרי, שיניתי כמו שעשיתי אתמול את כל ההגדרות לנורטון וללימיטר, בדקתי את הפורטים(הבדיקה עברה בהצלחה), וכיביתי את המחשב תוך מחשבה שכמו אז, היום זה יסתדר מעצמו.

אבל לא!!! הקאד עדיין מת.

אולי יש קשר להודעה הזו שראיתי פעם ראשונה בחייי?

ואם כן-מה עושים?

תודה.

 

youngdriver-אני מחובר עם נטוויז'ן וWOW דרך חייגן.החייגן לא מחייג שום מספר, למעשה, כך שלא ברור לי מה תפקידו בכח, אבל-שיהיה...:lol:.

u.jpg

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

טוב, לפי מה שאתה מספר, אם בדיקת הפורטים עברה בהצלחה אז אין זו הבעיה בפיירוואל.

אבל ליתר ביטחון תעבור על זה:

http://www.donkey.co.il/guides/view.aspx?id=140

http://www.emule-project.net/home/perl/help.cgi?l=1&rm=show_topic&topic_id=124

 

עכשיו כנס לאימיול, ושם ל-

TOOLS ---> EMULE FIRST RUNTIME WIZARD

ותעשה "הבא"

עד שתגיע לחלון הזה:

 

50253785ju6.jpg

 

שים לב שסימנתה גם את ED2K וגם את KAD

(לגבי כל השאר תעשה מה שנוח לך...)

 

בעיקרון כמו שכבר אמרתי תעברו לטורנטים!!!

 

בהצלחה.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

מן הסתם אני מכיר את האופצייה...8)אני לא "טירון".פשוט חסר-מזל.

התקנתי מחדש את החמור.

הפורטים עדיין עובדים.

כל המידע חזר למקומו בשלום.

הקאד עדיין מת.

 

קראתי את 2 המדריכים,תודה. הפיירוול של הווינדוס לא פעיל אצלי.ליתר ביטחון עקבתי אחרי המדריך הראשון.

לא עזר:cry:

 

בבקשה אנשים-עוד רעיונות?

u2.jpg

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...