Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחבריי הפורום:

 

יש ברשותי רכב סוג רינו קליאו 1994 גיר אוטומט, נפח 1400 ,עכשיו משיהו מוזר קרה אתמול

 

אני לא מצליח להעביר את תיבת ההילוכים P הגיר תפוס,יש שמן גיר,ותושבת גם תקינה

 

החיישנים תקינים,הרכב מניע והכל קשורה,והחלפתי שמן +מסנן שמן לפניי חודשיים.

לי זה נראה לפחות אבל לא בטוח שזה פיוז ,אבל אני לא יודע היכן הוא יושב הפיוז של הגיר ?

 

יש אולי עצות מה אפשר לעשות ...?

 

 

תודה מראש.

פורסם

משהו לא מובן לפחות לי בתיאור התקלה:

האם לא ניתן להעביר הילוכים מפארקינג לניוטרל או להילוך דרייב-נסיעה או שניתן ופשוט כשאתה מעביר הגיר לא מגיב

כלומר,אתה נניח בדרייב נותן גז והרכב לא נוסע.

היו כאן לא מעט תקלות דומות ברשת פולקסואגן,שבהן כאשר ידית ההילוכים נתקעת יש שם בעיה בחיישן אורות בלמים דווקא ולא בגיר.

מכיוון שאינני מכיר את הרכב ולא יודע האם קיים חיישן כזה תיאלץ כנראה להזמין שירותי דרך /גרר בתקווה שאכן יש לך בביטוח או שתמצא מכונאי,שיסכים לבוא עד אליך לאיתור התקלה.

אם יש אכן במכוניתך את החיישן המדובר כמו ברכבי VAG העלות של העבודה לא גדולה בכלל,יחסית גרושים.

לעומת זאת אם אין חיישן כזה,הבעיה היא בגיר וצריך מכון טוב לגירים לאבחון -אם התקלה אלקטרונית או מכאנית ומשם להמשיך בטיפול לפי הצורך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תענה בבקשה על שאלה מאוד פשוטה -

האם כשהכל היה תקין, היית צריך ללחוץ על דוושת הבלם בשביל להוציא את הבורר ממצב P ?

 

 

פורסם

תודה על התגובות colauti 9 ו Buki

 

colauti 9 ,כן לא ניתן להעביר הילוכים מפארקינג לניוטרל או להילוך דרייב ,מצב תקוע! (הידית הילוכים)

וברור יש לי שרותי דרך / גרר מחברת הביטוח,אבל אני מנסה לפתור את הבעיה

קודם לכן לבד,ולכן אני שואל כאן בפורום,כי אולי קיים איזה תקלה מוכרת

 

Buki ,האמת שאני לא כל כך יודע אם היית צריך ללחוץ על דוושת הבלם בשביל להוציא את הבורר ממצב P,אני הייתי לוחץ על הדוושה כהרגל כדי להעביר הילוך,ולא ניסיתי את המצב שבלי ללחוץ על הדוושת הבלם

פורסם

בדוק האם יש לך אורות בלימה? (ברקס).

ברוב הרכבים לא ניתן להעביר מP ל D ללא ברקס.

אם מפסק הבלימה שלך תקול לא יהיו לך אורות ולא תוכל לשלב הילוך.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בדרך כלל, אם יש מנגנון ביטחון, שמונע הוצאת הבורר מ P ללא לחיצה על הבלם, יש גם אפשרות (מתוכננת על ידי היצרן) לעקוף אותו במקרה של תקלה.

אינני יודע, איך זה בקליאו מהדגם שלך, אבל בקליאו B יש חריץ בתחילת מסילת בורר ההילוכים, ובמקרה של תקלה יש ללחוץ עם עצם דק על הפלסטיק שבתוך החריץ, וכך אפשר להוציא את הגיר ממצב P גם ללא לחיצה על הבלם. בדוק, אולי גם בקליאו הישנה זה כך.

 

 

פורסם

קודם כל תעיף את הרכב מהר רכב בעייתי שלא שווה את האחזקה שלו

מה שקרה כנראה שנתפסה לך הידית רד מתחת לרכב וחפש את מוט הגיר נסה לתת לה מכה עם פטיש בהצלחה

פורסם

בקליאו 94 ובעצם עד 98 אחרי זה אני לא בטוח) אין צורך ללחוץ על דוושת הבלם כדי לשלב הילוכים.



לגבי השואל המקורי, המט לא זז או שהמוט זז ואין תגובה מהגיר?

במקרה הראשון יש לך בעיה בחיבורים המכנים של הידית או בפלסטיק שמקשר את הכפתור למשבת של הידית.

במקרה השני הבעיה יכולה להיות גם במוח של הגיר. האם דולקת נורת הגיר? (בלוח המחוונים נורה כתומה בצורה של מן טרפז עם מוט עליו)

פורסם

אנשים תודה רבה,אני הסתדרתי 8)

 

ועזרתם לי מאוד,ותודה על כל התגובות שנענו כאן,

 

והכל היה תקין ,אורות בלימה,פיוזים,אומנם את המנגנון ביטחון לא מצאתי ברכב הזה,כנראה שאין.

 

אך את הבעיה מצאתי,הכבל נתפס של הידית ההילוכים,אין לי מושג איך קרה דבר כזה,אולי בגלל השנה של הרכב

 

והגריז בכבל ברח,ומתוצאה של חלודה קשה הכבל נתפס,העיקר שלא קרה נזק רציני יותר,

 

והרכב הנ"ל הוא של אחותי,אני בחיים לא הייתי קונה רנו,אין לי שום דבר נגד החברה,רנו פשוט לא עושה לי את זה.

 

אם זה לא רכב יפני,או איטלקי,או גרמני ,לא הייתי קונה בחיים.

 

יום טוב לכולם,ותודה רבה לכולם !!! :wink:

×
×
  • תוכן חדש...