Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראו יש לי תקציב של 1500 שקל לרמקולים ומגבר(סאב ומונובלוק כבר יש)..עכשיו ככה עד היום חשבתי ליקנות קומפוננטים מורל פולס מקדימה ומורל מאחורה(או 6X9 אחר אני עדיין לא סגור על עצמי) אבל הרבה אנשים אומרים לי שעדיף לי לא לקנות רמקולים מאחורה ולהשקיע בקומפוננט יותר טוב בסביבות ה900-1000 שקל (כי המגבר הוא פולס אודיו BA4400 שאני מביא ב500 ככה שניגמר התקציב) עכשיו השאלה שלי היא ככה:

 

מה עדיף? :

 

- קומפוננטים פולס אודיו מקדימה, 6X9 מאחורה (בסביבות ה450 שקל עדיין לא יודע איזה), מגבר BA4400 ?

 

- קומפוננטים יותר טובים בסביבות ה1000 שקל, ומגבר פולס אודיו BA4400 ? ( ואם כן תציעו איזה)

 

- קומפוננטים מורל פולס מקדימה ובימקום 6X9 ליקנות מגבר יותר טוב ? (ואם כן תציעו איזה)

 

תודה רבה לעוזרים. מחכה לתגובות..

פורסם

השאלה היא ככה.. כמה יוצא שיש אנשים מאחורה וכמה חשוב לך שישמעו סבבה מאחורה? ה6*9 גם עלולים לגנוב לך את ההצגה ולהפריע לבמה הקידמית...

 

אני הייתי הולך על במה קידמית טובה ולא פולס.. אולי דוטק אם הוא נמכר עדיין...

 

ומגבר שיתאים.. (ביד שניה תוכל למצא אחלה מגברים)

כרגע כלום =[

פורסם

אתה מתכנן לחבר סאב ברכב?

אם כן, אתה יכול לוותר על האחוריים ובכך לקנות מגבר טוב יותר.

אם לא, ה6X9 של מורל בהחלט ינגנו באסים יפים(אמנם לא כמו סאבוופר, אך הם יעשו את העבודה פחות או יותר.)

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

עדיף שתלך על הדוטק אוביישן ובעתיד תשדרג למגבר יותר איכותי את הדוטק קניתי לחבר במחיר של פחות מ 1000 ש"ח

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

שקול את האופציה הבאה:

מגבר 2 ערוצים יד שניה שיהיה איכותי יותר מהפולס האודיו וקומפונט באיזור ה 1,000 ש"ח (תחליט אתה לפי האוזן שלך איזה דגם בדיוק).

פורסם
שקול את האופציה הבאה:

מגבר 2 ערוצים יד שניה שיהיה איכותי יותר מהפולס האודיו וקומפונט באיזור ה 1,000 ש"ח (תחליט אתה לפי האוזן שלך איזה דגם בדיוק).

 

 

+1, ממליץ בחום על האפשרות, אלא אם כן אתה מתכוון לעבור לבי אמפ בקרוב

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כן שקלתי דווקה ונישמע לי מצויין ! אני תמיד יעדיף במה קדמית טובה ואני לא חושב שאני ישים רמקולים אחוריים בעתיד.

 

איזה מגברים אתם ממליצים לי שאתם חושבים שיתאימו לי בתקציב הנל?

×
×
  • תוכן חדש...